eitaa logo
دانشگاه مجازی
539 دنبال‌کننده
6.3هزار عکس
3.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
در این دانشگاه مدرکی نیست، ان شاء الله علمی باشد. ارتباط با ادمین: @shirvani_shiri
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از درس اخلاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) : یا علی هفت چیز اگر در کسی باشد حقیقت ایمان را درک کرده و تمام درهای بهشت برویش باز می شود : 1️⃣ کسی که وضویش را به صورت کامل بگیرد 2️⃣ نمازش را با رعایت تمام آداب و احکام نیکو به جا آورد 3️⃣ کسی که وجوهات و زکات مالش را بپردازد 4️⃣ خشم و غضب خود را نگهدارد 5️⃣ زبانش را از حرام حفظ نماید 6️⃣ برای گناهانی که انجام داده شبانه روز طلب استغفار و بخشش کند 7️⃣ خیر خواه اهل بیت من باشد. 📚 روضه بحار ج 1 ص 57 🆔 @dars_akhlaq
هدایت شده از درس اخلاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 کجا دعا کنیم زود مستجاب میشه؟ 🌺 استاد عالی 🌹 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ 🌹 🌺🌷🌹 🆔 @dars_akhlaq
‏عکس از یا مهدی
اخلاق-حرفه-ای-در-مدارسقراملکی.pdf
29.84M
اخلاق-حرفه-ای-در-مدارسقراملکی.pdf
هدایت شده از بیداری ملت
🛑روزنامه اصلاحات تصویر سیل جده در سال ۲۰۰۹ رو به نام سیل رودبال فارس جا زد! این جماعت مثل لاشخور رو خون مردم هم بازی سیاسی میکنن 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از Aminikhaah
20.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🔶 در استخدامِ ولی اللّه باش 💐عید سعید غدیرخم بر تمام شیعیان مولا علی علیه السلام مبارک ✅ @Aminikhaah
5.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با انجام این چند حرکت ساده، بدون صرف هیچ هزینه ای یا مراجعه به پزشکی، از تعویض یا جراحی مفصل زانو جلوگیری کنید! 🅰Telegram@LaLaLandTel 🅱Instagram@LaLaLandTL
هدایت شده از نشریه معارف
✅مانیتورینگ دروس معارف اسلامی ✍️ دکتر ابوالفضل خوشی (دانشیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله.) 🔸درآمد ورود آموزش‌های جدید به ایران مصادف با دوران قاجار است. از دوره ناصر‌الدین شاه مفاهیم جدید آموزشی به صورت رسمی وارد آموزشِ ما شد که دارالفنون یکی از نماد‌‌های آن است. از دوره دار‌‌الفنون تا دوران پهلوی شاهد اولین رویکرد به آموزش، یعنی «آموزش معلم‌محور» یا «آموزش اقتدارگرایانه» هستیم. در این رویکرد سیاست‌گذاری و محتوا و نوع ارائه معلم و نوع حضور دانش آموز، همه به صورت ابلاغی از بالا به پایین عمل می‌‌شود و هیچ نوآوری و تغییری در آن روا نیست و روش آن هم بر محور معلم است. بعد از انقلاب این احساس به وجود آمد که آموزش و پروش ما در تحولاتی که از 1950 در جهان شروع شده، عقب مانده و ما باید رویکرد جدیدی را ایجاد کنیم. سال 1363 شمسی به پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی رویکرد نیمه متمرکز، که باعث شد برخی اختیارات به مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌‌ها واگذار شود، شکل گرفت و تا امروز، که حدود 4 دهه می‌‌گذرد، تقریباً ما در رویکرد نیمه متمرکز قرار داریم؛ البته در مواردی می‌‌خواستیم به سوی تحول و یادگیرنده محور یا نیاز محور برویم. رویکردی که نزدیک 70 سال است در دنیا اجرا می‌‌شود «آموزشِ مدرن» است و در 40 ساله اخیر وارد مرحله «یادگیرنده محور» شده‌‌اند. ♻️ حلقات تحول در تحول باید به 4 حوزه توجه کافی داشته باشیم؛ حلقه اول مدل‌‌های آموزشی و حلقه دوم راهبرد‌‌های آموزشی و حلقه سوم روش‌‌های آموزشی و حلقه چهارم مهارت‌‌های آموزشی است. ما برای تحول در دروس معارف این 4 حوزه را باید همراه با هم ببینیم. 🔻مطالعه ادامه مطلب از طریق وبگاه نشریه معارف:👇 http://maarefmags.ir/node/3532