eitaa logo
ولایت مداران فاطمی 💚
87 دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
18.2هزار ویدیو
115 فایل
سلام😊 به کانال 🌷 ولایت مداران فاطمی 🌷خوش آمدید. إنشاءالله که بتوانیم در کنار هم شرایط ظهور امام زمان 🌼مهدی صاحب الزمان عج🌼را فراهم کنیم. هدف ما دفاع از ولایت ومهیا ساختن شرایط ظهور هست إنشاءالله💚 🌸شما دعوت شده ی مادرمون زهـرایی🌸 sadeghi31312
مشاهده در ایتا
دانلود
اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى🤲 الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَ حُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرى الصِّدّیقِ الشَّهید✨ صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَدٍ مِنْ اَوْلِیائِکَ 🌸☘🌸☘🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سـ❄️ـلام روزتون پراز خیر و برکت 💐 🗓 امروز  چهارشنبه ☀️  ١۴   دی   ١۴٠١   ه. ش   🌙 ١١  جمادی الثانی     ١۴۴۴  ه.ق 🌲  ۴    ژانویه   ٢٠٢٣    ميلادی
هر صبح یک آیه: 🌺اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌺 «انظُرْ كَيْفَ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَلَلآخِرَةُ أَكْبَرُ دَرَجَاتٍ وَأَكْبَرُ تَفْضِيلاً» بنگر که چگونه بعضیشان را بر بعضی دیگر برتری داده‌ایم و در آخرت، درجات و برتری‌ها، برتر و بالاتر است. (سوره مبارکه إِسراء/ آیه ۲۱)
❇ تفســــــیر این آیه یک اصل اساسی را در همین رابطه بازگو می‌کند و آن اینکه: همان گونه که تفاوت تلاشها در این دنیا باعث تفاوت در بهره گیری‌هاست، در کارهای آخرت نیز همین اصل کاملاً حاکم است. با این تفاوت که این دنیا محدوداست و تفاوت‌هایش هم محدود، ولی آخرت نامحدود، و تفاوت‌هایش نیز نامحدود است، می‌گوید: «بنگر! چگونه بعضی از آنها را بر بعضی دیگر (بخاطر تفاوت در سعی و کوششان) برتری دادیم، اما آخرت درجاتش بزرگتر و برتریش بیشتر است»! (انْظُرْ کَیْفَ فَضَّلْنا بَعْضَهُمْ عَلی بَعْضٍ وَ لَلْآخِرَةُ أَکْبَرُ دَرَجاتٍ وَ أَکْبَرُ تَفْضِیلًا). 🌺🌺🌺 آیا دنیا و آخرت با هم تضاد دارند؟ در آیات بسیاری، مدح و تمجید از دنیا یا امکانات مادی آن شده است. ولی با این همه اهمیتی که به مواهب و نعمت‌های مادی داده شده، تعبیراتی که قویّاً آن را تحقیر می‌کند در آیات قرآن به چشم می‌خورد. این تعبیرات دوگانه عیناً در روایات اسلامی نیز دیده می‌شود. پاسخ این سؤال را با مراجعه به خود قرآن این چنین می‌توان گفت که: مواهب جهان مادی که همه از نعمت‌های خداست و حتماً وجودش در نظام خلقت لازم بوده و هست اگر به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به سعادت و تکامل معنوی انسان مورد بهره‌برداری قرار گیرد از هر نظر قابل تحسین است. و اما اگر به عنوان یک هدف و نه وسیله مورد توجه قرار گیرد و از ارزشهای معنوی و انسانی بریده شود که در این هنگام طبعاً مایه غرور و غفلت و طغیان و سرکشی و ظلم و بیدادگری خواهد بود، درخور هرگونه نکوهش و مذمت است. (تفسیر نمونه/ ذیل آیه ۲۱ سوره مبارکه إسراء)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*اینم دعا برای کل اعضای محترم گروه🌹🌹🌹🌹* خدایا به حق آیه آیه های قرآن همه اعضای این گروه رااز هر نوع بلا وشری محافظت کن🤲🌸هر غمی که دارند به شادی تبدیل کن🤲🌸هر حاجتی دارند برآورده به خیر بگردان🤲🌸اگر مریضی دارند از شفا خانه اهل بیت شفای عاجل عنایت بگردان وهر چه زودتر لباس عافیت بر تنشان بپوشان🤲🌸فرزند صالح وسالم نصیب بگردان🤲🌸در زندگیشان آسایش وآرامش برقرار کن🌸🤲 گره از مشکلاتشان بگشا🤲🌸پروردگارا چشمان ما را به جمال حضرت مهدی روشن ومنور بگردان🤲 *الهی آمین یا رب العالمین*🤲🤲🤲🤲🤲🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
قالَ الخِضرُ عليه السلام فى وَصِيَّتِهِ لِمُوسى عليه السلام : يا ابنَ عِمرانَ! لا تُعَيِّرَنَّ أحَداً بِخَطيئَتِهِ، وَ ابكِ عَلى خَطيئَتِكَ. حضرت خضر عليه السلام به حضرت موسى عليه السلام سفارش كرد: اى پسر عمران! احدى را به سبب گناهش سرزنش مكن، امـا بـر گـناه خـويش گريـان بـاش. اصول كافى، ج2 ح 356
الخضرُ عليه السلام ـ مِن وصاياهُ لِموسى عليه السلام ـ : لا تكونَنَّ مِكثارا بالنُطقِ مِهذارا ، فإنّ كَثرَةَ النُّطقِ تَشينُ العُلَماءَ ، وتُبدي مَساويَ السُّخَفاءِ . خضر عليه السلام ـ در سفارش هايش به موسى عليه السلام ـ فرمود : هرگز پرگو و ياوه گو مباش؛ زيرا پرگويى، دانايان را لكّه دار مى كند و بديهاى سبك مغزان را آشكار مى سازد. كنز العمّال : 44176.
امام علی علیه السلام فرمودند: "وقتی مؤمن برادرش را به خشم آورد، به يقين از او جدا شده است. می گويم: حشمه و احشمه، يعنی او را به خشم آورد. برخی گفته اند: يعنی او را شرمنده ساخت و احتشم به معنایِ فراهم آوردن چنين حالتی است كه زمينه جدايی را پديد می آورد."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠حجت الاسلام والمسلمین عالی: ⭕️میدونید چرا گاهےمواقع باتوسل‌به‌امام‌زمان (عج) حاجت روانمے شویم