" اَز دِلَم تا گوشِ تو "
غم ؟! اونجایی که روضه خوان میگه : رباب از روی تجربه به زینب(س) میگفت : زینب جان قبر رقیه(س) رو عمیش
آنقَدَر گوشهی گهواره تقلّا کردم...
تا ك راهی به صفِ معرکه پیدا کردم!
رفتم ُ با دلی از شوق شهادت لبریز،
حنجرم را سپرِ سینهی بابا کردم!
_اسماعیلپورجهانی_
هدایت شده از " اَز دِلَم تا گوشِ تو "
زمان:
حجم:
295K
حالا نمیشد این همه زیبا نمیشدی ؟!
علی اکبر لطیفیان
صدای نرگس💔
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):
" اَز دِلَم تا گوشِ تو "
بهـ چشمش تیر بود اما نگاهش… چه رازی داشت با مولا نگاهش؟ بدون دست میگیرد در آغوش، تمام خیمهها را با
اباعبداللهالحسین(ع): ایاباالفضل! اکنون کمرم شکست و به خدا سوگند چارهام کم شد و دشمنانم به من شماتت کردند.
منبع: إبصارالعين، جلد ۱، صفحه ۲۲۵
به کنج سرد خرابه اقامت داشت!
گل سهساله کجا طاقت اسارت داشت!؟
" اَز دِلَم تا گوشِ تو "
باورم نیست ك در حنجرهات جا شده است...
حجم تیری ك علمدار زمینگیرش شد!
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو ُ آن قد رشیدی ك پر از طوبی بود..
در شگفتم ك در این قبر چرا جا شدهای!