دلم میخواد یه روز توان داشته باشم که بتونم برم تو خیابون با دوربین از مردم عکس بگیرم.
حرف نزنید حرکت نکنید صدام نکنید کاری به کارم نداشته باشید ،من دارم فکر میکنم.
باد مارا خواهد برد
من دیگه سردرد نیستم؛ سردرد منه.
سرم یجوری درد میکنه که دلم میخاد مغزمو در بیارم و بندازم زیر چرخای تریلی .
نه میل به این دنیا، نه میل به اون دنیا.
ما فقط میخوایم مصداق بارز کلمهی نیستی بشیم.
خودِ خود هیچ.!