به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نقش و نگار تخت جمشید قسم
که ایران همی قلب و خون من است
گرفته ز جان از وجود من است
بخوانیم همه این جمله در گوش باد…
چو ایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
نمیفهمی کِی شب میشه ، کِی اخر هفته میشه ، کِی وارد ماه بعدی شدی ، اصلا کی سال تموم میشه ، بُعد زمان رو از دست دادیم انگار .
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینآخریننبردهمهدیبرمیگرده 🤍 ؛
#امامزمان
دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی
شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست
شب بر همه خوش
یا علی
ما رو هم دعا کنید . .
زاویهی دید چیز عجیبیه؛
وقتی از یکی بدت میاد خوبیاشو نمیبینی،
وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمیبینی