دلــ🇮🇷ـی☫
:)
به امید
اَلا یا اَهلَ العالَم ؛
اَنا المَهدی ...
نفس میکشم وگرنه مرده ای بیش نیستم💔
فرزندان شهدا تسلیت
برای بار دوم بی بابا شدین💔
الان دارم درکتون میکنم و میفهمم چی کشیدین وقتی بهتون گفتن باباتون شهید شده...
خدا به ما صبر بده و به شما صبر بیشتر
آخه رهبر دومین بابایی بود که از دست داد😭
دلــ🇮🇷ـی☫
تنها چیزی که الان میتونه آرومم کنه اینه آقا بیاد سخنرانی کنه : )
آقا دلم شنیدن صداتو میخواد ؛
صدات بلده آروممون کنه . .
دیگه بعد از الله اکبر ها نمیگیم خامنه ای رهبر
خدااااا داغ الله اکبر خامنه ای رهبر؛تو چند متری آقا هنگام سخنرانیش رو دلم موندااا
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
خونه آقامونه !
الان فقط یک آوار ..
میبینید ؟
حالا کی پول مملکت رو خورده ؟
اینه خونه آقامون
یک فرش و چهارتا صندلی !
#فور
| @seyedebram |