هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
خونه آقامونه !
الان فقط یک آوار ..
میبینید ؟
حالا کی پول مملکت رو خورده ؟
اینه خونه آقامون
یک فرش و چهارتا صندلی !
#فور
| @seyedebram |
دلم میخواد الان بارون بباره
برم زیرش زار بزنم
گریه کنم
براش از بابام بگم
از مهربونیاش
از فداکاریاش
از تنهاییش
از اینکه حسرت کربلا به دلش موند
بعدشم از یتیمی خودم بگم براش
بگم یه ملت یتیم شدن
بارون از بالا بیاره من این پایین
بارون،بارون،بارون