خواهرا حلال کنید
امروز شاید فقط تا ساعت ۳ آنلاین نشدم به دلیل گم شدن گوشیم...
ولی
شاید فردا برای همیشه آنلاین نشم
آدمه دیگه از دو دقیقه بعد خودشم خبر نداره
دعا برای ظهور آقا یادتون نره دوستان...
اَختِم لَنا بِالسَّعادَهِ وَ الشَّهادَهِ فِی سَبِیلِک
اگر قابل میدونین دعام کنین؛ذکر بالا هم یکی از ذکر هایی هست که بنده در طول روز خیلی میگم چون راحته
یاعلی
شمارو به رهبرتون و خدای رهبرتون میسپارم
شب بر همگان خوش
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای رهبر شهیدمان در مورد رهبر جدید...
*منم آقای جانباز منم...:(((