تا حالا شده حاضر باشین جونتون رو بدین تا حالِ یکی خوب باشه؟؟
من الان دقیقا همین حالم!
ولی حیف که جونم به دردش نمیخوره¡
.
غم، ناشی از هوش است.
هرچه بيشتر برخى چيزها را درک کنی، بیشتر آرزو میکنی که ای کاش هرگز آن ها را نفهمیده بودی!
- چارلز بوکوفسکی