«من لا يخشى حزنك لا يستحقك»
کسی که از غمگین شدنت نمیترسد،
لیاقت داشتنت را ندارد...
دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی
شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست
شب بر همه خوش
یا علی
ما رو هم دعا کنید . .
هدایت شده از نپنتی*
زندگی تماما دردِ
اون چیزی که قشنگش میکنه دواست که خیلی کمه .