همه کاندیداها از وضعیت کشور ناراضی هستن! ما مردم واقعا بد عمل کردیم
@westaz_defa
رفیقِ مشهدیم میگه: همین که واردِ حرم میشی مردمی رو میبینی که از همدیگه میپرسن: «آقا ببخشید، آقای رئیسی رو کجا دفن کردن؟» خیلیهها! مردم بیان حرمِ امام رئوف، سراغتو بگیرن!
@westaz_defa
ضریب جینی مساویست با نابرابری مالی در یک کشور. به زبان سادهتر، ضریب جینی نشاندهندهی وجود عدالت در توزیع پول بین طبقات مختلف جامعهست. ضریب جینی اگر پایینتر بیاد، یعنی فاصلهی طبقاتی کمتر شده.
@westaz_defa
🔴 میکروفن: شانس آوردم آدم فرهنگیشون بود...🤕
اثر هنرمند : زینب رحمتی
#انتخابات
@westaz_defa
بیا که با تو بگویم غم ملالت دل
چرا که بی تو ندارم مجال گفت و شنید
بهای وصل تو گر جان بود خریدارم
که جنس خوب مُبصّر به هر چه دید خرید
#امام_زمان
@westaz_defa
یارو میگه به من تهمت زدن
باشه اصلا به فرض که حق با توئه و بهت تهمت زدن
کاش کمی از اخلاق و منش شهید رئیسی در مقابل توهین ها و تهمت ها یاد میگرفتید
شما با این حجم از رذالت در اخلاق، چه رفتاری با مردم خواهید داشت؟
#انتخابات
#رئیسی_عزیز
@westaz_defa
شهیدانه ⃟🌱
یارو میگه به من تهمت زدن باشه اصلا به فرض که حق با توئه و بهت تهمت زدن کاش کمی از اخلاق و منش شهید
آقای فاضلی تنها به کارشناس برنامه توهین نکرد به کل ملت ایران توهین کرد، در رسانه ملی و دید کل جهان به مردم بی حرمتی کرد و باید مواخذه بشه
@westaz_defa
حـتی شاه هم در آخرین روزهـاے عمـرش فهمیــد
کـہ نمیـتوان بـہ آمریکا اعتمـاد کرد.
امـا بـرخی از غربگـراها هـمچنان نفهمیـدهاند...
استاد راجی
#ظریف
@westaz_defa