هروقت تونستی یك نفر،
کفِش یك نفرو بیاری تو
مسیر انقلاب و راه درست ،
اونجا میتونی بگی من انقلابیم . .
حداقل تلاشتو کنی،
نتیجه مهم نیست خدمته که مهمه ؛
نه اینکه بترسی پاتو عقب بکشی
بگی نه فلان . با ادب و احترام
سر عقایدتون بایستید و مبلغ ِعقیدهی
راسخ و حقتون، باشید .
چه من و شما بریم جلو
چه تن بدیم به علی برکت الله ِیك بنده خدا ؛
پیروزی از آن ِاین جبههست !
[ کجای این انقلاب ایستادی ؟ ]
@westaz_defa
مهمترین خواستهی شهدای این وطن، حفظ جمهوری اسلامی بوده! اگه ما هم ادامه دهنده راهشون هستیم بايد رای بدیم...
@westaz_defa
سخنگوی سپاه: در انتخابات هر شخصی مورد اعتماد و رای مردم قرار گیرد، مورد حمایت سپاه خواهد بود.
@westaz_defa
سردار باقری: نامزد اصلح کسی است که کارنامهای روشن داشته باشد | رئیسجمهور منتخب باید دارای تجربۀ کلان و کارآمد باشد | به کاندیدایی رأی دهید که عملکرد اجرایی او ویژگیهای یک رئیسجمهور تراز باشد
@westaz_defa
یمن تصاویر موشک هایپرسونیک خود را منتشر کرد
ارتش یمن برای نخستین بار تصاویر موشک هایپرسونیک خود به نام «حاطم ۲» را منتشر کرد.
🇮🇷@westaz_defa
انصراف قاضیزاده از ادامه رقابت ریاست جمهوری
قاضیزاده هاشمی: برادران دیگر نیز اجماع کنند
@Afsaran_ir
میگُفت: مُردَن را کِه هَمِه بَلَدَند ،
دِلَمشَہادَت میخَواهَد .🕊
درایندنیابیتوزندهماندنسختاست ،
ولیمامیگوییم:شَہادَتکِهآساناَست ، زندهماندهامبهعشقدیدنظہورت...🌱
اَللّٰهُمَّعَجِّلِلِوَلیِّكَالفَرَجْ🤲🏻
@westaz_defa
تا نزدیک به چهل روز پیش،
روی صندلی ریاست جمهوری یک شهید نشسته بود!
کسی که علی رغم تمام نقدها، شبانه روزی برای حل مشکلات مملکت تلاش کرد و به ما ثابت کرد اگر کسی بخواد، میتونه درست کنه و امید از دست رفتهی مارو دوباره بهمون برگردوند! تب و تاب این روزهای ما دقیقا بخاطر همینه که نمیخوایم این مسیر کج بشه؛
چون تازه امید تو دلمون زنده شده و
این تلاش واقعا ارزشمند و مقدسه؛
اما نشه این وسط خودمون با دست
خودمون همه چیز رو خراب کنیم!
#انتخابات
@westaz_defa
نقطه قوت ما در ایمان ماست و نقطه
ضعف ِدشمن نیز ، در ایمان اوست ؛
به این ترتیب عاقبت ِکار روشن است .
شهیدآوینی
@westaz_defa
آقایِ رئیسی عزیز
بخاطر شما به جبهه انقلاب رأی خواهیم داد
ما نمک گیر شما شده ایم❤️🩹
@westaz_defa
دوستان عزیز
ظاهرا طبق هیچ نظرسنجیای، کسی دور اول رأِی نداره !
در همه نظرسنجی ها هم در دور دوم اگر پزشکیان با جلیلی باشند، پیروزی با پزشکیان هست.
اما اگر در دور دوم قالیباف با پزشکیان باشند،پیروزی با قالیباف هست.
توجه داشته باشید که کوچکترین ریسک و تردید ما باعث شکست بزرگ در دور دوم میشود. پس جای ریسک نیست.
تشکر می کنیم از طرفداران آقای جلیلی که برخیهاشون این خطر رو فهمیدند و به این دلیل به آقای #قالیباف رأی می دهند.
#انتخابات
#انتخاب_اصلح
#لطفا_نشر_حداکثری
یاعلی