eitaa logo
شهیدانه ⃟🌱
1.1هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
4.4هزار ویدیو
63 فایل
• بـســم رب شــهدا🌿💚• 🇵🇸🇮🇷 • _ صحبت های در گوشیتون با شهدا🍃 https://daigo.ir/secret/91804454623 • _ ادمین کانال✒️ @shahidaneh_admin • _ گروه خادمین دخترای شهدایی مون🌙🩷 https://eitaa.com/joinchat/1116276070C5f811282ca
مشاهده در ایتا
دانلود
مراقب باشیم انتخاب بد نداشته باشیم قرآن کریم: إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقيقت‏ خدا حال قومى را تغيير نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند. سوره رعد آيه11 اصلح انتخاب کنیم 🇮🇷 @westaz_defa
جوانیِ ما که پیر شد، بچه هایمان هم بزرگ. آقای جمعه ها، قصد آمدن ندارید...؟! @westaz_defa
برادران و خواهران، پدران و مادران، عزیزان من! جمهوری اسلامی، امروز سربلندترین دوره خود را طی میكند. بدانید مهم نیست كه دشمن چه نگاهی به شما دارد. دشمن به پیامبر شما چه نگاهی داشت و [دشمنان] چگونه با پیامبر خدا و اولادش عمل كردند، چه اتهاماتی به او زدند، چگونه با فرزندان مطهر او عمل كردند؟ مذمت دشمنان و شماتت آنها و فشار آنها، شما را دچار تفرقه نكند. بدانید كه می دانید مهمترین هنر خمینی عزیز این بود كه اوّل اسلام را به پشتوانه ایران آورد و سپس ایران را در خدمت اسلام قرار داد. اگر اسلام نبود و اگر روح اسلامی بر این ملت حاكم نبود، صدام چون گرگ درنده ای این كشور را میدرید؛ آمریكا چون سگ هاری همین عمل را میكرد، اما هنر امام این بود كه اسلام را به پشتوانه آورد؛ عاشورا و محرّم، صفر و فاطمیه را به پشتوانه این ملت آورد. انقلاب هایی در انقلاب ایجاد كرد. به این دلیل در هر دوره هزاران فداكار جان خود را سپر شما و ملت ایران و خاك ایران و اسلام نموده اند و بزرگترین قدرت های مادی را ذلیل خود نموده اند. عزیزانم، در اصول اختلاف نكنید. وصیت می كنم اسلام را در این برهه كه تداعی یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، تنها نگذارید. دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی و توجه خاص است. در مسائل سیاسی آنجا كه بحث اسلام، جمهوری اسلامی، مقدّسات و ولایت فقیه مطرح میشود، این ها رنگ خدا هستند؛ رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید. •قسمتی از وصیت نامه شهید سردار سلیمانی به مناسبت انتخابات• @westaz_defa
او با دست بسته نگذاشت کشورش دست نا اهلان بیفتد... تو با دستان باز چه خواهی کرد؟... اصلح انتخاب کنیم (: @westaz_defa
طوری نباشه که با اثر انگشتمون اثر خون شهدا را بی اثر کنیم. @westaz_defa
حکم رای سفید و بی‌نام دادن چیست؟ اگر رای سفید دادن موجب تضعیف نظام اسلامی باشد حرام است. اصلح انتخاب کنیم🙏🇮🇷 @westaz_defa
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا ما رفتیم رای دادیم ان شاالله که خیر است دهه نودی های پای کار انقلاب عباس ورمزیاری
ما هم رای خودمان را در این صندوق انداختیم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷💪💪💪
آیندگان خواهند نوشت که در انتخابات ۱۴۰۳ در کنار حاجی زاده و باقری و قاآنی ایستادید یا در کنار اشتری و رسایی و ثابتی و منصوری؟!
شما رأی اولی‌ها، دم‌تون گرم و مبارک‌‌تون باشه اولین دخالتِ مدنی برای تعیین سرنوشت کشورتون. @westaz_defa
شهیدانه ⃟🌱
شما رأی اولی‌ها، دم‌تون گرم و مبارک‌‌تون باشه اولین دخالتِ مدنی برای تعیین سرنوشت کشورتون. @westaz_d
پسر من هم رای اولی بود با وجود اینکه با قطار از مشهد برمی گردد در ایستگاه شاهرود که برا نماز نگه داشته بودند ، همانجا رایش را داده بود.
واقعا باعث تأسفه! درسته حسین آقا حال شما را کاملا درک میکنم همه محترم اند اما چرا یه عده به راحتی به خودشون اجازه توهین به همه سردار و عالم و مجتهد و منبری و مداح و عالم و دنیا میدن؟! کسی شما را مجبور نمیکنه که به کی رأی بدید اما حداقل حرمت این عزیزان را حفظ کنید پس فردا ماه محرم هست و باید باز هم زیر منبر همینا سینه بزنین. حداقل توهین نکنید. همین. کار سختیه؟ @westaz_defa