eitaa logo
شهیدانه ⃟🌱
1.1هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
4.4هزار ویدیو
63 فایل
• بـســم رب شــهدا🌿💚• 🇵🇸🇮🇷 • _ صحبت های در گوشیتون با شهدا🍃 https://daigo.ir/secret/91804454623 • _ ادمین کانال✒️ @shahidaneh_admin • _ گروه خادمین دخترای شهدایی مون🌙🩷 https://eitaa.com/joinchat/1116276070C5f811282ca
مشاهده در ایتا
دانلود
طوری نباشه که با اثر انگشتمون اثر خون شهدا را بی اثر کنیم. @westaz_defa
حکم رای سفید و بی‌نام دادن چیست؟ اگر رای سفید دادن موجب تضعیف نظام اسلامی باشد حرام است. اصلح انتخاب کنیم🙏🇮🇷 @westaz_defa
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا ما رفتیم رای دادیم ان شاالله که خیر است دهه نودی های پای کار انقلاب عباس ورمزیاری
ما هم رای خودمان را در این صندوق انداختیم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷💪💪💪
آیندگان خواهند نوشت که در انتخابات ۱۴۰۳ در کنار حاجی زاده و باقری و قاآنی ایستادید یا در کنار اشتری و رسایی و ثابتی و منصوری؟!
شما رأی اولی‌ها، دم‌تون گرم و مبارک‌‌تون باشه اولین دخالتِ مدنی برای تعیین سرنوشت کشورتون. @westaz_defa
شهیدانه ⃟🌱
شما رأی اولی‌ها، دم‌تون گرم و مبارک‌‌تون باشه اولین دخالتِ مدنی برای تعیین سرنوشت کشورتون. @westaz_d
پسر من هم رای اولی بود با وجود اینکه با قطار از مشهد برمی گردد در ایستگاه شاهرود که برا نماز نگه داشته بودند ، همانجا رایش را داده بود.
واقعا باعث تأسفه! درسته حسین آقا حال شما را کاملا درک میکنم همه محترم اند اما چرا یه عده به راحتی به خودشون اجازه توهین به همه سردار و عالم و مجتهد و منبری و مداح و عالم و دنیا میدن؟! کسی شما را مجبور نمیکنه که به کی رأی بدید اما حداقل حرمت این عزیزان را حفظ کنید پس فردا ماه محرم هست و باید باز هم زیر منبر همینا سینه بزنین. حداقل توهین نکنید. همین. کار سختیه؟ @westaz_defa
با وجود استقبال خوب مردم در حوزه های مشهور کلانشهر ها به خصوص تهران؛ همچنان با مشارکت مطلوب فاصله زیاد و نگران کننده ای داریم عاجزانه درخواست میکنم در این ساعات حداقل یک نفر رو با خودتون همراه کنید مشارکت در این انتخابات به گفته مقام معظم رهبری از انتخاب اصلح هم مهم تره @westaz_defa