واقعا باعث تأسفه!
درسته حسین آقا
حال شما را کاملا درک میکنم
همه محترم اند
اما چرا یه عده به راحتی به خودشون اجازه توهین به همه سردار و عالم و مجتهد و منبری و مداح و عالم و دنیا میدن؟!
کسی شما را مجبور نمیکنه که به کی رأی بدید اما حداقل حرمت این عزیزان را حفظ کنید
پس فردا ماه محرم هست و باید باز هم زیر منبر همینا سینه بزنین. حداقل توهین نکنید. همین. کار سختیه؟
@westaz_defa
با وجود استقبال خوب مردم در حوزه های مشهور کلانشهر ها به خصوص تهران؛ همچنان با مشارکت مطلوب فاصله زیاد و نگران کننده ای داریم
عاجزانه درخواست میکنم در این ساعات حداقل یک نفر رو با خودتون همراه کنید
مشارکت در این انتخابات به گفته مقام معظم رهبری از انتخاب اصلح هم مهم تره
@westaz_defa
🟢حاجآقا قرائتی:
نمازشب خوندن کافی نیست. تقوا کافی نیست. رئیسجمهور باید بتونه مملکت رو اداره کنه.
@westaz_defa
دوستان این انتخابات از رفراندوم روز اول انقلاب اهمیتش بیشتر و مهم تر، اگرم روز اول جمهوری اسلامی رای نمیآورد ما خسارات زیادی نداده بودیم ولی الان ما 45ساله داریم شهید میدیم سختی میکشیم با تمام کمی ها و کاستی ها تحمل کردیم که بتونیم نام اسلام و ایران رو دوباره زنده کنیم و الان در مهمترین پیچ تاریخی هستیم باید تلاش کنیم جهاد کنیم که نزاریم این انقلاب بدست نااهلان بیفته
@westaz_defa
جریان دگم و تندرویی که در توهین به مقامات و چهرهها و نمادها و قهرمانانِ فکری و جهادیِ کشور وقاحت رو به حد اعلی رسوندن نمیتونن برای من نمایندهی جریان انقلاب باشن. القاب رو به بها دهند نه به شعارهای توخالی.
@westaz_defa
شهیدانه ⃟🌱
جریان دگم و تندرویی که در توهین به مقامات و چهرهها و نمادها و قهرمانانِ فکری و جهادیِ کشور وقاحت رو
واقعا آقای امیر حسین ثابتی در این چند روز هر چه توان داشت جبهه انقلاب را زد، نمی دانم جواب شهداء را چگونه خواهد داد.
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جونم به این اقتدار....
علی به وقتِ حوادث عصا نمیگیرد:)🤍🌿
@westaz_defa