eitaa logo
شهیدانه ⃟🌱
1.1هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
4.4هزار ویدیو
63 فایل
• بـســم رب شــهدا🌿💚• 🇵🇸🇮🇷 • _ صحبت های در گوشیتون با شهدا🍃 https://daigo.ir/secret/91804454623 • _ ادمین کانال✒️ @shahidaneh_admin • _ گروه خادمین دخترای شهدایی مون🌙🩷 https://eitaa.com/joinchat/1116276070C5f811282ca
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام. بخوانید خواهش می‌کنم. + من برای کارآمد نبودنِ دولت پزشکیان، حتماً حجت عقلی دارم. تمام خواهر و مادرِ ستاد و اساساً داشته‌های دولت آینده‌ی پزشکیان، همان خزینه‌ی روحانی‌ست. نیست؟ یک عنصر جوانِ فرهنگی هم اضافه شود، تو بگو نویدِ کلهرودی، دیگر اما این‌ها کسی را ندارند بگذارند نفت، جز زنگنه یا مهدی هاشمی. ظریف را از ایشان بگیری کسی درون‌شان فارسی را هم درست حرف نمی‌زند چه برسد انگلیسی که آن‌هم با آن‌همه گنده‌‌گوزی و بچه‌ی ناف امریکا بودن معنای لیفت را در متن تخصصیِ رشته‌ی خودش نمی‌فهمد. همان دزدِ ثابت است و همان کوزه‌ی همیشگی. همان ناکارآمدیِ روحانی، بعلاوه‌ی کاریزمای نداشته‌ی پزشکیان، منهای پشتیبانی هاشمی، به‌علاوه‌ی شرایط خطرناک منطقه‌ای. دولت پزشکیان از نظر ناکارآمدی، دولتِ سوم روحانی یا خاتمی نیست‌. رکورددار جدیدی بنام «دولت اول پزشکیان» است و مطابق دولت شاه‌سلطان‌حسین. یک‌. @westaz_defa
+ من یقین دارم دولت پزشکیان خوب نیست. همین آدم‌ها، دقیقاً همین‌ انسان‌ها، ۳۲ سال از این ۴۵ سال را حکومت کرده‌اند، اما همزمان، از همه بیشتر اعتراض کرده‌اند، در پاسخ به اشتباهاتِ قابل جبران، سه چهار بار کشور را به ورطه‌ی آشوب و کشت‌وکشتارِ خیابانی انداخته‌اند، اکثر جاسوسان و عموم خائنان و وطن فروشان از دامان همین‌ها برخاسته و کثافتی حقیقتاً نیست، که در این جماعت یافت نشود. دولت آینده‌ی پزشکیان که نماینده‌ی هر آن‌چیزی‌ست که در این کشور ایراد دارد، «ممکن نیست خوب باشد.». دو.
فارغ از این‌ها. وقتی کاغذ و خودکارم رو می‌ذارم کنار و آینده رو تصور می‌کنم، نمی‌تونم حتی توی تصوراتم تحمل کنم که روی صندلیِ امیرعبداللهیان، که یک نمادِ کامل از «آن‌چه که باید باشد» بود، یک «حقیر» بنشینه. تصورم رو با گشودنِ چشم‌هام به هم می‌زنم که توی تخیلاتم نَبینم وزیر ایده آلی که هر جا دهان باز کرد همه‌مون مغرور شدیم و هر جا چیزی امضا کرد یقین داشتیم که منفعت مردم بوده، با افرادی جایگزین بشه که کوچکترین نسبتی با این نگرش عزتمندانه و دیپلماتیکِ موفق ندارن. برای دولتی که شعارِ ادامه‌ی دولت رئیسی می‌ده، به هر حال ممکن نیست از مسیرِ نقطه‌‌ قوت دولت رئیسی «زیاد» منحرف بشه و ما هم مطالبه می‌کنیم اگر خطا کنن. برای اینکه آدم‌های وقیح و بی‌ادب و فرافکن که حتی «وعده‌ی برنامه داشتن هم نمی‌دن» روی صندلیِ «آدم‌های با کفایتِ قبلی» ننشینن، باید با افتخار و بدونِ منّت به دکتر سعید جلیلی رای داد. @westaz_defa
🌱یه خبر خوب برا عزیزانی که در پویش روز دختر برنده شده بودند، برن حساب هاشون را چک کنن ، واریزی براشون داشتیم😍
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای در لشکر نصر فرمانده بود، دید اگر پیکر برادر شهیدش را در آغوش بگیرد در برابر خانواده ی شهدا! درست نیست. داغ آخرین وداع را بر قلبش ماند تا امروز... امروز هم هوشمندانه در صحنه ماند تا داغ ریاست جمهوری بر دل جریان روحانی بماند. به حال امروزش بیشتر غبطه می‌خورم @westaz_defa
🔴 سالروز آزادسازی شهر مهران گرامی باد . 🔹۱۰ تیرماه مصادف با آغاز عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران ایلام در سال ۱۳۶۵ از اشغال نیروهای رژیم بعثی است. ارواح طیبه همه شهدای راه اسلام بخصوص شهدای این عملیات را با هدیه صلوات و فاتحه یاد کنیم . @westaz_defa
امروز میزبان فرهنگسرای منطقه شهریار در موزه دفاع مقدس ارومیه بودیم . @westaz_defa