اگر
#غدیرعیدولایت است.
#مباهلهعیدفضیلت است. چون
بزرگترین فضیلت علی علیهالسلام
در روز #مباهله و آنهم
صریحاً در قرآن کریم بیان شده.
اميرالمومنين
مصداق عتم برای آيه ی #ولايت
كه در ركوع انگشتر خويش را ميبخشد.
‹ إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا
الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ
مائده/۵۵ ›
امام رضا علیهالسلام به مأمون فرمودند؛
#بالاترینفضیلتعلی علیهالسلام آیۀ مباهله.
آيه ۶۱ سوره آل عمران است.
چون در این آیه علی علیهالسلام
نفس پیامبر‹ص› اعلام شده است.
‹ فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْاْ نَدْعُ أَبْنَاءنَا وَأَبْنَاءكُمْ وَنِسَاءنَا وَنِسَاءكُمْ وَ
أَنفُسَنَا وأَنفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةُ اللّهِ
عَلَى الْكَاذِبِينَ ›
باید #غربت مباهله برطرف بشود،
این خیلی مهمتر از بسیاری دیگر از ایام الله است.
در جهان اسلام احدی نیست که منکر مباهله
و این فضیلت باعظمت علی علیهالسلام بشود
آیۀ صریح قرآن است و
داستان مباهله را همه بیان کردهاند.
عاشقان اهل بیت علیهالسلام کجا هستند که بزرگترین جشن محبت را برگزار کنند،
و سرور خود را در نزول آیۀ مباهله به اهل عالم.
نشان بدهند؟
آنجا كه رب سوره ايي مي آورد ؛
‹ هَل أَتَى عَلَى الإنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ
سوره ي انسان كه خاص در شأن
پنج تن آل عباست. ›
قبول کنیم ما هنوز در مکتب محبت اهل بیت علیهالسلام.
آنچنان که باید رشد نکردهایم.
شادی از نزول آیۀ مباهله،
موجب صعود دلها در عزای #محرم است.
باشکوهترین تجمع #اهل بیت علیهالسلام
در طول تاریخ اسلام در #مباهله است.
باید داستان مباهله را به کودکان خود بیاموزیم ؛
آی اهل #محرم ببینید..!!
حسین علیهالسلام.
در آغوش پیامبر ‹ص› و امروز سالروز
نزول #آيهیتطهير است.
چرا فریاد شادی و هلهله سر نمیدهید؟
تنها منتظرید
امام حسین علیهالسلام در گودی قتلگاه بیفتد
تا فریاد عزا سر کنید؟
الان باید عالم را باخبر کنید تا علت گریهها و
فریادهای عاشورای شما را بفهمند.
كه #حسين علیه السلام جز همان اهلِ تحت کساء است كه
همچنين روزي پيامبر ص با آوای نبوی
خويش اعلام كرد ايناناهلبيتمنهستند.
‹ اللّهم هؤلاء أهل بيتي وخاصَّتي أَذهِب عَنهُمُ الرِجسَ وطَهَّرَهـُم تَطهيرا. ›
.
.
#عاشقانراهمستقيمخانهیعليست.
@westaz_defa
قسمتی از متن نامه محمدرضا نوری(#ابوعباس) از داخل زندان بغداد در ۴۶۵مین روز اسارت
در مورد اهمیت انتخابات
@westaz_defa
✔️رفقا مردم ما احمق نیستند. بلکه بسیار میفهمند و درک بالایی دارند. این یک باور قلبی است .
اگر در تبلیغات چهره به چهره انتخاباتی میخواهید روی دیگران اثر بذارید ؛
1⃣ با مهربون ترین شخصیتتان به مردم نزدیک بشید .
2⃣ با مردم همدردی کنید .
اگه یکی از حجاب شاکی ه، یکی از اینترنت یکی گرونی، یکی از مشکلات خانوادگی و...
باهاشون همدردی کنید
مردم سیاست باز نیستند
اگر تصمیم سیاسی میگیرند، به سمتی میروند که به آن احساس نزدیکی بیشتری دارند نه به سمت استدلال های منطقی.
استدالهاشون فقط برای توجیه تصمیم شونه . جدی نگیرید و بحث نکنید.
3⃣خودتون را حق ندونید، بقیه رو بی بصیرت و نادون! مردم می فهمند و بهتون گوش نمیدن و علیه تون جبهه میگیرند.
سعی کنید بهشون نشون بدید از خودشونید، نه مامور جایی.
4⃣ بیشتر گوش کنید. آنقدر به نقدها و مخالفت ها گوش کنید تا لحظهای که میخواید حرف بزنید، دستتون بیاد و با یک جمله بتونید اثر بذارید.
5⃣ته بحث هاتون نتیجه نگیرید.
آدم ها دوست ندارند شکستِ تغییر نظرشون را همون لحظه بگن و اعلام کنند. اگر حرفتون به دلشون بشینه بعدا بهش فکر میکنند و تغییر میکنند.
7⃣ نروید شبهه ها رو پیدا کنید که جواب بدید. بروید اشتراکات رو پیدا کنید و روی اونا مانور بدید.
8⃣بدی کسی که طرفدارش هستند رو مدام نگید، این اون طرف رو مظلوم تر میکنه. خوبی و برنامه و کارنامه طرفِ موردِ نظر خودتون را بگید.
9⃣تاکید دوباره میکنم، مردم ما دشمن نیستند، همه عشق به میهن دارند، فقط روششون در عشق ورزیدن متفاوته. یکی با رای ندادن عشقش رو نشون میده یکی با پزشکیان یکی با جلیلی. هدفمون یکیه.
به مردم گوش بدید، دوستشون داشته باشید.
🔟از امام و شهدا و بزرگان هزینه نکنید، ی راهی بذارید اگه کاندید مورد نظر من و شما خدایی نکرده به انحراف رفت، بتونیم برگردیم و مردم رو از اعتقادات شون دور نکنیم.
مردم ما زخم خوردند از روحانی، از احمدی نژاد از هاشمی و التیام رئیسی رو چندان حس نکردند. باهاشون نجنگید، اونا فقط یک پناه میخوان، بدون پیشداوری قبلی، بدون هیچ احساس دانایی به مردم گوش بدید و درکشون کنید.
(ارسالی مخاطبین)
#انتخابات
#حماسه_حضور
#حضور_حداکثری
#لطفا_نشر_حداکثری
#نه_به_دولت_سوم_روحانی
🇮🇷رای ما #جلیلی🇮🇷
✍ حدادپور_جهرمی
@westaz_defa
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبلیغ چهره به چهره در روستاي زیرمانلو توسط همسر شهید فعال برای مشارکت بالا و انتخاب اصلاح
#انتخابات
#انتخاب_اصلح
@westaz_defa
خدایا، ما را با تمام وجود
تسلیمِ محض خودت کن
و از نسلمان هم جامعهای بساز
تسلیم محض خودت
سوره بقره / آیه۱۲۸
@westaz_defa
شـده دلـیـل حـیـاتـم، اُمـیـد آمـدنـت
خوش آن دمی که بیاید نوید آمـدنت
کمال دین خدا شد اگر به عـید غدیـر
کمالِ عید غـدیر است، عیــد آمــدنت
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@westaz_defa
دوست ندارم که
جملهی اون آقا رو تکرار کنم..
ولی باید بگم شما
' نور چشم ما و خار چشم دشمن بودی'♥️
#حاجقاسممن | 1:20
@westaz_defa
از امام خمینی(ره) پرسیدن از کجا فهمیدی بنیصدر خائن و منافقه، گفت از بس آیه قرآن و حدیث میخوند...
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
@westaz_defa
شهیدانه ⃟🌱
بمیرم برای مظلومیت :) شما افتخار ما هستی.. :) @westaz_defa
سردارکجایی ؟
نیستیکفتاراحتیدرنبودتهمدارنمیسوزن
وبهتتوهینمیکنن ؟❤️🩹
@westaz_defa