eitaa logo
شهیدانه ⃟🌱
1.1هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
4.4هزار ویدیو
63 فایل
• بـســم رب شــهدا🌿💚• 🇵🇸🇮🇷 • _ صحبت های در گوشیتون با شهدا🍃 https://daigo.ir/secret/91804454623 • _ ادمین کانال✒️ @shahidaneh_admin • _ گروه خادمین دخترای شهدایی مون🌙🩷 https://eitaa.com/joinchat/1116276070C5f811282ca
مشاهده در ایتا
دانلود
دوست ندارم که جمله‌ی اون آقا رو تکرار کنم.. ولی باید بگم شما ' نور چشم ما و خار چشم دشمن بودی'♥️ | 1:20 @westaz_defa
از امام خمینی(ره) پرسیدن از کجا فهمیدی بنی‌صدر خائن و منافقه، گفت از بس آیه قرآن و حدیث میخوند... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل... @westaz_defa
بمیرم برای مظلومیت :) شما افتخار ما هستی.. :) @westaz_defa
شهیدانه ⃟🌱
بمیرم برای مظلومیت :) شما افتخار ما هستی.. :) @westaz_defa
سردار‌کجایی ؟ نیستی‌کفتارا‌‌حتی‌در‌نبودت‌هم‌دارن‌میسوزن و‌بهت‌توهین‌میکنن ؟❤️‍🩹 @westaz_defa
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
《بسم الله الرحمن الرحیم 》 ⚫کلیپ دل نوشته در مورد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها توسط سرکار خانم شبنم جعفرزاده مدیر دبستان شهید رجبی چالدران همسر شهید بزرگوار اسلام سرگرد پاسدار ابراهیم آخوندزاده کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چالدران @westaz_defa
روحانی یه علی‌برکة‌الله میگفت ۸ سال دهن ملت .... شد:// این پزشکیان کلا داره عربی صحبت می‌کنه خدا رحم کنه😂😐💔 @westaz_defa
شنبه هفته ی آینده که نتایج انتخابات اعلام میشه ، همان شنبه شب،شب اول محرم هستش..❤️‍🩹 امام حسین علیه السلام رو به حق علی اکبرش (ع) قسم بدید تا آقا نظر کند. هر جا کار انقلاب گیر افتاد ،امام حسین گره گشایی کرد قربونت برم آقا جان چشم امید این مردم و کودکان مظلوم غزه به عنایت توست...:)💔 @westaz_defa
👈 👏👏👏 عالیه این طرح جلیلی @westaz_defa
👈 امشب از خدافظی گرم و در آغوش کشیدن پایانِ مناظرات خبری نبود و پزشکیان حتی با مجری دست نداد و سریعا صحنه را ترک کرد. این یعنی پذیرش شکستِ مناظره امشب توسط پزشکیان. @westaz_defa
✔️رفقا امشب مناظره را برنده شد اما معلوم نیست که برنده انتخابات هم باشیم چون مردم غیر قابل پیش‌بینی هستند و تمام تصمیماتشان را بر اساس مناظرات نمی‌گیرند. @westaz_defa
پا روی نفستون بزارید و با تاسی به سیره‌ شهدا، مجاهدت کنید برای تقویت جبهه انقلاب! چهار سال آینده‌ی جمعیِ همه‌ی ما باهمه! نقدهاتون رو بزارید توی زمان تشکیل دولت، دلخوری دارید بذارید بعدا حل کنیم، الان زمان یکدست شدنه! نظام‌ در حساس ترین برهه‌ی زمان قرار داره.. حق رأی دارید یا نه، با هر طریقی تلاش کنید، وقت جـهاده! @westaz_defa