eitaa logo
🚩قرارگاه مجازی زینب زمانه
826 دنبال‌کننده
15هزار عکس
4.2هزار ویدیو
986 فایل
•| پشت صحنه تبلیغات دشمن را بشناسید/ رهبر |• 𑁍✨ #معاونت‌فرهنگی‌تبلیغی‌‌ #مدیریت‌حوزه‌علمیه‌خواهران‌استان‌سمنان https://eitaa.com/whc_farhangi_semnan ارتباط با راهبر ← @Banoo_komshikamar @Taha135110
مشاهده در ایتا
دانلود
مبلغ ۹ میلیون تومان در قالب کارت هدیه با کمک طلاب و اساتید و خیرین سطح شهر به رزمایش همدلی و کمک به خانواده ی آسیب دیده از کرونا https://eitaa.com/joinchat/2813067281Ca1f19b915a
جزوه تبلیغی رابطه امام و امت👆👆👆👆👆 https://eitaa.com/joinchat/2813067281Ca1f19b915a
یه حاجی بود تو هیئتمون به هیئت میرسید ... :) یه روز وسط سخنرانی داشت چایی پخش میکرد که حاج آقا که پا منبر بود 🍃 خطاب به ایشون گفت : حاج اکبر 😊 ما این همه از امام عصر میگیم شما که بزرگ مایی شمام یه چیزی بگین که به دل این بچه ها بشینه 💚 حاجی یه تبسمی کرد و کمرش و صاف کرد و گفت: بچه‌ها من کوچیک شمام 😔 ولی اگه حواستون به آبروی خودتون نیست به آبروی امام زمان باشه💔 https://eitaa.com/joinchat/2813067281Ca1f19b915a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚 چه خوشبختی بزرگی است شما را داشتن ، نام شما را بردن ، در هوای شما دم زدن ، محبت شما را در دل پروراندن و با شما گفتگو کردن ... چقدر خوشبختم که هر صبح رخصت می یابم سلامتان کنم و در آسمان بیکران لطفتان بال بگشایم .. 🌼🍃 https://eitaa.com/joinchat/2813067281Ca1f19b915a
حضرت امام صادق(ع) می فرمایند: 🔆 هركس چهل صبح این عهد را بخواند : ✔از یاوران قائم ما باشد ✔و اگر پیش از آن حضرت بمیرد او را از قبر بیرون آورند ✔و در خدمت آن حضرت باشد ✔و حق تعالی به هركلمه از حسنه او را كرامت فرماید ✔ و هزار گناه از او محو كند. https://eitaa.com/joinchat/2813067281Ca1f19b915a ⬇️⬇️⬇️⬇️
1.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این‌قدر زن را تحقیر نکنید! 📌 : معنای خانه‌داری زن است، معنایش تولید والاترین و بالاترین محصول و متاع عالم وجود است. https://eitaa.com/joinchat/2813067281Ca1f19b915a
👓 حوزه‏ علميه بايد نظام اسلامى، همين نظام جمهورى اسلامى را از خود بداند و براى تكميل و رفع نقص آن، همه ‏ى كوشش خود را مبذول كند... هيچ مصلحت و هيچ انگيزه‏ شخصى يا صنفى يا سياسى نميتواند و حق ندارد از حمايت حوزه نسبت به نظام مانع شود. ‼️ بدتر از حمايت نكردن و در صدد تكميل برنيامدن و كمر به اصلاح ضعفهاى نظام نبستن، اين است كه انسان به دشمنان نظام كمك كند! متأسفانه گاهى ديده ميشود كه پست‏ترين و رذلترين و بی ‏ارزشترين دشمنان نظام به وسيله‏ كسانى تأييد ميشوند. چرا؟! به چه بهانه ‏اى؟! چون در نظام، فلان وجود دارد؟ 🔹 وقتى نقص هست، بايد دشمن نظام را تأييد كرد يا بايد تلاش كرد تا آن نقص برطرف شود؟... حكومت كفّار و فسّاق و فجّار و اينها باشد، خوب است؟ اين‏كه منطقى نيست؛ 💬 امام خامنه ای، ۷۹،۷،۱۴ بیانات در مدرسه فیضیه ⭕️ @shenakhte_rahbari https://eitaa.com/joinchat/2813067281Ca1f19b915a
درس اخلاق آیت الله جوادی آملی حفظه الله تعالی : بخش اول وجود مبارک امير المؤمنين(سلام الله عليه) انسان را تحليل مي‌کند به روح او و بدن او؛ فرمود روح انسان يک موجود ابدي است و هرگز از بين نمي‌رود و سال و ماه هم ندارد و آسمان و زمين عوض مي‌شود ولي روح انسان عوض نمي‌شود. ما از نظر ايمان يک حريم شخصي داريم که اين حريم شخصي ما قابل داد و ستد با هيچ چيزي نيست در سوره مبارکه «ابراهيم» فرمود کل نظام سپهري عوض مي‌شود ولي انسان همچنان باقي است ﴿يَوْمَ تُبَدَّلُ الْأَرْضُ غَيْرَ الْأَرْضِ وَ السَّماواتُ﴾[1] که اين ﴿وَ السَّماواتُ﴾ هم نائب فاعل آن ﴿تُبَدَّلُ﴾ است؛ يعني روزي که کل مجموعه عالَم عوض مي‌شود ولي انسان هم چنان باقي است. ما جاني داريم جاودانه و مانا و ابدي، بدني داريم که متغير مي‌شود هر بدني را که روح ما بپذيرد بدن ما است چه در دنيا چه در برزخ چه در آخرت. الآن مستحضريد که اگر کسي در جبهه حق عليه باطل تلاش و کوشش کرد در طي اين هشت سال مثلاً، هر سال در يکي از عمليات شرکت کرد عضوي از اعضاي خود را از دست داد هم‌زمان در بيمارستان صحرايي يا غير صحرايي يک مرگ مغزي پديد آمد فوراً عضو او را عوض کردند، در طي اين هشت سال مثلاً دو تا پا را، دو تا دست را، قلب را کليه را کلاً عوض کردند اين مجاهد «في سبيل الله» همان مجاهد است، اين دست همان دست است با اينکه تمام اعضا و جوارح عوض شد چون روح باقي است و روح اين بدن را پذيرفت بدن اوست؛ يعني اگر دست مسلماني در جبهه يا تصادف قطع شود و کسي در آستانه مرگ مغزي باشد و او کافر باشد، دست آن کافر را به بدن اين مجاهد و اين مسلمان مرتبط کنند، مادامي که روح نپذيرفت تحت درمان است اين دست چون عضو کافر است آلوده است، ولي وقتي روح اين عضو را پذيرفت و دست خود قرار داد اين دست مي‌شود طيّب و طاهر، دست يک مجاهد است دست يک مسلمان است. غرض آن است که بدن در حال تغيير و تبدّل است و عوض مي‌شود اما روح همچنان باقي است. مطلب دوم آن است که حقيقت ما همين روح است و آن ابزار کار ما است که در هر نشئه‌اي ذات اقدس الهي اين ابزار را به ما مي‌دهد تا در قيامت دوباره همان ابزار قبلي را مرحمت کند. چون روح يک موجود جاودانه و ابدي است چاره‌اي جز رهتوشه ابد ندارد هر چه گذشتني است و گذرا است غذاي روح ما نيست و هر چه مانا و پايدار است غذاي روح ما است؛ نتيجه اينکه ما ابدي هستيم، يک؛ موجود ابدي رهتوشه ابدي مي‌خواهد، دو؛ آنچه در قلمرو طبيعت است گذرا است و مانا نيست غذاي ما نيست، سه؛ اگر ما پايداري و ماندگاري و وجه‌ اللّهي تهيه نکنيم، بعد از مرگ گرسنه‌ايم و رنج براي هميشه است و هيچ آسايشي نداريم اما اگر ـ إن‌شاءالله ـ يک کالاي ماندني يک غذاي ماندني تهيه کرديم، چون روح ما ابدي است آن هم ابدي است، ما براي ابد راحت هستيم غرض اين است که دين يک حريم شخصي ماست، ما با فراز و فرود که از بهترين تعبيرات جناب شيخ عطار است[2] با فراز و فرود روزگار روبه‌رو هستيم. چيزي که رفتني است رهتوشه ما نيست، ما که ابدي هستيم کالاي ابد مي‌طلبيم؛ اين کالاي ابد را وجود مبارک حضرت امير به اين صورت بيان کرده است. فرمود: «إِنَّ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةَ عَدُوَّانِ مُتَفَاوِتَانِ» فرمود دنيا يعني آنچه براي غير خداست؛ خيانت است طمع است راه ديگران را بستن است بيراهه رفتن است، فرمود هر چه دنيا باشد اين نسبت به جان انسان سمّ است و هر چه مانا و پايدار باشد سخن خير، نيت خير، کار خير، توليد، مشکل جامعه را حلّ کردن و رونق دادن به توليد، فقرزدايي کردن همه اينها آخرت است و وجود مبارک زکرياي نبي به خداي سبحان عرض مي‌کند خدايا! من هيچ وقت نشد که از تو چيزي بخواهم تو رد کني، اين يک اصل کلي است يعني خدا اين است. «رَبِّ إِنِّي ... لَمْ أَكُنْ بِدُعائِكَ رَبِّ شَقِيًّا»؛[3] اين «لَم» که حرف جازم است وقتي روي فعل مضارع آمد دو تا کار مي‌کند: يکي مضارع را تبديل به ماضي مي‌کند، يکي مفيد استمرار است؛ يعني من در تمام مدت عمرم نشد از تو چيزي بخواهم تو ندهي. اين معنايش اين نيست که اختصاص دارد به منِ زکريا، اصلاً تو اين طور هستي منتها دو تا شرط دارد، يا يک شرط و يک مانع دارد.