هدایت شده از ..:: ایرانیوم ::..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیچ تاریخی
@noghteh_group | هنر نقطه زن
پایگاه هنری محتوایی ایرانیوم
@iraniyom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بروید ببینید امشب چه افرادی دارند اللهاکبر میگویند
🔰 من از این طبقه که شما طبقه پایین میگویید منت میکشم، دست اینها را میبوسم
#اللّه_اکبر
#موقوفه_مجازی_زن_خانواده_و_سبک_زندگی
https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813
💫
🍃🇮🇷🍃 @woman_family
💫🍃🇮🇷🍃💫🍃
✨💫🍃🇮🇷🍃💫🍃🇮🇷
⭕️به کوری چشم دشمن، نسل دختران کاپشن صورتی گوشواره قلبی ادامه دارد...
۲۲بهمن، جشن پیروزی انقلاب مبارک❤️✌🏼
@khoobkechee
هدایت شده از خب که چی؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توی مدرسهیی در اردن گفتن لباس قهرمانها رو بپوشید
فرداش همه با لباس خبرنگارهای غزه ، مردم غزه و دکتر و گزارشگرهای غزه اومدن و فقط یک نفر لباس اسپایدر من پوشیده بود. توی دنیا امروزی قهرمانها در حال عوض شدن هستند
@khoobkechee
الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِي خَلَقَ الحُسَین
هزار مرتبه شکرت؛ خدای عاشقها
که در میان خلائق به ما حسین دادی...❤️
#میلاد_حضرت_ارباب_امام_حسین_علیه_السلام_مبارک
#اعیاد_خوبی_داشته_باشید
#به_برکت_صلوات_بر_محمد_و_آل_محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥️
💞 #موقوفه_مجازی_زن_خانواده_و_سبک_زندگی
🍃 Mohsenzade.com/zm
💞 Womanfamily.ir
♥️ https://www.aparat.com/woman_family
💞 @woman_family
🍃 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر زیباست این ۳۰ ثانیه؛ در دین ما خیلی به روزی حلال تاکید شده است تاجاییکه پیامبر اسلام فرمودند: عبادت ده جزء دارد، که نُه جزء آن، طلب روزى حلال است؛ اَلْعِبادَةُ عَشْرَةُ اَجْزاءٍ تِسْعَةُ اَجْزاءٍ فى طَلَبِ الْحَلالِ.
فرمودند: طَلَبُ الحَلالِ جِهادٌ؛ آره کسب روزی حلال سخته مثل جهاد است.
حضرت صادق فرمودند: آیا دیدهای مردی در خانهاش بنشیند و درهای کسب روزی را به روی خود ببندد و از آسمان برای او چیزی فرود بیاید؟ أَرَأَیتَ لَو أنَّ رَجُلاً دَخَلَ بَیتَهُ وَ أَغلَقَ بابَهُ أكانَ یَسقُطُ عَلَیهِ شیءٌ مِن السّماء؟!
پیامبر رحمت فرمودند کسی که دنیای خود را با عفت نفس به دست بیاره در مقام شهدا است؛ مَن طَلَبَ الدُّنیا حَلالاً فی عَفافٍ كانَ فی دَرَجَةٍ الشّهداءِ.
حضرت امیر فرمودند: اگر دنبال نورانی شدن قلبت هستی به مال حلال دقت کن؛ ضِیاءُ القَلبِ مِن أَكْلِ الحَلالِ.
پیامبر فرمودند: فرزند خوب میخوای تربیت کنی باید مالت حلال باشد؛ إنَّ أَطیَبَ ما أَكَلَ الرَّجُلُ مِن كَسِبِهِ وَ إنَّ وَلدَهُ مِن كَسِبه.
حضرت صادق فرمودند: کسی که دنبال کسب مال حلال است، مجاهد فی سبیل الله است؛ الشّاخِصُ فی طَلَبِ الرِّزقِ الحَلالِ كَالمُجاهِدِ فیسبیلِ الله.
پیامبر فرمودند: عبادت با مال حرام مثل ساختن خانه روی آب است و فرمودند هیچ عمل واجب و مستحبی با مال حرام قبول نمیشود؛ اَلعِبادَةُ مَعَ اَكلَ الحرامِ كَالِبناءِ عَلَی الماء! من اَكَلَ حراماً مّالم یَقْبَلِ اللهُ مِنهُ صَرفاً و لا عدلاً.
🇯🇴🇮🇳 ↯ شیخ فرهاد
@sheikh_farhad_fathi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اجرای آیین چهل دف #اهل_سنت کردستان در برنامه حسینیه معلی
سنّیام، سنّی ولیکن حب آل مصطفی
دین و آیین من و آباء و اجداد من است
#موقوفه_مجازی_زن_خانواده_و_سبک_زندگی
https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813
💫
🍃🌸🍃 @woman_family
💫🍃🌸🍃💫🍃
✨💫🍃🌸🍃💫🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مادرم فدای مادر ابالفضل 💞
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چطور در این شرایط، مردم را برای مشارکت در #انتخابات دعوت کنیم؟
#موقوفه_مجازی_زن_خانواده_و_سبک_زندگی
https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813
💫
🍃🇮🇷🍃 @woman_family
💫🍃🇮🇷🍃💫🍃
✨💫🍃🇮🇷🍃💫🍃🇮🇷
هدایت شده از خانواده بزرگ ما😍
27.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عیدتون مبااارک😍
اینم عیدی من تو روز تولد آقا ابوالفضل
ان شاالله امیرالمومنین دعاگوی همه مون باشند... 😍😍
تا آخر گوش بدید... خیلی قشنگه
رزق بسیار با ارزشیه
انتشار بدون ذکر منبع مجاز نمیباشد✅
https://eitaa.com/banosadeghy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 و تصدق علینا😢
درود خدا بر آقای سلطانی گوینده خبر سراسری که اشک ما را با این خاطره قشنگش در آورد
#روز_خوبی_داشته_باشید
#به_برکت_صلوات_بر_محمد_و_آل_محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥️
💞 #موقوفه_مجازی_زن_خانواده_و_سبک_زندگی
🍃 Mohsenzade.com/zm
💞 Womanfamily.ir
♥️ https://www.aparat.com/woman_family
💞 @woman_family
🍃 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813
هدایت شده از سیدخندان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعرخوانی جذاب دهه فجر با گویش های مختلف 🇮🇷
🎞 #سیدخندان 😁
📲https://zil.ink/seyedkhandaan_tv
📺 B2n.ir/k39878
#سید_خندان
#شعر_خوانی #وطن #دزفول #شیراز #مشهد #لری #اصفهان #دهه_فجر
@seyedkhandaan_tv
هدایت شده از کانال حسین دارابی
مگه سری قبل رأی دادم چیزی عوض شد؟
پاسخ های خوب مردم رو بخونید
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
@hosein_darabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب ولادت تو عيـد سيدالشـهداسـت
دلم خوش است كه ميلاد اكبر ليلاست
ستاره ها همه امشب به خاك مي ريزند
و مـقصـد هـمـه پايـين پاي كرببـلاسـت
ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان مبارک باشه💞
#اوقات_خوبی_داشته_باشید
#به_برکت_صلوات_بر_محمد_و_آل_محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥️
💞 #موقوفه_مجازی_زن_خانواده_و_سبک_زندگی
🍃 Mohsenzade.com/zm
💞 Womanfamily.ir
♥️ https://www.aparat.com/woman_family
💞 @woman_family
🍃 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813
44سال افتخار| مروری بر دستاوردهای انقلاب ایران
https://farhangi.um.ac.ir/index.php/fa/2015-07-01-03-48-49/4156-44
هدایت شده از آرشیو دروس کدخدایی
نقض امنیت در نهاد علم
نقض علم در نهاد علم، نقض امنیت در نهاد علم، نقض فرهنگ در نهاد علم، نقض جنسیت در نهاد علم، ... سلسله مقالاتی است که با رویکردی انتقادی به اقتضائات بیمارگونه بخشی از نهاد علم در ایران (خصوصا در حوزه علوم انسانی و علوم اجتماعی) میپردازد. نهاد علم که قاعدتا در دانشگاه نهادینه شده و امتداد آسیبها و اختلالات آن در بخشهای از حوزه علمیه نیز به شکلی پیچیدهتر، مسریتر و خطرناکتر بازتولید میگردد. حوزه مطالعات زنان و مطالعات اسلامی زن و خانواده در حوزه علمیه قم، به دلایلی که در آینده بدان خواهیم پرداخت در معرض بیشترین آسیبپذیری از این اختلالات است. در شماره اول مجله خردورزی 1401؛ موضوع «نقض علم در نهاد علم» را بررسی و مرور کردیم. در شماره سوم سال 1402، به موضوع «نقض امنیت در نهاد علم» پرداختهایم. در این شماره مصاحبه دکتر آرش حیدری با روزنامه میهن در اوج آشوبهای 1401 در مورد جنبش زن،زندگی، آزادی؛ موضوع نقد و ارزیابی قرار گرفته است. با این حال موضوع این مقاله اصالتا قابل انتزاع از این کاربست انضمامی است و از بیماری نهاد علم در ایران قبل از انقلاب و باقی ماندن برخی نشانگان بیماری در بعد از انقلاب و انتقال شکل خطرناک آن به حوزه علمیه حکایت دارد. در روزهای آینده طی چند پست به مباحث ارائه شده در این مقاله خواهیم پرداخت. برای آمادگی ذهنی نسبت به مطالب مقاله پیشنهاد میگردد مصاحبه روزنامه هممیهن با دکتر آرش حیدری را مطالعه و برخی کلیپهای وایرال شده ایشان را مرور نمایید.
https://hammihanonline.ir/fa/tiny/news-1838
https://eitaa.com/c/11736677/255
بازنشر بلامانع است.
هدایت شده از آرشیو دروس کدخدایی
نقض امنیت در نهاد علم 2:
نامسئله اول: سلطه جریان فروکاستگرای پوزیتویسم در دانشگاه یا تنآسایی شبههرمونتیکی
مصاحبهشونده، معتقد است جریان غالب دانشگاه به فروکاستگرایی پوزیتویستی مبتلاست. شاید بتوان بخشی از این ادعا را پذیرفت که اجمالا بخشی از دانشگاه و برخی از دانشگاهها (و البته نه جریان غالب و نه سلطه این جریان بر دانشگاه) به نوعی از بیماری «فروکاستگرایی پوزیتویستی» مبتلاست. لکن نامسئله اول نگارنده اینجاست که آیا نقد بر فروکاستگرایی پوزیتویستی بهانه مناسبی برای افتادن در وادی افراط هرمونتیکی و خیالپردازیهای شبهتفسیرگرایی است؟
چگونه برای یک پژوهشگر نهاد علم امکان دارد یک کلان موضوع اجتماعی یا به اصطلاح موضوعی ماکروسوسیولوژیک مثل اغتشاشات 1401 را در شرایطی که کمتر از یک ماه از حیات آن نگذشته است، با این سرعت و با این میزان از جزمیت توصیف و تحلیل و تبیین کند؟ براساس چه اطلاعات میدانی و دادههای تجربی؟ آیا جز این است که پدیدههای اجتماعی همانقدر که در پیشینه تاریخی خود ریشه دارند دارای ابعاد و عوامل موقعیتمند و به شدت متحول و به سرعت نوشنونده نیز هستند؟ این ابعاد و عوامل موقعیتمند و متحول و نوشونده در عاملیت عامل و مولفههای ساختارهای خرد و کلان اجتماعی چگونه با این سرعت کشف و اکتشاف میشود و پژوهشگر را به این جزمیت در توصیف و تبیین میرساند تا دستاوردهای خود را رسانهای کند و باشتراک شبکههای مختلف رسانهای قرار دهد؟!
قاعدتا یک پژوهشگر با پشتوانه نظریههای علمی در هرکدام از پارادایمهای سه گانه علوم اجتماعی و ضمن جمعآوری دادههای میدانی به «تشخیص مسئله اجتماعی» میرسد. متعاقب گردآوری اطلاعات و انجام رصد و پیمایش و پژوهش کمی یا کیفی، به تحلیل و تبیین پرداخته و متناسب با سنخهای مختلف عوامل موثر بر پدیده مسئلهمند و با توجه به همان پارادایمهای موجود در علوم اجتماعی عوامل مسلط و بنیادین را از عوامل غیر اصلی و پیرامونی تفکیک میکند. متعاقبا اصول و سیاستها و راهبردها و راهکارهایی را برای مواجهه و حل مسئله ارائه میدهند.
سئوال اصلی از این مصاحبه شونده از نهاد دانشگاه اینجاست، که بر اساس کدام منطق و با الهام از چه منبع معرفتی، پدیده هزارلایه و چندوجهی و متکثر اغتشاشات 1401 را در کوتاهترین زمان ممکن تحت عنوان «جریان طبیعی زندگی» و پیکار برای یک «زندگی معمولی» تشخیص دادید؟ با کدام دستگاه علتسنج، عوامل پرشمار روانشناختی، زیستبوم شناختی، اقتصادی، سیاسی، حقوقی، نظامی، امنیتی، بین المللی، فرهنگی، دینی، تربیتی، رسانهای، فنآورانه و حتی معنوی، پدیده موقعیتمند اغتشاشات 1401 را سنجش نمودید؟ با چه سازوکاری به این نتیجه رسیدید که «استبداد حکومت» و «ارتجاع حاکمیت» عامل بنیادین و مسلط و امالفساد این مسئله اجتماعی است؟
آیا رسیدن به این تحلیلها و تفسیرهای سریع جز با نسخههای پیش آماده «شبه هرمونتیکی» و «شبه شالودهشکن» امکانپذیر است؟ آیا بنظر نمیرسد که اتکا و استناد به این نسخههای رایج بدون بررسی میدان و طی مسیر پرپیچ و خم تعریف و تحلیل و تبیین مسئله، چیزی جز یک مکانیسم دفاعی برای سرپوش گذاشتن بر کهتری و تنآسایی علمی یا به تعبیر دریدا «تنبلی هرمونوتیکی» نیست؟ همان ابتلائی که مصاحبهشونده در فراری رو به جلو با عبارت «سربریدن تجربه در هزارتوی تفسیر» از آن یاد کرده است.
هشدار به نهاد حوزه علمیه: مراقب انتقال و نفوذ این پدیده (فروکاستگرای پوزیتویستی و تنآسایی شبههرمونتیکی) در نهادهای علمی حوزه علمیه خصوصا در مراکز دوزیست حوزوی باشیم. این نامسئله دانشگاهی، برای ساحت حوزه علمیه، مسئلهای جدی است!
ادامه دارد ...
بازنشر بلامانع است (کدخدایی).