eitaa logo
مطالعات اسلامی زنان
23هزار دنبال‌کننده
17.8هزار عکس
21.7هزار ویدیو
435 فایل
𝐈𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐰𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐞𝐬 📍فرصتی‌ویژه‌برای‌ارتقاوتعالی‌اندیشه‌وباورها 📍در حوزه تخصصی زنان 📍خانواده 📍سبک زندگی با مدیریت دکتر میرجعفری عضو هیئت علمی دانشگاه انقلاب اسلامی تبلیغات @Zahraahmadi2002 🖇استفاده ازمطالب کانال با ذکرلینک
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 خاک بر سر دنیا _✨🌼__✨___ *❗مِنَ إلغَريبْ إلَي الْحَبيبْ❗* دلهاي منتظر و عاشق *غریب ترین شخصيت عالم* امام عصر ، *اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج* https://eitaa.com/joinchat/3344760855C17713c4a73
ضرورت استفاده از فرصت ها آنان که وقتشان پایان یافته خواستار مهلتند، و آنان که مهلت دارند کوتاهی می‌ورزند. نهج‌البلاغه، حکمت۲۸۵ https://eitaa.com/joinchat/3344760855C17713c4a73
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ شماره (۴۰۰) 🎙 حجت الاسلام دانشمند 💢 چرا به دیگران میگی؟! 🔸کوتاه و شنیدنی👌
✦؛﷽✦ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 📢 مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا با همکاری مرکز تخصصی النفیسه برگزار می کند 🔰کرسی علمی ترویجی: با عنوان"هویت جمعی،رابطه ارزشمندی ذاتی و جنسیت بانوان در عصر کنونی" 🔰استاد ارائه دهنده: سرکار خانم دکتر مریم مدملی (پژوهشگر زن و خانواده و استاد حوزه و دانشگاه) 🔰 استاد ناقد: سرکار خانم دکتر زاهره سادات میر جعفری (پژوهشگر زن و خانواده و استاد حوزه و دانشگاه) 🔰دبیر جلسه: سرکار خانم دکتر عفت رمضانیان (استاد حوزه و دانشگاه) 🕰 زمان: دوشنبه 2 اسفندماه، ساعت 9 صبح 📺 پلتفرم برگزاری: 🌐https://www.skyroom.online/ch/ss1090301855/webinar ╔══🌺🍃🌸🍃🌺═══╗ 🅿️ @pajoohesh_esfahan ╚════🌺🍃🌸🍃🌺═╝
📍 امشب؛ گفتگو با موضوع «انقلاب و تکثر‌ زنان» با حضور خانم دکتر عاطفه صادقی . 🔻در این نشست سوالات زیر مطرح خواهد شد: ❓آیا انقلاب اسلامی، انقلاب همه‌ی زنان با هر عقیده‌ای بود؟ ❓چه چیز موجب همگرایی زنان ایرانی با عقاید مختلف در زمان انقلاب و واگرایی آن‌ها بعد از انقلاب شد؟ ❓دلیل چرخش دیدگاه رهبران دینی در خصوص مشارکت سیاسی زنان در سال ۴۲ نسبت به انقلاب ۵۷ چه بود؟ ❓ایده محوری حاکمیت جمهوری اسلامی درخصوص زنان چیست؟ (برابری جنسیتی یا ...) . 🔁 لطفا اطلاع رسانی کنید. . 🔰«عصر زنان»، محفلی آزاد برای گفتگو پیرامون مسائل جنسیت و زنان . @asrezanan_ir . .