eitaa logo
یا ابالفضل العباس(ع) (ح.آزادی)
20 دنبال‌کننده
671 عکس
1.5هزار ویدیو
84 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتى صداقت يک روباه زير سوال ميرود..! ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﻧﺎﻟﻬﺎﯼ خارجی یک ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺣﺶ ﺭا ﭘﺨﺶ می کرد... نشاﻥ مى داد يک ﮔﺮﻭﻩ ﻣﺤﻘﻖ تعدادى ﻻﺷﻪ ﻣﺮﻍ ﺭا ﺩﺍﺧﻞ ﺗﻮﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩند ﻭ ﭼﻨﺪ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎﯼ ۱۰-۲۰ ﻣﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺣﻔﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩند، ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ يك ﺭﻭﺑﺎﻩ آﻣﺪ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺑﻮ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ يك ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﯾﻦ ﻻﺷﻪ ﻯ ﻣﺮغ ها ﺭا ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ؛ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺗﯿﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺍلآﻥ مى رود ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﻯ ﮔﻠﻪ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎنش را مى آورد... ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ يك ﺭوﺑﺎﺕ ﺟﺮﺛﻘﯿﻞ، ﺗﻮﺭﯼ ﺭا ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩند ﻭ آﻭﺭﺩند در ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ مخفى اش ﮐﺮﺩند ﻭ ﺑﺎ ﻣﺎﯾﻌﯽ خاص ﺍﺳﭙﺮﯼ ﮐﺮﺩﻧﺪ تا ﺍﺛﺮ ﺑﻮ ﺭا ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ببرند... ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ همان ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻭ ۷-۸ ﺗﺎ ﺭﻭﺑﺎﻩ ديگر آمدند ﺳﺮ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺍﻭﻝ، ﻫﺮچه ﮔﺸﺘﻨﺪ ﻣﺮﻏﻬﺎ ﺭا ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﺮﺩند؛ ﻫﺮچه ﺯﻣﯿﻦ ﺭا ﺑﻮ ﮐﺮﺩند ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺷﺖ؛ آن ۷-۸ ﺗﺎ ﺭفتند ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺍﻭﻟﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﮔﺸﺘﻦ ﮐﺮﺩ... ﺟﺎلب ﺍین ﺑﻮﺩ ﮐﻪ مدام ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﯿﮕﺸﺖ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺳﺮش را ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎنش ﮐﻪ ﺩاشتند ﺩﻭﺭ مى شدند ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻮ ﻣﯿﮑﺸﯿد!! محققين ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺳﯿﻢ ﮐﻤﯽ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﺭا ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩند ﺗﺎ ﺣﺪﯼ ﮐﻪ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻣﺮغ ها ﺭا ﺩﻳﺪ. ﺍﯾﻦ ﺩﻓﻌﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ؛ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺮغ ها ﺭا ﺑﺎ ﺩﻧﺪاﻥ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮﺩ، ﺍﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ آمدند ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ هماﻥ ﮐﺎﺭ ﺭا ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩند ﻭ ﺗﻮﺭﯼ ﺭا ﺑﻪ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺳﻮﻡ ﺑﺮﺩﻧﺪ و بوى مرغها را با اسپرى پاک كردند؛ ﺭﻭﺑﺎه ها ﻭﻗﺘﯽ دوباره ﺭﺳﯿﺪند ﻫﺮچه ﮔﻮﺩﺍﻟﻬﺎ ﺭا گشتند ﻭ ﻫﺮچه ﺯﻣﯿﻦ ﺭا ﺑﻮ ﮐﺸﯿﺪند، ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺒﻮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻓﺘﻨﺪ... ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺍﻭﻝ ﺭا نشان ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩیگر ﺟﺴﺖ ﻭ ﺟﻮ ﻧﮑﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﺧﻞ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ماﻧﺪ.ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ای ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﯾﺪﻧﺪ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ، ﻧﺰﺩﯾﮑﺶ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﭼﮏ ﮐﺮﺩند، ﺩﯾﺪند ﮐﺎﻣﻼً ﻣﺮﺩﻩ... ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻻﺷﻪ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺮﮐﺰ ﺩﺍﻣﭙﺰﺷﮑﯽ ﺑﺮﺩند ﻭ ﮐﻠﯽ آﺯﻣﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩند؛ ﺩﯾﺪند ﺩﻗﯿﻘﺎً ﻋﮑﺴﻬﺎ ﻭ آﺯﻣﺎﯾﺸﺎﺕ نشاﻥ مى دهد ﺍﯾﻦ ﺣﯿﻮاﻥ ﺑﺮ ﺍﺛﺮ ﯾﮏ ﺷﻮﮎ ﻋﺼﺒﯽ، ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﺮﺩﻩ! ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮐﻪ ﻧﻤﺎﺩ ﻣﮑﺮ ﻭ ﺣﯿﻠﻪ ﮔﺮﯼ ﺩﺭ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ است ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ مى كند ﺻﺪﺍﻗﺘﺶ ﺑﯿﻦ ﺩﻭﺳﺘﺎنش ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ، ﺳﮑﺘﻪ ﻣﯿﺰند ﻭ ﻣﯿﻤﯿﺮد؛ ﺍﺯ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﯿﻤﯿﺮد... ﻭ ﭼﻘﺪﺭ زیادند کسانی كه می آیند ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﻪ ﺯباﻥ مى آورند، ﺑﻌﺪ ﺟﺎلب اينكه ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭﻭغ هایشان آﺷﮑﺎﺭ مى شود، ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﻩ ﻣﻴﺮوند ﻭ ﺍﺻﻼً ﺧﻢ ﺑﻪ ابرﻭ نمى آورند ﻭ ﺍﺳﻔﻨﺎک تر ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ، ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭ... ﭼﻘﺪﺭ زشت است ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮسد ﮐﻪ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺍﺯ او ﺩﺭ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﭘﯿﺸﯽ ﺑﮕﯿﺮند. ﺍﯾﻦ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ گرچه بى رﺣﻤﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ تكان دهنده اى ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺖ... 📚 @PDFsCom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ ⚠️ ⚠️ ⚠️ 🌀این #اسلحه‌های_کوچیک رو آمریکا از طریق کنسولگری‌ش توی عراق برای کشتن مردم و مأمورین به دست نفوذی‌ها و آشوبگرا می‌رسونده!😱 🌀آیا هنوز مردم و مسئولین عراق به این نتیجه نرسیدن که لانه جاسوسی و مرکز اصلی هدایت اغتشاشات عراق رو تعطیل کنن؟! ارسالی از کانال اخبار روز #مسجد_طراز_اول فعال در پیامرسان ایتا
👈 روزنامه ای مصری نوشت: ❌ آیا می دانيد؟ 🔸سعودی: اگر بیش از 2 میلیون حاجی وارد خاکش شود اعلام نارضایتی میکند؟ 🔸عراق: اگر کمتر از 20 ملیون زائر داشته باشد ناراحت است! 🔸سعودی: برای اداره 2 میلیون حاجی وزارت تشکیل داده است! 🔸عراق: کوچکترین موکب چای (چای ابوعلی یا همان چای امام حسین) امور 8 میلیون زائر رو میچرخونه! 🔸سعودی: در مقابل خدماتی که ارائه میده دلار میگيره! 🔸عراق: تمام خدماتش کاملا رایگان است! 🔸سعودی: حج برایش موسم بهره وری اقتصادی است! 🔸عراق: زیارت را موسم بخشش و عطا میدونه! 🔸سعودی: دو ميليون حاجی باعث ترافیك و مسدود شدن راهها ميشه! 🔸عراق: 2 ملیون رقمی طبیعی در کوچکترین خیابان کربلاست! 🔸سعودی: افزون بر هزینه هنگفتی که میگيرد، بر سر حجاج منت هم میگذارد! 🔸عراق: از زائران بابت هر گونه کوتاهی عذرخواهی میکند! 🔸سعودی: ورود ده هزار حاجی به یک خیابان باعث خفگی و مرگ مردم شد! 🔸عراق: اگر 3 ملیون زائر در خیابان باشه مسؤول موکب يه نگاه ميندازه به خیابان و میگه: خيابون خلوته پس کو زوار؟! 🔸سعودی: شاهزاده ها با تشریفات طواف میکنند! 🔸عراق: شاه و گدا پابرهنه به سوی معشوق روان اند! 🌺بنازم به بزم محبت که آنجا 🌺گدایی به شاهی مقابل نشیند! 🌺من چه بگویم به جهان هر چه هست 🌺سربه تکاپوی حسین است و بس
♨️استقبال رسانه منحوس ملکه از اظهارات غیرقابل دفاع و نادرست آقای محمدتقی اکبرنژاد پیرامون لباس روحانیت   بار اول نیست که رسانه فتنه انگیز  با رصد دقیق اظهارات حوزویان، به صید سوژه برای تضعیف روحانیت اصیل و اسلام ناب دست می‌ زند. اینبار اما ماجرا کمی متفاوت است؛ یاسر میردامادی نویسنده پیشین و ضدانقلاب ، با دقت نظر، سخنان یکی از حوزویان جوان پیرامون لباس روحانیت را بهانه ای برای تئوریزه کردن خلع لباس روحانیت شیعه قرار داده است!   در یادداشت «ماجراهای دین و فلسفه؛ اسلام‌های سیاسی و 'خلع لباس پیامبر'» به تاریخ 25 آذر 1398، ضمن لجن پراکنی علیه اسلام سیاسی و تکرار مدعاهای دروغین در مورد کاهش اعتماد عمومی به روحانیون، در تیتری با عنوان «روحانیان علیه لباس روحانیّت» به سخنان آقای محمّدتقی اکبرنژاد، پرداخته و چنین نوشته است:👇 🔴محمّدتقی اکبرنژاد، مدیر «مؤسسه فقاهت و تمدن سازی اسلامی» در قم، اخیرا در مصاحبه‌ای‌ با خبرگزاری ایکنا استدلال فقهی کرد که لباس روحانیّت «لباس پیامبر» نیست. استدلال اصلی اکبرنژاد، که خود در لباس روحانیّت است، این بود که پیامبر لباس متفاوتی از مردم زمان خود نمی‌پوشید و از آن‌جا که لباس روحانیان امروزه متفاوت از دیگر مردم است این لباس، هر چه که باشد، «لباس پیامبر» نیست. از نظر او لباس روحانیّت اگر «لباس شهرت» نباشد دست‌کم لباسی متمایز از دیگران است و پوشیدن لباس متمایز، اگر «حرام» نباشد، از نظر شرعی توصیه هم نشده است. «لباس شهرت» اصطلاحی فقهی در باب لباس «نامشروع» است و به لباس‌هایی اشاره دارد که موجب انگشت‌نما شدن فرد در جامعه می‌شود و از این رو پوشیدن آن از نظر فقهی «حرام» قلمداد می‌شود. رأی اکبرنژاد در حلقه‌های حوزوی اعتراض به پا کرد. اکبرنژاد اما از رأی خود عقب ننشست و در مناظره‌ای با یکی دیگر از روحانیان از رأی خود دفاع کرد. او بعد از مصاحبه و مناظره‌اش‌ در یادداشتی به این نکته اشاره کرد که پس از طرح نظریه «لباس روحانیت لباس پیامبر نیست» پیام‌های هم‌دلانه‌ بسیاری از سوی خانواده‌ روحانیان دریافت کرده است. با این حال اکبرنژاد با این پرسش مکرّر مواجه شد که اگر از نظر او «لباس روحانیّت لباس پیامبر نیست» چرا خود او همچنان در این لباس است. در پاسخ به این پرسش او در یادداشت دیگری توضیح داد که تغییرات در جامعه مذهبی باید به تدریج رخ دهد. او پیشنهاد کرد که در میان روحانیان «در آغاز باید دو لباسه بودن را جا بیندازیم» و اشاره کرد که او خود نیز گاهی بدون لباس روحانیّت بیرون می‌رود بحث شرعی در باب لباس روحانیّت گرچه بحثی رایج در میان روحانیان نیست و در گذشته هم نبوده اما کاملا هم بی سابقه نیست. پیشتر احمد قابل، مجتهدی که خود روزگاری در لباس روحانیّت بود، پوشیدن آن را «مکروه» می‌دانست. استاد تاریخ دانشگاه تهران، که خود روحانی است، نیز از یک روحانیِ از-لباس-در-آمده در دوره «متحد الشکل کردن لباس» در عصر رضا شاه یاد می‌کند که در کتابی استدلال کرده بود لباس روحانیت «لباس پیامبر» نیست و بهتر است روحانیان آن را کنار بگذارند ــــ کاری که البته رضا شاه در مورد اکثر روحانیان با اجبار انجام داد. از این گذشته، در گذشته نه چندان دور مجتهدان ناموری وجود داشتند که خود مختارانه هیچ گاه به لباس روحانیّت در نیامدند و با این حال جایگاهی برجسته در میان روحانیان یافتند، مانند میرزا جهانگیرخان قشقایی (استادِ سید حسن مدرّس، آقا ضیاء عراقی، آیت‌الله بروجردی، رحیم ارباب و حسنعلی نخودکی) و نیز رحیم ارباب (استادِ جلال‌الدین همایی، بهشتی، مفتح و عبدالجواد فلاطوری). میرزا جهانگیرخان و شاگردش رحیم ارباب هر دو تا آخر عمر کلاه پوستی به سر می‌گذاشتند و نه عمّامه. صرف نظر از بحث نظری در باب مشروعیّت یا عدم مشروعیّت پوشیدن لباس روحانیّت و نیز صرف نظر از نمایندگی یا عدم نمایندگی این لباس از «لباس پیامبر»، در عمل به ویژه پس از انقلاب روحانیان بسیاری برای زندگی عادی و کم دردسر در میان مردم، فقط در مکان‌های مذهبی و رسمی لباس ویژه صنف خود را می‌پوشند و در باقی ایام با لباس عادی در میان مردم ظاهر می‌شوند. به این عدّه در اصطلاح غیر رسمی حوزوی «دو زیست» می‌گویند و یا به تعبیر اکبرنژاد «دو لباسه». حوزه‌های علمیّه در ایران اما این وضعیت را به رسمیّت نمی‌شناسند و برخی امتیازهای حوزوی را صرفاً به کسانی اختصاص می‌دهند که به اصطلاح رسمی «تلبّس دائم» داشته باشند، یعنی لباس صنف خود را همیشه حتی در مکان‌های عمومی نیز بپوشند 🔻متن کامل یادداشت تخریبگرانه رسانه ملکه در پیوند ذیل قابل دسترسی است: https://www.bbc.com/persian/iran-features-50799848   @rozaneebefarda ♨️رسانه مستقل خبر حوزه 🔻🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3516137473Cc9d671e336
🔴 #راه_جالب_برای_جذب_رزق 💠 رزق و روزی، مثل ظرف آب مرغداری‌ است. کمی بالاتر از لبه ظرف آب خوری جوجه‌ها را #سوراخ کرده و آن را پر از آب می‌کنند و روی یک ظرف بشقاب مانند، بر می‌گردانند و آب، داخل بشقاب زیرین جمع می‌شود. آب بشقاب وقتی مقابل سوراخ ظرف رسید #متوقف می‌شود و جوجه‌ها از آب‌ها می‌خورند. یعنی وقتی آب مصرف شود #تولید می‌شود نه این که آب تولید می‌شود تا مصرف شود. اگر ده جوجه آب بخورند آب بیشتری بیرون می‌آید و اگر پنج جوجه بخورند، آب کمتری بیرون می‌آید. 💠 #روزی انسان این چنین است. اگر کسی هزینه چند خانواده را تامین کند، مصرف آنها، موجب زیاد شدن #درآمد می‌شود زیرا هرکس روزی خودش را می‌خورد و نمی‌تواند روزی شخص دیگری را بخورد. 💠 اگر انسان این معنی را بداند، وقتی کسی از او #کمک بخواهد؛ خوشحال می‌شود و می‌فهمد که بناست خداوند به او روزی بیشتری بدهد. اما اگر سفره‌اش را بست و جلوی مصرف دیگران را گرفت، #روزی هم بند می‌آید. 🔴 #آیت‌الله_حائری_شیرازی(ره) 🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
هدایت شده از ایّوب زارع خفری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 نظر استاد تاریخ انقلاب؛ حجت الاسلام سید حمید روحانی، درباره رئیس جمهور☝️ 🔻تمامی خصلت‌های کثیف بنی امیه وبنی عباس درحسن روحانی جمع شده است. 🔻واولین نشانه آن خصلت‌های کثیف این است که دروغ میگوید. 🆘 @Roshangari_ir
هدایت شده از نبأ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دادستان کل کشور: در حوادث آبان ماه فریاد زدیم این مسیر جهنمی فضای مجازی که دارد مملکت را به آشوب می‌کشد https://eitaa.com/nabaaa
امیرکویت امروزصبح واردمیدان نظام این کشورشدکه یکنفریک ترقه انداخت وبقیه ماجرا😂
هدایت شده از حسن متقی
🔰 این اسامی نمایندگان شهر خود را خوب به خاطر بسپارید تا اگر امسال کاندیدا شدند و تائید صلاحیت ، هرگز به آن ها رای ندهید 👈 نام 127 نفر نماینده ای که در مجلس ششم در طی نامه ای ، به رهبری جام زهر تعارف کردند و گفتند تا مثل امام خمینی ، جام زهر را بخور و از هسته ای دست بکش !!!!!! 1. محسن آرمين (تهران) 2. حسين آفريده (شيروان) 3. مهدي آيتي (بيرجند) 4. غلام‌حيدر ابراهيم‌باي سلامي (خواف و رشتخوار) 5. عليمحمد احمدي (اليگودرز) 6. عيسي‌قلي احمدي‌نيا (ايذه و باغملك) 7. محمد اخوان بازارده (لنگرود) 8. عسگر اسلامدوست (تالش) 9. حبيب‌الله اسماعيل‌زاده (فلاورجان) 10. محمدرضا اسماعيلي‌مقدم (قم) 11. جواد اطاعت (داراب) 12. مقصود اعظمي (نقده و اشنويه 13. بهروز افخمي (تهران) 14. جعفر افقهي فريمان (سرخس و فريمان) 15. علي اكبرزاده (ورزقان) 16. حسن الماسي (پارس‌آباد مغان) 17. شهربانو اماني (اروميه) 18. ابراهيم اميني (نورآباد ممسني) 19. حسين انصاري‌راد (نيشابور) 20. عبدالغفور ايران‌نژاد (چابهار) 21. محمدباقر باقري نژاديان‌فرد (كازرون) 22. قهرمان بهرماني (مباركه) 23. سهراب بهلولي قشقائي (فيروزآباد) 24. رحمان بهمنش (مهاباد) 25. احمد بورقاني (تهران) 26. سمير پورجزايري (خرمشهر) 27. محمد پيران (رزن) 28. نورالدين پيرموذن (اردبيل) 29. عبدالرحمان تاج‌الدين (اصفهان) 30. علي تاجرنيا (مشهد) 31. محسن تركاشوند (تويسركان) 32. علي تقي‌زاده (خوي) 33. غلامحسين تكلفي (مشهد) 34. حسن توفيقي (كاشان) 35. علي‌اكبر جعفري (ساوه) 36. جلال جلالي‌زاده (سنندج) 37. سهيلا جلودارزاده (تهران) 38. علي حسني (اراك) 39. شهباز حسين‌زاده (مياندوآب) 40. سيد مسعود حسيني (قروه) 41. فاطمه حقيقت‌جو (تهران) 42. عبدالرضا حيدري‌زادي (ايلام) 43. فاطمه خاتمي (مشهد) 44. سيد محمدرضا خاتمي (تهران) 45. ناصر خالقي (اصفهان) 46. مصطفي خانزادي (دماوند و فيروزكوه) 47. محمدحسن خليلي اردكاني (كرج) 48. مرتضي خيرآبادي (سبزوار) 49. محمد دادفر (بوشهر) 50. حاصل داسه (سردشت و پيرانشهر) 51. فاطمه راكعي (تهران) 52. سيد ابوالفضل رضوي (نائين) 53. احمد رمضان‌پور نرگسي (رشت) 54. حسن رمضانيان‌پور (شهرضا) 55. احمد رهبري (گرمسار) 56. حسين روزبهي (ساري) 57. حسن زحمتكش (آستارا) 58. جليل سازگارنژاد (شيراز) 59. ابوالقاسم سرحدي‌زاده (تهران) 60. محمدعلي سعدايي (جهرم) 61. ميثم سعيدي (تهران) 62. بهيار سليماني (فسا) 63. داوود سليماني (تهران) 64. منصور سليماني ميمندي (شهربابك) 65. عبدالله سهرابي (مريوان) 66. سيد علي سيدآقاميري (دزفول) 67. ولي‌الله شجاع‌پوريان (بهبهان) 68. علي شكوري‌راد (تهران) 69. سيد ماشاءالله شكيبي (فردوس و طبس) 70. احمد شيزاد (اصفهان) 71. گل‌محمد صالح سلح چيني (لردگان) 72. رضا صالح جلالي آستانه (آستانه اشرفيه) 73. رسول صديقي بنابي (بناب) 74. ذبيح‌الله صفايي (اسدآباد) 75. محسن صفايي فراهاني (تهران) 76. سيد مهدي طباطبايي (آباده) 77. مصطفي طاهري نجف‌آبادي (نجف‌آباد) 78. علي ظفرزاده (مشهد) 79. غلامعلي عابدي (نهبندان) 80. ابوالقاسم عابدين‌پور (تربت حيدريه) 81. پيمان عاشوري بندري (بندر ماهشهر) 82. محمد عبايي خراساني (مشهد) 83. غلامرضا عبدالوند (درود و ازنا) 84. احمد عظيمي (شيراز) 85. صلاح‌الدين علائي (سقز و بانه) 86. محمدرضا علي‌حسيني (نهاوند) 87. نعمت‌الله عليرضايي (خميني‌شهر) 88. كريم فتاح‌پور (اروميه) 89. حسين فرخي (جيرفت) 90. علي قنبري (اردل و فارسان) 91. سيد ناصر قوامي (قزوين) 92. محمد كاظمي (ملاير) 93. جعفر كامبوزيا (زاهدان) 94. جميله كديور (تهران) 95. سيد منصور كشفي (لارستان) 96. محمد علي كوزه گر (شهريار) 97. الهه كولايي (تهران) 98. حميد كهرام (اهواز) 99. محمد كيانفر (ميانه) 100. محمد كيانوش راد (اهواز) 101. غلامرضا گرزين (قائم شهر و سواد كوه و جويبار) 102. حسين لقمانيان (همدان) 103. انوشيروان محسني بندپي (چالوس و نوشهر) 104. امر الله محمدي جزيي (برخوار و ميمه) 105. احمد مرادي (چناران و طرقبه) 106. رجبعلي مزروعي (اصفهان) 107. اكرم مصوري منش (اصفهان) 108. مير طاهر موسوي (تبريز) 109. مير طاهر موسوي (كرج) 110. سيد باقر موسوي جهان آباد (بوير احمد) 111. سيد مجتبي موسوي اجاق (كرمانشاه) 112. علي اكبر موسوي خوئيني (تهران) 113. سيد عيسي موسوي نژاد (خرم آباد) 114. رسول مهرپرور (درگز) 115. احمد ميدري (آبادان) 116. محسن ميردامادي (تهران) 117. منصور ميرزا كوچكي (بروجن) 118. بهزاد نبوي (تهران) 119. عبدالمحمد نظام اسلامي (بروجرد) 120. محمد نعيمي پور (تهران) 121. عليمحمد نمازي (لنجان) 122. سيد رضا نوروززاده (اسفراين) 123. سراج الدين وحيدي مهرجردي (تفت و ميبد) 124. سيد شمس الدين وهابي (تهران) 125. علي اصغر هادي زاده (دليجان و محلات) 126. مير محمود يكانلي (اروميه) 127. رضا يوسفيان (شيراز)