فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مخالفت علنی رهبر معظم انقلاب با سند توسعه ی پایدارِ سازمان ملل در مقاطع مختلف
❌زهرا شیخی نماینده مجلس :
به برخی نهادها مراجعه کردم و دیدم دفتر توسعه پایدار دارند و مشغول اجرای سند ٢٠٣٠ هستند.
💬منبع
🔻🔻🔻
@banooyetamadonsaz
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔻دین سیاسی نیستِ #علیمی
🔻ورزش سیاسی نیستِ فردوسیپور
🔻خوانندگی سیاسی نیستِ اِبی
همه از یه جنسه
اینا سیاسی ترین آدم تو حرفه خودشونن
✍مصطفی خلفانی
#نهضت_رسواگری
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴 مرحلهی دوم
خرداد و تیر سال ۱۴۰۱ گفتیم آنچه به بهانهی توانمندسازی زنان از طریق ورودشان به استادیوم فوتبال آغاز شده، روندی است بر مبنای سند توسعهی پایدار ۲۰۳۰ که انتهای آن سه هدف را مدنظر دارد:
1⃣ برهنگی
2⃣ رواج لایعقل شدن انسان (تلفیقی از شراب، ولنگاری جنسی، فضای سایبر، مخدرهای دیجیتال و ...) که نوعی زامبیزاسیون را بهدنبال دارد
3⃣ رواج همجنسبازی
البته واکنشهای ناباورانهی مخاطبان، حاکی از خطر بزرگتری بود که «عدم شناخت دشمن و شیوههای دشمنیِ دشمن» نام دارد.
الان یک سال گذشته،
آیا وضعیت پوشش به سمت برهنگی نرفت ( بیحجابی پیشکش!)
آیا ترویج جنگهای شناختی را شاهد نبودیم؟
اکنون کدهایی که امثال داوری و تاجزاده میدهند، آیا در راستای تلاششان برای آزادسازی نجاستخواری قابل تحلیل نیست؟
آیا شدت افزایش علائم همجنسبازی را شاهد نبودیم؟!
هنوز هم عمل به احکام الهی را مبنای دو قطبی میدانید؟
هنوز هم اولویتتان الگویی از معیشت مردم است که در آن ذبح شدن دین خدا اهمیتی ندارد؟
هنوز هم تصور میکنید ما دشمن را بزرگ میبینیم؟!
هنوز هم به عدم دشمنشناسیتان نمیخواهید واقف شوید؟
آیا امام جامعه از این شرایط راضی است؟
آیا شرایط حاضر را در راستای ولایتمداری تعریف میکنید؟
آیا شهدا به این وضعیت راضی هستند؟
ما که از همان موقع تکلیف خود را تعریف و عمل به آن را آغاز کردیم.
شمایید و وجدانتان و آخرتی که همه در پیش داریم ...
✍️مهندس شکوهیانراد
@SHRChannel
#نهضت_بیدارگری
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
🔺 تفاوتی نمیبینم میان کسی که با کلمات به ظاهر زیبا، قصد عادیسازی «نجاستخواری» را دارد و مسئولی که به او امان میدهد تا قبحشکنی کند.
#ترک_فعل_نهادهای_قضایی_امنیتی
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴مرقد امام خمینی ره را از دست فرزندان هاشمی در آورید
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
🇮🇷 یازهــــــــرا 🇵🇸
🔴مرقد امام خمینی ره را از دست فرزندان هاشمی در آورید 💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب @
🔴حرم امام را محل جولان هنجارشکنان نکنید
همه مشکلات بانوان حل شد.... همین یک قلم مانده بود😡
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از رحمت الله معظمی
🔴آرزوی دشمن
➖وقتی سلاح را زمین می گذاریم!!!
🏷 وَدَّ الَّذينَ كَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِكُمْ وَ أَمْتِعَتِكُمْ فَيَميلُونَ عَلَيْكُمْ مَيْلَةً واحِدَةً
كافران آرزو دارند كه شما از سلاحها و وسايل خود غافل شويد تا يكباره به شما هجوم آورند
▪️امروز مهمترین و فوریترین اقدام قوه قضاییه، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است.
➖با برخورد بازدارنده و قاطع.
➖وقتی از آمر به معروف حمایت نشد، میلیونها نفر مومنٍ با انگیزه را دلسرد کرده و انتظار داریم وضعیت حجاب و پوشش، درست بشود!؟
➖وقتی آرامش روانی و امنیت را از مومنان سلب کردیم و کاری کردیم که مردم متعصب نسبت به دین، احساس ناامنی کنند، یعنی اسلحه نظام در جنگ نرم و در عرصه دفاع از هویت مردم را زمین گذاشتهایم.
▪️ حضرت آقا سال گذشته نیز به این مسئله اشاره گذرایی داشتند اما امسال به صورت واضحتری به آن پرداختند.
▪️خلاصه اینکه اولین قدم دولت، نهادهای امنیتی شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه باید تامین دادن به امران معروف باشد
یعنی حضور مقتدرانه نیروهای فراجا و نیروی مقدس بسیج و پاسداران انقلاب و به ویژه برخورد قاطع و بازدارنده قوه قضاییه، امنیت را به برای امر به معروف و نهی از منکر فراهم کنند.
➖ فقط در این صورت بساط بالیگری و شرارت جمع میشود.
#قوام_الشریعه
#حمایت_از_آمربهمعروف
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
@r_moazzami
...
🍀امشب، شب نهم ماه ذی الحجه، شب عرفه
.
🌷از شبهاى پر برکت و شب مناجات با خدا برآورنده حاجات است و توبه در آن شب پذیرفته و دعا در آن مستجاب است و کسیکه آن شب را به عبادت به سر آورد، اجر صد و هفتاد سال عبادت را دارد،
.
👈و براى آن شب چند عمل است:
.
🌹اوّل: این دعا را که روایت شده هرکه آن را در شب عرفه یا شبهاى جمعه بخواند، خدا او را بیامرزد:
اللهُمَّ یَا شَاهِدَ کُلِّ نَجْوَى وَ مَوْضِعَ کُلِّ شَکْوَى وَ عَالِمَ کُلِّ خَفِیَّةٍ وَ مُنْتَهَى کُلِّ حَاجَةٍ... [ادامه دعا در مفاتیح، اعمال شب عرفه]
.
🌹دوّم: هزار مرتبه تسبیحات عشر را که سیّد به نقل کفعمى ذکر فرموده بخواند، و این تسبیحات در اعمال روز عرفه بیاید.
.
🌹سوّم: دعاى اللهمّ من تعبّا و تهیا» را که در روز عرفه و شب و روز جمعه نیز وارد است بخواند، و متن آن در بیان اعمال شب جمعه گذشت.
.
🌹چهارم: حضرت سیّد الشهدا علیه السّلام و زمین کربلا را زیارت کند، و تا روز عید قربان در آنجا بماند، تا از شرّ آن سال محفوظ باشد.
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
🌹شهادت حضرت مسلم...
تا که ما راهمان صراط ولی است
خصمِمان نَهرَوانی و جَمَلی است
یاورش بوده و یقین داریم
مُسلمِ این زمانه سیّد علی است
#لبیک_یا_خامنه_ای
✍ حاج امیرعباسی
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
1.77M
🔴خواهش جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع
مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری
از کلیه بسیجیان کشور
🔻پ. ن یازهــــــــرا
بسیج فرهنگ است... هر محلی به پاخیزید و چندتا از بچه های طرح ناظر با خودتون ببرید.
#تذکر_لسانی
#وظیفه_همگانی
#نود_درصد_موثر_بود
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴خط جدید
✍ حمید رسایی: خط جدید آزادسازی و قبحزدایی از مشروبات الکی توسط برخی افراد در فضای مجازی، گام بعدی پس از کشف حجابهای برنامهریزی شده است. آیا گام سوم، آزادی همجنسگرایی و گام چهارم، راهاندازی کابارهها و مراکز فساد و فحشای رسم و گام پنجم ... است!
از روز اول گفته شد که دعوا به خاطر حجاب سر نیست، گفته شد که دایره مطالبات این جماعت به محرمات دیگر هم میرسد، گفته شد که جماعتی احمق و البته جویای نام، جاده صافکن تحقق این مطالبه خواهند شد.
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فریاد غیرت این روحانی در تحصن مقابل مجلس تماشایی است
👈رهبری فرمود صرف زبان و توصیه نمی شود، قدرت نظام باید جلوی سیر فحشا و منکر را بگیرد.
#حجاب
#واجب_مظلوم
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴فیلمی که با بازیگر جور در می آد 😊
ناتو:ناکس، شرور، بدجنس و متقلب
نا شقایق ضد دهقان....
این فیلم ها باید متوقف شده و خسارت را هم از این سلبریتی پررو بگیرند
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴ماجرای "مسلم بن عقيل" و " هانى بن عروه" و خواص جبهه حقی كه اشتباه كردند
🔻وقتى به اسامى كسانى كه از كوفه براى امام حسين عليهالسّلام نامه نوشتند و او را دعوت كردند، نگاه مىكنيد، مىبينيد همه جزو طبقهى خواص و از زبدگان و برجستگان جامعهاند. تعداد نامهها زياد است. صدها صفحه نامه و شايد چندين خورجين يا بستهى بزرگ نامه، از كوفه براى امام حسين عليهالسّلام فرستاده شد.
🔻 همهى نامهها را بزرگان و اعيان و شخصيّتهاى برجسته و نام و نشاندار و همان خواص نوشتند. منتها مضمون و لحن نامهها را كه نگاه كنيد، معلوم مىشود از اين خواصِ طرفدارِ حق، كدامها جزو دستهاى هستند كه حاضرند دينشان را قربانى دنيايشان كنند و كدامها كسانى هستند كه حاضرند دنيايشان را قربانى دينشان كنند. از تفكيكِ نامهها هم مىشود فهميد كه عدّهى كسانى كه حاضرند دينشان را قربانى دنيا كنند، بيشتر است. نتيجه در كوفه آن مىشود كه مسلم بن عقيل به شهادت مىرسد و از همان كوفهاى كه هجده هزار شهروندش با مسلم بيعت كردند، بيست، سى هزار نفر يا بيشتر، براى جنگ با امام حسين عليهالسّلام به كربلا مىروند! يعنى حركت خواص، به دنبال خود، حركت عوام را مىآورد.
🔻نمىدانم عظمت اين حقيقت كه براى هميشه گريبان انسانهاى هوشمند را مىگيرد، درست براى ما روشن مىشود يا نه؟ ماجراى كوفه را لابد شنيدهايد. به امام حسين عليهالسّلام نامه نوشتند و آن حضرت در نخستين گام، مسلمبن عقيل را به كوفه اعزام كرد. با خود انديشيد: "مسلم را به آنجا مىفرستم. اگر خبر داد كه اوضاع مساعد است، خود نيز راهى كوفه مىشوم.” مسلم بن عقيل به محض ورود به كوفه، به منزل بزرگان شيعه وارد شد و نامهى حضرت را خواند. گروه گروه، مردم آمدند و همه، اظهار ارادت كردند. فرماندار كوفه، "نعمانبنبشير” نام داشت كه فردى ضعيف و ملايم بود. گفت: "تا كسى با من سرِ جنگ نداشته باشد، جنگ نمىكنم.” لذا با مسلم مقابله نكرد. مردم كه جوّ را آرام و ميدان را باز مىديدند، بيش از پيش با حضرت بيعت كردند. دو، سه تن از خواصِ جبههى باطل - طرفداران بنىاميّه - به يزيد نامه نوشتند كه "اگر مىخواهى كوفه را داشته باشى، فرد شايستهاى را براى حكومت بفرست؛ چون نعمان بن بشير نمىتواند در مقابل مسلمبن عقيل مقاومت كند.” يزيد هم عبيداللَّه بن زياد، فرماندار بصره را حكم داد كه علاوه بر بصره - به قول امروز، "با حفظ سمت” - كوفه را نيز تحت حكومت خود درآور. عبيداللَّه بن زياد از بصره تا كوفه يكسره تاخت. (در قضيهى آمدن او به كوفه هم نقش خواص معلوم مىشود، كه اگر ديدم مجالى هست، بخشى از آن را برايتان نقل خواهم كرد.) او هنگامى به دروازهى كوفه رسيد كه شب بود. مردم معمولى كوفه - از همان عوامى كه قادر به تحليل نبودند - تا ديدند فردى با اسب و تجهيزات و نقاب بر چهره وارد شهر شد، تصوّر كردند امام حسين عليهالسّلام است. جلو دويدند و فرياد "السّلام عليك يا بن رسولاللَّه” در فضا طنين افكند!
🔻ويژگى فرد عامى، چنين است. آدمى كه اهل تحليل نيست، منتظر تحقيق نمىشود. ديدند فردى با اسب و تجهيزات وارد شد. بى آنكه يك كلمه حرف با او زده باشند، تصوّر غلط كردند. تا يكى گفت "او امام حسين عليهالسّلام است” همه فرياد "امام حسين، امام حسين” برآوردند! به او سلام كردند و مقدمش را گرامى داشتند؛ بى آنكه صبر كنند تا حقيقت آشكار شود. عبيداللَّه هم اعتنايى به آنها نكرد و خود را به دارالاماره رساند و از همان جا طرح مبارزه با مسلم بن عقيل را به اجرا گذاشت. اساس كار او عبارت از اين بود كه طرفداران مسلم بن عقيل را با اشدّ فشار مورد تهديد و شكنجه قرار دهد. بدين جهت، "هانى بن عروه” را با غدر و حيله به دارالاماره كشاند و به ضرب و شتم او پرداخت. وقتى گروهى از مردم در اعتراض به رفتار او دارالاماره را محاصره كردند، با توسّل به دروغ و نيرنگ، آنها را متفرق كرد.
⚠️در اين مقطع هم، نقش خواصِ به اصطلاح طرفدارِ حق كه حق را شناختند و تشخيص دادند، اما دنيايشان را بر آن مرجّح دانستند، آشكار مىشود. از طرف ديگر، حضرت مسلم با جمعيت زيادى به حركت درآمد. در تاريخ "ابن اثير” آمده است كه گويى سى هزار نفر اطراف مسلم گرد آمده بودند. از اين عدّه فقط چهار هزار نفر دوْرادوْر محلّ اقامت او ايستاده بودند و شمشير به دست، به نفع مسلم بن عقيل شعار مىدادند.
🔻اين وقايع، مربوط به روز نهم ذىالحجّه است. كارى كه ابن زياد كرد اين بود كه عدّهاى از خواص را وارد دستههاى مردم كرد تا آنها را بترسانند. خواص هم در بين مردم مىگشتند و مىگفتند "با چه كسى سر جنگ داريد؟! چرا مىجنگيد؟! اگر مىخواهيد در امان باشيد، به خانههايتان برگرديد. اينها بنىاميّهاند. پول و شمشير و تازيانه دارند.” چنان مردم را ترساندند و از گرد مسلم پراكندند كه آن حضرت به وقت نماز عشا هيچ كس را همراه نداشت؛ هيچكس!
💠کانال یازهــــــــــرا
@yaazahra_ir
🔻آن گاه ابن زياد به مسجد كوفه رفت و اعلان عمومى كرد كه "همه بايد به مسجد بيايند و نماز عشايشان را به امامت من بخوانند!”
🔻تاريخ مىنويسد: "مسجد كوفه مملو از جمعيتى شد كه پشت سر ابن زياد به نماز عشا ايستاده بودند.” چرا چنين شد؟ بنده كه نگاه مىكنم، مىبينم خواصِ طرفدارِ حقْ مقصرّند و بعضىشان در نهايتِ بدى عمل كردند. مثل چه كسى؟ مثل "شريح قاضى”. شريح قاضى كه جزو بنىاميّه نبود! كسى بود كه مىفهميد حق با كيست. مىفهميد كه اوضاع از چه قرار است. وقتى "هانى بن عروه” را با سر و روى مجروح به زندان افكندند، سربازان و افراد قبيلهى او اطراف قصر عبيداللَّه زياد را به كنترل خود درآوردند.
🔻ابن زياد ترسيد. آنها مىگفتند: "شما هانى را كشتهايد.” ابن زياد به "شريح قاضى” گفت: "برو ببين اگر هانى زنده است، به مردمش خبر بده.” شريح ديد هانى بن عروه زنده، اما مجروح است. تا چشم هانى به شريح افتاد، فرياد برآورد: "اى مسلمانان! اين چه وضعى است؟! پس قوم من چه شدند؟! چرا سراغ من نيامدند؟! چرا نمىآيند مرا از اينجا نجات دهند؟! مگر مردهاند؟!” شريح قاضى گفت: "مىخواستم حرفهاى هانى را به كسانى كه دورِ دارالاماره را گرفته بودند، منعكس كنم. اما افسوس كه جاسوس عبيداللَّه آنجا حضور داشت و جرأت نكردم!” "جرأت نكردم” يعنى چه؟ يعنى همين كه ما مىگوييم ترجيح دنيا بر دين!
شايد اگر شريح همين يك كار را انجام مىداد، تاريخ عوض مىشد. اگر شريح به مردم مىگفت كه هانى زنده است، اما مجروح در زندان افتاده و عبيداللَّه قصد دارد او را بكشد، با توجّه به اينكه عبيداللَّه هنوز قدرت نگرفته بود، آنها مىريختند و هانى را نجات مىدادند. با نجات هانى هم قدرت پيدا مىكردند، روحيه مىيافتند، دارالاماره را محاصره مىكردند، عبيداللَّه را مىگرفتند؛ يا مىكشتند و يا مىفرستادند مىرفت. آن گاه كوفه از آنِ امام حسين عليهالسّلام مىشد و ديگر واقعهى كربلا اتّفاق نمىافتاد! اگر واقعهى كربلا اتّفاق نمىافتاد؛ يعنى امام حسين عليهالسّلام به حكومت مىرسيد.
🔻حكومت حسينى، اگر شش ماه هم طول مىكشيد براى تاريخ، بركات زيادى داشت. گرچه، بيشتر هم ممكن بود طول بكشد.
يك وقت يك حركت بجا، تاريخ را نجات مىدهد و گاهى يك حركت نابجا كه ناشى از ترس و ضعف و دنياطلبى و حرص به زنده ماندن است، تاريخ را در ورطهى گمراهى مىغلتاند. اى شريح قاضى! چرا وقتى كه ديدى هانى در آن وضعيت است، شهادتِ حق ندادى؟! عيب و نقصِ خواصِ ترجيح دهندهى دنيا بر دين، همين است.
به داخل شهر كوفه برگرديم:وقتى كه عبيداللَّه بن زياد به رؤساى قبايل كوفه گفت "برويد و مردم را از دُورْ مسلم پراكنده كنيد وگرنه پدرتان را در مىآورم” چرا امر او را اطاعت كردند؟! رؤساى قبايل كه همهشان اموى نبودند و از شام نيامده بودند! بعضى از آنها جزو نويسندگان نامه به امام حسين عليهالسّلام بودند. "شَبَثْ بن ربْعى” يكى از آنها بود كه به امام حسين عليهالسّلام نامه نوشت و او را به كوفه دعوت كرد. همو، جزو كسانى است كه وقتى عبيداللَّه گفت "برويد مردم را از دُوْر مسلم متفرّق كنيد” قدم پيش گذاشت و به تهديد و تطميع و ترساندنِ اهالى كوفه پرداخت!
🔻چرا چنين كارى كردند؟! اگر امثال شَبَثْ بن ربْعى در يك لحظهى حسّاس، به جاى اينكه از ابن زياد بترسند، از خدا مىترسيدند، تاريخ عوض مىشد. گيرم كه عوامْ متفرّق شدند؛ چرا خواصِ مؤمنى كه دوْر مسلم بودند، از او دست كشيدند؟ بين اينها افرادى خوب و حسابى بودند كه بعضيشان بعداً در كربلا شهيد شدند؛ اما اينجا، اشتباه كردند.
البته آنهايى كه در كربلا شهيد شدند، كفّارهى اشتباهشان داده شد. دربارهى آنها بحثى نيست و اسمشان را هم نمىآوريم. اما كسانى از خواص، به كربلا هم نرفتند. نتوانستند بروند؛ توفيق پيدا نكردند و البته، بعد مجبور شدند جزو توّابين شوند. چه فايده؟! وقتى امام حسين عليهالسّلام كشته شد؛ وقتى فرزند پيغمبر از دست رفت؛ وقتى فاجعه اتّفاق افتاد؛ وقتى حركت تاريخ به سمت سراشيب آغاز شد، ديگرچه فايده؟! لذاست كه در تاريخ، عدّهى توّابين، چند برابر عدّهى شهداى كربلاست. شهداى كربلا همه در يك روز كشته شدند؛ توّابين نيز همه در يك روز كشته شدند. اما اثرى كه توّابين در تاريخ گذاشتند، يك هزارم اثرى كه شهداى كربلا گذاشتند، نيست! بهخاطر اينكه در وقت خود نيامدند. كار را در لحظهى خود انجام ندادند. دير تصميم گرفتند و دير تشخيص دادند.
🔻چرا مسلم بن عقيل را با اينكه مىدانستيد نمايندهى امام است، تنها گذاشتيد؟! آمده بود و با او بيعت هم كرده بوديد. قبولش هم داشتيد. (به عوام كارى ندارم. خواص را مىگويم.) چرا هنگام عصر و سرِ شب كه شد، مسلم را تنها گذاشتيد تا به خانهى "طوعه” پناه ببرد؟! اگر خواص، مسلم را تنها نمىگذاشتند و مثلاً، عدّه به صد نفر مىرسيد، آن صد نفر دُوْر مسلم را مىگرفتند. خانهى يكىشان را مقرّ فرماندهى مىكردند.
🇮🇷 یازهــــــــرا 🇵🇸
🔻آن گاه ابن زياد به مسجد كوفه رفت و اعلان عمومى كرد كه "همه بايد به مسجد بيايند و نماز عشايشان را به
..... مىايستادند و دفاع مىكردند. مسلم، تنها هم كه بود، وقتى خواستند دستگيرش كنند، ساعتها طول كشيد. سربازان ابن زياد، چندين بار حمله كردند؛ مسلم به تنهايى همه را پس زد.
اگر صد نفر مردم با او بودند، مگر مىتوانستند دستگيرش كنند؟! باز مردم دورشان جمع مىشدند.
⚠️پس، خواص در اين مرحله، كوتاهى كردند كه دوْر مسلم را نگرفتند....
بیانات امام خامنه ای...
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🇮🇷 یازهــــــــرا 🇵🇸
🔴خواهش جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری از کلیه بسیجیان کشور 🔻پ. ن یازهــــــ
🔴 این مسئول ما زمین گیر شده اما جانباز ویلچرنشین ما روی دو پای خود ایستاده
🎙این صوت یک جانباز مدافع حرم ( امیر حسین حاجی نصیری ) است که با وجود اینکه بر روی ویلچر می نشیند، باز هم همراه بسیجیان به کف جامعه رفته و احساس وظیفه کرده که زنان یا دختران کشف حجاب کرده را امر به معروف و نهی از منکر کند و از نتایج جالب توجه این کار برای ما می گوید.
🔻آنگاه برخی از مسئولین ما در این زمینه ها ترک فعل می کنند، توجیه می آورند، از هنجارشکنان می ترسند و ... و بعد روی دو پای خود هم ایستاده اند.
👈 حقیقت این است که این عده از مسئولین ما به وسیله دشمن و ولنگاران #زمین_گیر شده اند اما امثال امیرحسین حاجی نصیری ها محکم بر اصول انقلاب و بر روی دو پای خود ایستاده اند.
⚠️البته ما از مسئولین #سپاه و #بسیج هم این انتظار را داریم که براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، از تجربه #کمیته ها استفاده کنند و به نوعی مدل امروزی آن را شکل دهند تا در راستای وظایف ذاتی خود به مقابله با هنجارشکنان بپردازند.
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴روز عرفه،روز اعتراف ملی به گناه
مطالب کمتر شنیده شده از رهبر انقلاب در سال ۱۳۷۲ خطاب به آحاد امّت اسلامی...
#روز_اعتراف
#اصلاح_گذشته
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴رهبری فرمودند انقلاب ما هم ناکثین و قاسطین و مارقین دارد
#نهضت_روشنگری
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از صراط ولایت
چند سالی است که روز عرفه، این دستنوشته محسن حججی در روز عرفه سال ۹۴ دائم جلوی چشمم رژه میرود.
نکته اش اینجاست که امثال ما معمولا وقتی دعا میکنیم دنبال حاجات شخصی و دنیوی خودمان هستیم اما امثال محسن حججی، دعا کردن شان هم فرق میکرد که شهادت شان آنطور یک مملکت را تکان داد...
من از آن جمله معروف حاج قاسم که میگفت "شرط شهید شدن، شهید بودن است" جز این چیز دیگری نمیتوانم در ذهنم تصور کنم...