eitaa logo
بَقْیَّةُ الله خَیْرٌالَکُم اِنْ کُنْتُمْ مُومِنینْ
605 دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
11.8هزار ویدیو
104 فایل
🌹﷽🌹 🍃🌺امــام جعفر صادق(علیه السلام)↓ { اگر مهدے را درڪ میڪردم تمام عمر به او خدمت میڪـردم.} ─┅═ೋ❅🌹❅ೋ═┅ @yafatemehzahrea
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
السَّلامُ علیکُم یا اهلَ بَیتِ النُّبوَّة 🌺ختم 14 شاخه صلوات🌺 برای سلامتی و تعجیل در امر فرج آقا امام زمان (عج) 🕊🌺*اَللّهُمَ*        🕊🌺 *صَلَّ*             🕊🌺 *عَلی*                 🕊🌺 *مُحَمَّد*ٍ                    🕊🌺 *وَآلِ*                      🕊🌺 *مُحَمَّد*                       🕊🌺 *وَعَجِّل*                      🕊🌺 *فَرَجَهُم*                   🕊🌺 *وَ اَهلِک*               🕊🌺 *عَدُوَّهُم...*          🕊🌺 *اَللّهُــــمَّ*      🕊🌺 *عَجـِّل لِوَلیِّکَ* 🕊🌺 *الفَـرَج*🕊 *🕊 سهم هر کسی که خواست برای آقا جونمون : 14شاخه صلوات با عجل الفرجهم بفرستد.
🪐بیشترین دعایی ڪه آیت الله بهجت توصیه فرمودند ؛ . اللهم اجعلنی فی دِرْعِکَ الحصینةِ التی تجعلُ فیها من ترید. 👌بارخدایا مرا در پناه محکم خود قرار ده که هرڪہ را خواهے درآن جاے میدهی
51.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 دعای مُجیر 🔅 اين دعا در بين دعاها از جايگاه بلندى برخوردار است و از حضرت رسول صلّى الله عليه و آله و سلّم روايت شده و دعايى است كه جبرئيل براى آن حضرت هنگامى كه در مقام ابراهيم مشغول نماز بودند آورد. و خواندن آن براى شفای بيمار، اداى دين، بی‌نيازى، توانگرى و رفع غم و اندوه سودمند است؟
💢 نامگذاری مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در به اسم 🔹‌مردم یمن بسیاری از مغازه‌ها و داروخانه‌ها را به نشانه همبستگی با و مقاومت فلسطین به اسم «طوفان الاقصی» نامگذاری کردند.
مرحوم حاج ملا آقاجان 🖇وقتی اول صبح از خواب بر می خاست قبل از هر کاری روی پا می ایستاد ومی گفت : «السلامُ‌علیكَ‌یاصاحب‌َالزمان» بعد هم خدمت حضرت عرض می کرد: !من صبحم را به یاد شما شروع می کنم، شما فرمانده منی، من غلام شما هستم.. من خودم و زندگی و همه چیزم را به شما می سپارم. ... وقتی هم می خواست بخوابد دستش را مثل گداها باز می گذاشت و می خوابید و می گفت : من گدای شما هستم یا صاحب الزمان! ای پادشاه عالم اگر گذرت از این مسیر افتاد به ما هم چیزی عنایت کن. امام زمان ارواحنافداه در این کره کوچک زمین با ما زندگی می کند به فکرش نباشیم؟! با او در ارتباط نیستیم بماند! با او ملاقات نمی کنیم بماند! به‌یادش‌هم‌نباشیم؟! ‎‌ الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــ الْفَــرَج بحق زینب کبری سلام الله علیه"
شمارفیقت‌پیامتو‌سین‌کنه؛ یه ساعت‌بعدجواب‌بده‌ ناراحت‌میشی ...؟!🤨 بعدصداۍاذانومیشنوی‌سہ‌ساعت‌ بعدنمازتومیخونی انتظار‌دارۍخدا ناراحت‌نشہ؟!😒 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) می فرمایند: برای غذا و غذا خوردن، دوازده ویژگی است که بر هر مسلمانی واجب است آنها را بداند. چهار مورد از آن واجب است، چهار مورد از آن مستحب است و چهار مورد از آن جزو آداب است. اما آنچه واجب است، عبارت است از: معرفت( بداند که رازق کیست)، راضی بودن به روزی خود، بردن نام خدا و شکر نمودن. و آنچه که مستحب است: وضو گرفتن قبل از غذا و نشستن بر طرف چپ و غذا خوردن با سه انگشت و لیسیدن انگشتان. 💥 و آنچه آداب است: خوردن از آنچه پیش روست، کوچک گرفتن لقمه‌ها و خوب جویدن غذا و کمتر به صورت دیگران نگاه کردن است.   📚 منبع: وسائل الشیعه، ج ۱۶،ص ۵۳۹ هاے امام حسنے ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃علامه حسن زاده آملی (ره) بدانید که ، باور کنید که در مسیرید هر روزی که به ما می گذرد هر روز به نزدیک تر می شویم 🔔 ابدیت در پیش داریم، در اینجا تا یک سنی زندگی می کنیم اما در آن دنیا "تا" نداریم😱 حواسمان باشد که را، وگرنه گرفتاریم.
مداحی_آنلاین_هلاکت_افراد_در_غیبت_کبری_استاد_رفیعی.mp3
4.71M
هلاکت افراد در غیبت کبری! بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام حداقل برای یک نفر ارسال کنید. بهترین های روز
امید آخرم حسنه.mp3
2.36M
آقای محترم حسنه(ع) سادات بی حرم حسنه(ع) امید اولم به خداست امید آخرم حسنه(ع) «لبیک یاحسین علیه السلام» 🎙 صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اون شخصی که وقتی نهی ازمنکرش میکنی میگه " بتوچه فضول " اینجوری میگه چون فکرمیکنه فضولی چون چند صدنفر از کنار گناهش رد شدن و‌ سکوت کردن! حالا که یکی میخواد واجبشو انجام بده برا گناهکار عجیبه ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا امر به معروف و نهی از منکر را به حجاب گره زده اید؟ پاسخ های کوتاه و کاربردی دکتر را مشاهده کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 🔻دانش آموزم پرسیده است: هزینه کردن برای زیارت چه توجیهی دارد؟ چرا پول بدیم به عرب ها؟ چرا مدرسه نسازیم ثواب بیشتر ببریم؟
✍آنچه که سبب تسکین دل امام زمان ارواحنافداه است جدیت و همت و تصمیم شما برای یاری‌کردن ایشان است. بیاییم همدیگر را در یاری امام زمان ارواحنافداه دعوت به صبر کنیم. صبرتان تمام نشود آقایمان می‌آید. وقتی آقایمان تشریف بیاورند می‌فرمایند: «مَنْ أَنْصَارِي إِلَى اللَّهِ»(صف/١۴) همه بلند شویم و بگوییم: «نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ» (صف/١۴) آقاجان ماییم که شما را یاری می‌کنیم، عزم خود را جزم کرده‌ایم. استاد اخلاق حاج آقا زعفری زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت بحرانی آوارگان فلسطینی چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح در نتیجه بارش‌ شدید باران
🔴مقام معظم رهبری: شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است؛ این عمل صالح را باید با شوق و بوقت انجام داد. بسیاری از کارها هست که زمان آن در یک برهه‌ی خاص است؛امروز اگر ما ایرانیها اقدام به انتخاب کردیم، امکانی را برای خود و کشورمان به وجود آورده‌ایم. اگر منِ ایرانی امروز این عمل صالح را انجام ندهم، این‌طور نیست که فردا یا پنج روز دیگر یا ده روز دیگر بشود این را انجام داد؛ نه، تا چهار سال دیگر این عمل صالح قابل انجام دادن نیست.
♦️رای نمیدهیم تا مسئولین تنبیه شوند وبفهمند ما ناراحتیم!؟ 🔹۹نکته ی ساده برای کسایی که چنین طرز فکری دارن