8.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگ «خوش اومدی»
🎙سیـد مجید بنـی فاطمـه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 از افراط تا تفریط مسیر همیشگی جریانات انحرافی
🔻 علی الشریفی از فرقه شیرازی ها (شیعه انگلیسی) روبوسی با خانم ها تا سگ بازی
🔻 بعد از انتشار این فیلمها شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت این ملعون را صادر کرد
یادگاه (فصل آگاهی)
🚨 از افراط تا تفریط مسیر همیشگی جریانات انحرافی 🔻 علی الشریفی از فرقه شیرازی ها (شیعه انگلیسی) روبو
ایشون امروز به خانه مقتدی #صدر پناه برده و به او متعهد شده تا یکسال از لباس روحانیت استفاده نکند و در خلع لباس باشد.
#صدر_فتنه_در_بین_النهرین
ظاهرا مقتدی صدر در عراق بالاتر از قانون هم هست
چون علاوه بر تهدید به مرگ ، حکم بازداشت او توسط مقامات قضایی عراق صادر شده بود..
#ثمرات_دموکراسی #آزادی_اجباری!
حکومت های مشروع و قانونی را در کشورهای مختلف به بهانه ی #ترویج_آزادی و #دموکراسی ، با انواع فتنه ها و کودتاها، و با شعارهای پرطمطراقی مثل مبارزه با فساد و اجرای عدالت ، (عدالت: مظلومترین واژه تاریخ بشر) سرنگون میکنند و مزدورانی که در محضر اساتید دموکراسی زانو زدند و تلمذ کردند را بر تخت می نشانند.
ظاهرا دموکراسی
و رسما دیکتاتوری و استبداد!
طنزتلخیست: "آزادی اجباری! "
#ایستگاه_حرفهای_خودمانی
مهدے جان❤️
من نشانے از شما ندارم...
اما نشانےام را برایتان مےنويسم
تا سراغ دل تنگم بیایید...
در عصرهاے انتظار...
بہ حوالے بے ڪسے قدم بگذارید...
خيابان غربت را پيدا ڪنید مولایم...
و وارد ڪوچہ پس ڪوچہهاے تنہايیش شوید...
ڪلبہے غريبےام را...
ڪنار مرداب آرزوهاے دیدارتان...
ڪنار بيد مجنونے خزان زده...
پيدا خواهید ڪرد
بہ سراغ بغض خيس پنجره ڪہ بیایید...
حرير غمش را ڪہ ڪنار بزنید...
عاشقے منتظر،با بغضے سرد و پاییزے مےبینید
ڪہ غرق دنیاے فانیش شده...
و نجات غریق مےخواهد...
دریابیدش ڪہ همہے دنیایش شمایید آقــــا
ترجمه امالی شیخ صدوق
شیخ صدوق مرحوم آیة الله محمد باقرکمره ای
مجلس بیستم روز سه شنبه چهار شب از ماه رمضان 367 مانده
1- رسول خدا «ص» میفرمود:
به راستی در علی «ع» چند خصلت است که اگر یکی از آنها در همه مردم بود در فضل آنها بس بود گفته او هر که من مولای اویم علی مولای من است و گفته او علی از من چون هارونست از موسی و گفته او علی از منست و من از او و گفته او علی نسبت بمن چون خود من است طاعتش طاعت منست و نافرمانیش نافرمانی من و گفته او جنک با علی جنگ با خداست و سازش با علی سازش با خداست و گفته او دوست علی دوست خدا است و دشمن او دشمن خدا و گفته او علی حجت خدا و خلیفه او است بر بندگانش و گفته او دوستی علی ایمانست و بغض او کفر است و گفته او حزب علی حزب خداست و حزب دشمنانش حزب شیطان و گفته او علی با حق است و حق با او است از هم جدا نشوند تا سر حوض بر من در آیند و گفته او علی قسیم بهشت و دوزخ است و گفته او هر که از علی جدا شود از من جدا شده و هر که از من جدا شود از خدای عز و جل جداست و گفته او شیعیان علی همان کامجویان روز قیامتند.
2- رسول خدا «ص» فرمود:
شش چیز از من متعهد شوید و من برای شما بهشت را متعهدم هر گاه نقلی کنید دروغ نگوئید و وعده که میدهید خلاف نکنید و در امانت خیانت مکنید و دیده بپوشید و فرج خود نگهدارید و دست و زبان خود باز گیرید.
3- ابو الصلت هروی گوید:
چون مامون صاحب نظران اهل اسلام و دیانات یهود و نصاری و مجوس و صابئیه و دیگران را جمع کرد تا با علی بن موسی الرضا مباحثه کنند هر کس قیام کرد او را محکوم ساخت و گویا سنگ در دهانش نهادند.
علی بن محمد بن جهم پیش آمد و عرضکرد یا ابن رسول اللَّه شما معتقد بعصمت انبیائید! فرمود آری گفت چه میکنی با گفته خدای عز و جل (طه 121) آدم نافرمانی کرد و گمراه شد و گفته خدا (انبیاء 87) ذو النون گاهی کک خشمناک رفت و گمان کرد که ما بر او توانا نیستم و گفته او در باره یوسف (24) آن زن به وی همت گماشت و یوسف هم بدو همت گماشت و گفته او در باره داود (ص 25) کمان کرد داود که ما او را آزمودیم و گفتارش در باره پیغمبرش محمد «ص» (احزاب 37) در دل خود نهان کنی آنچه را خدایش عیان کند و از مردم میترسی و خدا سزاوارتر است که از او بترسی مولای ما حضرت رضا فرمود وای بر تو ای علی از خدا بپرهیز و پیغمبران خدا را بهرزگی نسبت مده و کتاب خدای عز و جل را به رأی خود دریافت مکن خدای عز و جل فرموده نمیدانند تاویلش را جز خدا و راسخان در دانش اما اینکه خدا فرموده آدم عصیان پروردگارش نمود و گمراه شد.
براستی خدای عز و جل آدم را حجت در زمین و خلیفه بر بندگانش آفرید او را برای بهشت نیافرید نافرمانی آدم در بهشت بود نه در زمین برای آنکه مقدرات امر خدای عز و جل کامل گردد و چون بزمین هبوط کرد و حجت و خلیفه گردید معصوم بود بدلیل قول خدای عز و جل (آل عمران آیه) به راستی خدا برگزید آدم و نوح و آل ابراهیم و آل عمران را بر همه جهانیان.
و اما گفتار خدای عز و جل ذو النون گاهی کک خشمناک رفت و گمان کرد که بر او قادر نیستیم مقصود اینست که ما روزی را بر او تنک نمیکنیم مگر نشنیدی قول خدای عز و جل را (فجر) و اما چون خدایش آزماید تنک گیرد بر او روزیش را و اگر گمان کرده بود که خدا بر او توانا نیست کافر شده بود و اما گفتار خدای عز و جل در باره یوسف که همت به وهم بها مقصود اینست که زلیخا قصد معصیت کرد و یوسف قصد قتل او کرد در صورتی که مجبورش کند از خشمی که بر او گرفت خدا کشتن او را از وی گردانید و هم هرزگی را چنانچه فرموده همچنان گرداندیم از او بدی را یعنی کشتن و فحشاء را یعنی زنا، راجع بداود کسان شما چه میگویند؟ علی بن جهم گفت میگویند داود «ع» در محرابش نماز میخواند که شیطان بصورت زیباترین پرنده ای در نظرش مجسم شد و نمازش را برید و خواست آن را بگیرد پرنده بحیاط پرید و دنبال او رفت و ببام پرید دنبالش بالای بام رفت پرنده در خانه اوریا پسر حنان پرید داود دنبالش بدان خانه سر کشید و زن اوریا مشغول غسل کردن بود و داود او را دید و عاشقش شد داود اوریا را بجبهه جنگ فرستاده بود داود بفرمانده جبهه نوشت که اوریا را بمیدان بفرست اوریا بمیدان رفت و بر مشرکان پیروز شد و بر داود ناگوار آمد دوباره نوشت که او را جلو تابوت بجنگ بفرست در این باره کشته شد داود زنش را تزویج کرد حضرت رضا دست بپیشانی زد و فرمود إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ شما یکی از پیغمبران خدا را نسبت دادید که بنمازش بی اعتنائی کرد و دنبال پرنده ای رفت و دل بهرزگی داد و وسیله کشتن بیگناهی را فراهم کرد، عرضکرد یا ابن رسول اللَّه خطای او چه بود؟ فرمود وای بر تو داود گمان برد که خدا خلقی داناتر از او نیافریده خدا دو فرشته فرستاد تا از دیوار محرابش بالا آمدند و گفتند ما دو طرفیم که یکی بر دیگری ستم کرده بحق میان ما حکم کن و خلاف مگو و ما را به راه حق راهنمائی کن براستی این برادر
من نود و نه میش دارد و من یک میش دارم و میگوید آن یکی را هم من بده بمن درشت میگوید داود بر مدعی علیه شتاب کرد و گفت بتو ستم کرده که یک میش تو را هم خواسته است و از مدعی شاهد نخواست و بطرف او هم نگفت که در جوابش چه گوئی؟ این بود خطای او در حکمش نه آنکه شما میگوئید مگر نمیشنوی که خدای عز و جل میفرماید (ص 27) ای داود براستی ما تو را در زمین خلیفه کردیم میان مردم درست حکم کن تا آخر آیه گفت یا ابن رسول اللَّه پس داستان او با اوریا چه بود حضرت رضا فرمود در ایام داود چون شوهر زنی میمرد یا کشته میشد دیگر ازدواج نمیکرد و اول کسی که خدا برایش مباح کرد پس از قتل شوهر زنی پا او تزویج کند داود «ع» بود و این امر بر اوریا سخت و ناگوار آمد و اما راجع بمحمد «ص» پیغمبر او گفته خدای عز و جل در دل پنهان کنی آنچه را خدا آشکار میسازد و از مردم میترسی و بایست از خدا بترسی موضوع اینست که خدای عز و جل به پیغمبر خود نام زنان او را در دنیا و آخرت اعلام کرد و فرمود آنان همه ام المؤمنین باشند و یکی از آنها را زینب دختر جحش نامبرد که آن روز زن زید بن حارثه بود پیغمبر نام او را در دل خود پنهان کرد و باو نگفت مبادا منافقین طعن زنند که زن دیگری را در زنهای خود نام میبرد و ام المؤمنین میشمرد و از بدگوئی منافقین بیم کرد خدا فرمود بایست از خدا بیم کنی در دل خود و خدای عز و جل متصدی تزویج احدی از خلق خود نگردید مگر تزویج حواء به آدم و زینب به رسول خدا «ص» و فاطمه «ع» بعلی «ع» علی بن جهم گریست و گفت یا ابن رسول اللَّه من توبه کارم بدرگاه خدای عز و جل از آنکه بگویم در باره پیغمبران خدا جز آنکه شما یاد آور شدید.
#امالی #شیخ_صدوق (ره)
6.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کسانی که نمیتوانند #اربعین بروند چه کار کنند؟!!
🔹این حیث جاماندگان و احساس جاماندگی خودش یک کار بزرگ است.
✍همانگونه که ابراهیم خلیل ع از عدم اذن ذبح اسماعیل ع در حسرت ماند و با آن حزن و احساس جاماندگی ترفیع مقام یافت، جاماندگان از #اربعین نیز با چنین حزن و حسرتی ترفیع مقام و حتی از اربعینی ها به شمار خواهند آمد. اسلام از چنین عمق استراتژیک حتی در مسائل معنوی برخوردار است.