eitaa logo
یادگاه (فصل آگاهی)
109 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
3.1هزار ویدیو
168 فایل
لینک ناشناس
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ※مُحْسِنـُونْ※
🔷🔸 چهارشنبه اول صفر است🍃 صدقه بیشتر از روزهای قبل فراموش نشود🌸🍃 🥀خواندن روزی ده مرتبه تا پایان ماه صفر ※﴿بسم الله الرحمن الرحیم يَا شَدِيدَ الْقُوَى وَ يَا شَدِيدَ الْمِحَالِ يَاعَزِيزُيَاعَزِيزُيَاعَزِيزُ ذَلَّتْ بِعَظَمَتِكَ جَمِيعُ خَلْقِكَ فَاكْفِنِي شَرَّخَلْقِكَ يَامُحْسِنُ يَامُجْمِلُ يَامُنْعِمُ يَامُفْضِلُ‏ يَالاَإِلَهَ إِلاَّأَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَاسْتَجَبْنَالَهُ وَنَجَّيْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَكَذَلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ‏ وَصَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ﴾※ @mohsenoon🍃
هر حيوان كه از دور ديدی و ندانستی سگ است گرگ است و يا آهو، ببين رو به سمت مرغزار و سبزينه است يا لاشه و استخوان. آدمی را نيز چون نشناسی ببين به كدام سوی می‌رود! مجالس سبعه
این چیست که چون دلهره افتاده به جـانم حـال هـمــه خـوب است، من اما نگـرانم😔 🍃
🔻اگر امام حسین(ع) کربلا نمی‌رفت چه می‌شد؟ ✍رهبر انقلاب: بعد از آن‌که امام سجاد علیه‌السّلام پس از حادثه عاشورا به مدینه برگشت، یک نفر خدمت ایشان آمد و عرض کرد: 🔹 یابن‌رسول‌الله! دیدید رفتید، چه شد! راست هم می‌گفت؛ حالا این کاروان برگشته و فقط یک مرد - امام سجّاد (علیه‌السّلام) - در این کاروان هست؛ زنها اسارت کشیده، رنج و داغ دیده‌اند؛ امام حسین نبود، علی‌اکبر نبود، حتی کودک شیرخوار در میان این کاروان نبود. 🔹امام سجّاد علیه‌السّلام در جواب آن شخص فرمود: فکر کن اگر نمی‌رفتیم، چه میشد! بله، اگر نمی‌رفتند، جسمها زنده می‌ماند، اما حقیقت نابود می‌شد؛ روح ذوب می‌شد؛ وجدان‌ها پایمال می‌شد؛ خرد و منطق در طول تاریخ محکوم می‌شد و حتی نام اسلام هم نمی‌ماند. ۱۳۸۰/۱۲/۲۷
یادتون نره👌📌 📌از جمله نمازهایی که حضرت آیت‌الله (ره) به خواندن آن مداومت داشتند، نماز اول ماه است که در ابتدای ماه‌های قمری خوانده می‌شود.🌸 @yadgah🍃
برائتی ها می گویند : "دیدید که واکسن زدند چی شد؟ در نتیجه ، تحریم واکسن ! کنید " گفتیم : " ببینید اگر واکسن نمی زدند چه می شد! "
برائتی به کسی اطلاق میشود که به ظاهر در فضاهای حقیقی و منابر و فضای مجازی(پروفایلش، کانال و گروه هایی که مدیریت می کند) خودرا طرفدار سینه چاک علی علیه السلام نمایش میگذارد . اما موجبات وهن امیرالمومنین و دهن کجی به فرمایشات ولی فقیه و مراجع ولایتمند شیعه ، را فراهم کرده اند. کار این گروهک که از دل پایگاه شیعه انگلیسی یعنی شیرازی ها زاییده شده اند، مغایر با اصل دینی برائت است. زیرا در تمثیل ، اینها بی شباهت به شیعیان اسمی در زمان امام مجتبی علیه السلام نیستند. به امام مجتبی بر منابر باعنوان یامذل المومنین خطاب میکردند! و معتقدبودند که حسن با صلحش با معاویه ، مومنین را خوار کرد! حالا از حنجر ناپاک شده ی این گروهک نیز ، همان صدا بیرون می آید. معتقدند امام خامنه ای ، است! (در اینترنت سرچ کنید ببینید چه کسی گفته! ) و معتقدند ولی فقیه ، شایستگی حکومت ندارد و جان و مال مومنین را به خطر انداخته و با بذل بیت المال و تصمیمات نادرست ، به اعتقادات مومنین ضربات سختی وارد کرده است. هرچند در فضاهای مجازی علنا مخالفتشان را با امام خامنه ای بروز نمی دهند . آن هم به خاطر واکنش های سختیست که مومنین حاضر درشبکه های اجتماعی نسبت به گفتار آنها نشان دادند وخواهند داد ، اما فی الحال ازاین اهانت های مستقیم عقب نشسته اند و درلباس یک انقلابی ، موریانه شده اند و ریشه خودرا می زنند. رفتار وعقاید این گروهک همسو با خواست دشمنان دین است که قصدشان جنگ بین فرقه ای شیعه و سنی بوده و هست ، و ازسویی در آتش تجزیه طلبان هم می دمند و اهل سنت را تحریک به این میکنندکه درفکر جدایی از حاکمیت مرکزی شیعه در ایران باشند و اعلام استقلال کنند! و تشکیل حکومت مستقل اهل سنت بدهند. ازطرفی، در ماجرای اخیر کرونا، با تهیه و نشر کلیپ های لیسیدن ضریح امامان و نوشتن متن های بلندبالا در تایید عقاید ضاله شان ازقبیل ( کی گفته در حرم امام معصوم کرونا حق حیات داره؟؟ کی گفته در هیات کرونا هست ؟ کی گفته در زیارت کرونا هست؟ و...) ضربات شدیدی به عقاید مومنین واردکرده اند . زیرا موجب شدند با این کارهای غیرعقلانی که در هیات ها و حرم های مطهر کردند، بعضی ها عقایدشان به جلسات و حرمات سست شد و به جای اینکه دنبال حقیقت ماجرا باشند و از سرچشمه زلال ، ظرف وجودشان را از معارف اهل بیت و دین ، پر کنند، با این افکار مسموم برائتی ها ، دست از شور و حرارت در ارادت به امامان معصوم و زیارات و دعا و... کشیدند. به امید تفکر. هرکس علنا لعن سه خلیفه گفت ، در شبکه های مجازی ، گروه و کانالشان را ترک کنید . نمونه های فراوان دیده شده که گردانندگانشان حول عقاید و باسیاست گروه های منحرف برائتی اند .
نمونه ی اعضای گروهک برائتی که منحرفند .
البته ماجرای انتشار گسترده ی واکسن نمی زنیم هایشان را فراموش کردم یادداشت کنم.
گدایت فقط تو را دارد... 😔☘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍سخنرانی حاج آقا عالی 💠موضوع: هیچ یک از اتفاقات زندگیت بی حکمت نیست
📚 کاری که تمام گناهان را محو میکند حتی اگر آسمانها را سیاه کرده باشد 🌕 میگویند در حدیث قدسی، خداوند فرمود: ای موسی (ع) گمان نکن مادرت برای تو مهری داشت، اگر من مهر تو را در دل او جای نمی دادم او هرگز برای شیردادن تو نیمه شب ،خواب شیرین را رها نمی کرد. 🌕 ای موسی (ع) از میان بندگان من اگر بنده ای چنان گنهکار باشد که از گناهان او آسمان به رنگ سیاه در آمده باشد، فقط به خاطر یک کارش من تمام گناهان او را می بخشم و وارد بهشت می کنم و برای این کار از هیچ کس ابایی ندارم و اجازه نمی گیرم. موسی (ع) عرض کرد، خدایا آن عمل چیست؟ ➖ حضرت حق فرمودند: کسی که برای رضایت من قلب یک بنده مؤمن مرا شاد گرداند . او آن گاه مرا شاد کرده است و سزای کسی که مرا چنین خرسند کند، بخشش همه گناهان اوست ‌ ‌
1 صفر 3 ـ شروع جنگ صفّین (4) پس از بی نتیجه ماندن نامه ها و موعظه های امیر المؤمنین علیه السلام به معاویه در ماه محرّم، در روز چهارشنبه اوّل صفر سال 38 هجری لشکر امیر المؤمنین علیه السلام در مقابل لشکر شام صف کشیدند. لشکر حضرت 90 هزار نفر و لشکر معاویه 85 هزار نفر بودند. (5) لشکر کفر، آب را بر لشکر حضرت امیر المؤمنین علیه السلام بستند، ولی پس از گرفتن و باز نمودن آب توسط امام حسین علیه السلام لشکر حضرت مانع از رسیدن آب به لشکر معاویه نشدند. (6) حضرت پس از شهادت تعدادی از اصحابشان یکباره با ده هزار نفر از طائفه ی ربیعه به لشکر معاویه حمله کردند و صفوف آنان را بر هم ریختند و تا قبّه معاویه رسیدند و فرمودند : ای معاویه، برای چه مردم را به کشتن می دهی ؟ بیا با من مبارزه کن تا هر کدام از ما کشته شود خلافت از دیگری باشد ! عمرو عاص به معاویه گفت : علی با تو به انصاف سخن گفت. معاویه گفت : امّا تو در این مشورت انصاف ندادی، چه اینکه هر کس به مصاف او بیرون رود به سلامت باز نگردد ! از اینجا بود که معاویه عمرو عاص را به اجبار به جنگ حضرت فرستاد. حضرت همینکه او را شناخت شمشیر را بلند کرد تا او را به درک بفرستند، ولی عمرو عاص حیله کرد و عورت خود را مکشوف ساخت. آن حضرت رو از آن بی حیا بر گردانید و آن خبیث فرار کرد. (7) سر انجام با حیله چند برگ از قرآن بر سر نیزه کردند، و ماجرای حکمین پیش آمد. 📚 منابع : 4. توضیح المقاصد: ص 5. و ... . 5. تتمة المنتهی : ص 23. 6. بحار الأنوار : ج 44، ص 266. و ... . 7. بحار الأنوار : ج 32، ص 512 _ 585، 599، ج 33، ص 230. و ... .
! پاسخ بدهند: تفاوت شما صاحبان این تفکرات ، با تفکرات بدحجابان و بی حجابان چیست؟؟ آنها محترمانه وغیرمحترمانه میگویند ما قانون حجاب را و خودحجاب را قبول نداریم. سرکشی میکنند و زنان ودختران دیگرراهم علنا و یا با ابزار تصویروهنر و... به بی حجابی وکشف حجاب و بدحجابی میکشانند ... خودتان شاهدید دیگه! شماهم که رفتارتون عینا همون رفتاره!! شمارا باهم چه شباهت رازآلوده ای هست درتفکرات و رفتار؟؟ پاسخی منطقی و اقناعی و غیرتوجیهی که مصادره به مطلوب نکرده باشید اگر دارید بیان کنید. باجان و دل می شنویم. ☘👈
"فرهنگ ايثار و شهادت، به معني صف كشيدن براي كشته شدن نيست، بلكه در حال حاضر،اين فرهنگ در تلاش براي خدمت به مردم، همبستگي مليّ، تحقّق عدالت، اطاعت از رهبري و سوق دادن كشوربه سوي پيشرفت و تكامل معني پيدا ميكند. و در بُعد خارجي با اتكاء به اين فرهنگ مي توان نقشه هاي دشمنان را خنثي نمود و تهديدها را به فرصت تبديل كرد".(ارغندی، 126،1374) ؟ ایثار در لغت به معنای «بذل کردن، دیگری را بر خود ترجیح دادن و سود او را بر سود خود مقدم داشتن و نیز قوت لازم و مایحتاج خود را به دیگری بخشیدن است. » در اسلام، ایثار ،فی النفسه دارای ارزش نیست، آنچه به آن ارزش می دهد هدف و جهت ایثار است که کدام جهت و برای چه هدفی باشد. در همه فرهنگ ها، ایثار وجود دارد مهم ماهیت و محتوای عمل است نه صورت عمل. یوثرون (ایثار میکنند) علی انفسهم ولوکان بهم خصاصه(با اینکه خود نیازمندند) و من یوق شح نفسه(هرکه بر ترس از فقر و ترس ازدست دادن وباختن چیزی به دلیل ایثار مال یا جان یا علم یا... غلبه کند) اولئک هم المفلحون در زبان فارسی ، و میان پارسیان، این فرهنگ بنام است. ازخودگذشتن هم یعنی فداکاری . مثلا دهقان فداکار یا... انسان فداكار، از علائق خويش در راه هدف هاي متعالي، مي گذرد، تا به معبود خویش دست یابد. «و من الناس من يشري نفسه ابتغاء مرضات الله و الله رئوف بالعباد » بعضي از مردم جان خود را در برابر خشنودي خدا مي فروشند و خداوند نسبت به بندگانش مهربان است.(سوره بقره 207)