eitaa logo
🌹 یا مهدی جان ادرکنی🌹
222 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
32 فایل
🌹🌹این کانال متعلق به خیریه چشمان منتظر می باشد بانک صادرااااات اکرم صادقی `۶۰۳۷۶۹۷۶۷۹۹۸۰۲۳۲` لینک کانال یا مهدی جان ادرکنی 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/392495302Cbf2778512c ارتباط با مدیر کانال 👇👇👇👇 @mahdijanami
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم جلسه ی سخنرانی وپرسش وپاسخ در مورد ابلاغ قانون حجاب وعفاف دکتر بانکی پور نماینده ی مردم اصفهان مکان .بانوسرای آفتاب.جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ به دلیل زیاد بودن مطالب سوالات حذف شده وفقط جوابها آمده است. 👇👇👇
آخرین اخبار هفته ی گذشته شنبه در مذاکرتی که در شورای امنیت ملی می شود نگرانی آقای رئیس جمهور در مورد ابلاغ قانون مطرح می شود ومصوبه ای ایجاد نمی شود چرا ؟ چون اگر شورای بخواهد مصوبه ای داشته باشد باید به امضای مقام معظم رهبری برساند که این اتفاق نیفتاده.فقط صحبت ومذاکره بوده. اواسط شهریور وقتی شورای نگهبان قانون حجاب وعفاف را تایید کرد یک بحثی می شود َََکه یک سری مسائل از جمله ابلاغ قانون حجاب وعفاف را عقب بیندازید. مصوبه نبوده ومذاکره بوده فعلا ابلاغ قانون عقب افتاده شاید عقب افتادن قانون یکی دو ماه باشه . حال نسبت به ابلاغ قانون تعلل شده .چه باید کرد ؟ نتیجه ی بحثهای انجام گرفته این شده که باید مواظب باشیم( نیروهای انقلابی) که دوقطبی در جامعه ایجاد نشود . با جو رسانه ای که ایجاد کردند ما نباید سر وصدا را ه بیندازیم .چون آمدن در میدان ودرگیری رسانه ای نه به صلاح جامعه است ونه قانون. ۱
سه محور را باید دنبال کنیم. ۱- اصلی ترین محور تبیین قانون است.( وظیفه ی اصلی ) برای تبیین. قانون را نه مسئولین می شناسند نه متدینین ونه مردم. تبیین قانون یک مشکل داشت واین بود که اگر قانون را آشکارا در رسانه تبیین می کردیم سروصدا می شد وسیاست این بود که بی سر وصدا باشد ولذا تبیین در مجالس خصوصی بود اما الان به نتیجه رسیدند که قانون آشکارا تبیین شود چون روایت غلط از آن درست کردند .چیزی را نقد می کردند که در قانون نبود. ۲- پیگیر ابلاغ قانون باشیم ( مردم انقلابی) اما پیگیری نرم نه پیگیری سخت. با مراجع ورهبری صحبت کنیم . گروههای مختلف مردمی به جای تجمع وبیانیه ونامه ی سر گشاده بیشتر نامه هایی شبیه گروه روانشناسان وپزشکان که جنجال آفرین نبود داشته باشند. هرکس نسبت به نقش خود از قانون دفاع کند مثلا معلمان از بندهای قانون که مربوط به آموزش وپرورش هست دفاع کنند. مثلا خانواده ی شهدا می توانند روی مسئولین اثر بگذارند .به مسئولین نامه بنویسند. ۳- نسبت به ناهنجاریهای موجود جامعه وساختارشکنیها فریاد بزنید مثال داستان کنسرت پروانه احمدی در کاروانسرا را باید مردم سرسختانه مطالبه کنند. آنها خواستند حساسیت مردم را بسنجند .هر جا حساسیت نشان ندهید آنها پیشروی می کنند .با حساسیت مردم وفریاد مردم عقب نشینی می کنند. مثلا مطالبه کنید چرا این خانم زود آزاد شد. آنها در حمایت از این خانم بیانیه می دهند متاسفانه بچه حزب اللهی ها این جا بیانیه نمی دهند. معاون ارشاد در این موضوع نباید فقط تکذیبیه می داد باید تقبیح هم می کرد . ما گفتیم بیایند در مجلس پاسخگو باشند. ۲
آقای رئیس جمهور خودشون گفتن که در مسائل کارشناس نیستن من چند بار گفتم بشینیم قانون را براشون تبیین کنیم وایشون استقبال کردند. در مورد ابلاغ نشدن قانون دبیرخانه ی شورای امنیت می تواند قانون را عقب بیندازد ولی نمی تواند جلوی قانون را بگیرد. مردم باید برای ابلاغ قانون مطالبه گری کنند ولی در این دوماه عکس این اتفاق افتاد . هژمونی رسانه ای علیه این قانون بود واین طرف بچه حزب اللهی ها نیامدند پای کار .بخصوص خواص را که توجیه کرده بودیم ولی نیامدند دلیلش هم جوی بود که ایجاد شده بود. تا حالا کار خلاف قانون نشده ولی حرف های خلاف قانون زده شده . به در خواست شورای امنیت آقای قالیباف ابلاغ قانون را عقب انداختند . هر موقع آقای قالیباف قانون را به رئیس جمهور ارسال کنند رئیس جمهور آقای پزشکیان موظف هستند طرف مدت ۱۵ روز قانون را ابلاغ کنند اگر نکردند آقای قالیباف بر طبق قانون باید خودشون قانون را ابلاغ کنند. ۳
طرف مقابل هر کاری می کند اگر ما بخواهیم کاری انجام دهیم می گویند دوقطبی شده‌. انقلابی ها در مقابل دو جور رفتار می تونن انجام بدن ۱- رفتار به سبک طرف مقابل با هیاهوی رسانه ای ومیدانی که این دوقطبی ایجاد می کند وتازه خیلی ها هم که در جریان نیستند درگیر ماجرا می شوند. ۲- رفتار تبیینی وپاسخ به شبهات‌ چهره به چهره .گروه به گروه ،در فضای مجازی سوالات را جواب دهید یا از اهلش بپرسید وجواب دهید که این دوقطبی ایجاد نمی کند . واین که نسبت به ناهنجاریهای جدید در جامعه از خودتان واکنش نشان دهید. واکنش یعنی این که به هر طریقی می توانید به گوش مسئولین برسونین. به نماینده ها،به مسئولین استانداری وغیره . به مسئولین نامه دهید اما رسانه ایش نکنین. ۴
من به صدا وسیما قبلا گفتم که نمی خواهم حجاب خبر اول باشد.ما باید اولویتها را در نظر بگیریم اول مسائل سوریه ولبنان وغزه. دوم مسائل اقتصادی سوم مطالبات حجاب وعفاف مولفه های بی حجابی یکی از مولفه های جنگ است.یعنی در کنار جنگ غزه ولبنان وسوریه بحث حجاب وعفاف ایران جزء مولفه های جنگ با دشمن است. لذا نباید غفلت کرد. ۵
یکی از مطالبات مردم از مسئولین باید این باشد که قانون شکنی ممنوع است مثلا یکیش همین انتصاب آقای ظریف هست. نمایندگان مردم هرچیزی مردم بیشتر مطالبه کنند را پیگیری می کنند. اگر مردم آب بخواهند پیگیر آب هستند.اگر مردم اقتصاد بخواهند ،پیگیر اقتصاد وغیره. باید مردم در مورد حجاب وعفاف مطالبه کنند وبه نحو خوب از نمایندگان بخواهند. ۶
هرچیزی که وحدت جبهه ی انقلاب وحتی وحدت کل مردم را می شکند غلط است . اما آیا مطالبه ی حجاب در جامعه شکاف ایجاد می کند؟ این جا باید به رهبری نگاه کنیم .اگر رهبری در بحث اغتشاشات مثل بعضی دیگر از علما موضعی نمی گرفتن این حرف درست بود ولی رهبری ۳ مرتبه اومدن ودر این وسط صحنه صحبت کردن وموضع صریح وآشکار می گیرن . ( من ۵ جلد کتاب دارم در باره ی نگاه رهبری در مورد زنان ،جلد اولش در مورد حجاب وعفاف است) بنده به عنوان نویسنده ی آن کتاب اعلام می کنم که در این چهل وچند سال بعداز انقلاب هیچ گاه رهبر معظم انقلاب درباره ی یک موضعی به این صراحت وشفافیت با ادبیات کاملا تیز فقهی وحقوقی صحبت نکردند. قبل از اغتشاشات موضع فرهنگی وتحلیلی در مورد حجاب داشتند ودلایل حجاب را می گفتند اما در بعد اغتشاشات با ادبیات حقوقی وفقهی صحبت کردند. ملاک ما باید رهبری باشد وبا صراحت دفاع کنیم.الان وقت تقیه نیست. حضرت علی علیه السلام وقتی مردم حکومت ایشون را بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام نمی خواستند به امر پیامبر مجبور بودن ‌به نخواستن مردم تن دهند حضرت زهرای مرضیه شبانه روز درب خانه های مردم رفتند ولی جز اندکی همراهی نکردند. رهبری ۳ بار صریح در مورد حجاب وکلید واژه های آن صحبت کردند .حرام شرعی وسیاسی گفتند پس ۱- آقا حجاب را تبیین کردند. ۲- آقا فرمودند در مورد حجاب به قانون عمل شود ( ایشان در هر موردی تاکید به عمل به قانون دارند) همدلی ووفاق بر محور قانون شکل می گیرد ۷
در سخنرانی که رهبر انقلاب فرمودند نه تعلل می کنیم ونه شتابزده عمل می کنیم . یعنی چه تعلل نمی کنیم؟ چند تا قاعده آقا در وعده ی صادق ۳ گفتند که هرکدام چارچوب فکری ما را مشخص کرده. ۱- قضیه را بی خودی بزرگ نکنید ( همه چیز خراب نشده ) ۲-کوچک هم نکنید ( یعنی دشمن کارهایی انجام داده نه این که کاری نکرده) اتفاقا کار مهمی بوده به حریم ما تجاوز شده. ۳- وگفتند تعلل نکنین.یعنی باید مواظب باشید زمانش دیر نشود که اثرش از بین نرود. ۴-شتابزدگی نکنین یعنی این قدر عجله نباشد که بی دقتی شود واثر نداشته باشد. چارچوب مطالبه ی ما مرتب به مسئولین بگوییم ما منتظر وعده ی صادق ۳ هستیم. در وعده ی صادق ۲ بعضی مسئولین گفته بودند مردم آمادگی آن را ندارند واگر مردم مطالبه نمی کردند وآمادگی خودشون را اعلام نمی کردند معلوم نبود اتفاق بیفتد. اما شیوه ی مطالبه این نیست که مردم بریزند در جامعه وبگویند مسئولین نمی فهمند ومی ترسند . این حرفها دقیقا مخالف با جمله ی آقاست. آقا می فرمایند مطالبه گر باشید در چارچوبی که مسئولین را تضعیف نکند. زمان ونحوه ی عمل وعده ی صادق ۳ به عهده ی مسئولین امر است.اما مردم باید پیگیری داشته باشند. از چه روشی؟ روش های پیگیری باید خلاقانه تر ونو به نو تر باشد. هر روشی بعد از مدتی تکرار اثری ندارد. یک خلاقیت به خرج دهید وهر دفعه یک طوری وبا روشی مطالبه گری کنید. با خلاقیت حرف دلمان را بزنیم . هم روشهای قبل را داشته باشیم وهم روشهای جدید را‌. مواظب باشیم حالت انتظار ،آمادگی ،همدلی وهمراهی پایین نیاید. ۸
مواظب باشیم ،جنگ جنگ اراده هاست. باید تا آخرش بایستیم. می خواهند در اراده های ما سنگ اندازی کنند وما را دلسرد کنند . اگر ۱۰ بار،۲۰ بار رفتیم وجواب ندادند ،دقیقا می خواهند ما خسته شویم. خط رسانه ای جبهه ی مقابل خیلی تمایل دارد موضوع حجاب خبر اول شود. مواطب باشیم این موضوع خبر اول نشود. باید در موضوع حجاب مناظره داشت نه این که با کارهای هیجانی در جامعه التهاب ایجاد کرد ( جبهه ی مقابل دنبال التهاب در جامعه است). برای حجاب باید تبیین انجام شود. این نقطه ای است که تمام شیاطین جنی وانسی متحد شده اند که این سنگر را که از انقلاب گرفتندد پس ندهندوبروند تا آخر ونظام را از بین ببرند. از آن طرف موضوع حجاب موضوعی نیست که آدمها خودشان را خرج کنند .همه در این مساله همراهی نمی کنند.ولی در سوریه ولبنان همراهی می کنند. ( یک نکته از خودم بگم پیام بازرگانیه. حاج آقا وافی که در مورد جمعیت فعالیت دارن. ایشون حدود دوماه در لبنان بودن .ایشون می گفتن مردم خیلی راحت تر برای لبنان پول وطلا می دن . اما وقتی می گیم برای جمعیت کمک کنین خیلی راغب نیستن. در صورتی که تنها جایی که رهبر معظم انقلاب فرمودن من بدنم می لرزه در مورد پیری جمعیت ایران هست. ایشون گفتن من بعضی جاها به مردم می گم من این ها را هرجاصلاح بدونم خرج می کنم ( یعنی این که بعضی اجازه می دهند وما در مورد جمعیت خرج می کنیم.) یک خانم پیرزنی که گردنبند طلایی که برای لبنان دادن حدود ۲۰۰ ،۳۰۰ میلیون بوده.حاج آقا خواهش می کنن که اگه می شه این را خرج جمعیت کنیم واون خانم می گه نه فقط لبنان ومقاومت. که حاج آقا وافی گفتن این مشکلات را مردم بیشتر همراهی می کنن ولی در بحث جمعیت همراهی خوبی ندارن.) در بحث حجاب دکتر بانکی پور گفتن که این قدر این بحث پیچیده است که همه همراهی نمی کنن.لذا باید همه ( نیروهای انقلابی ) صبوری داشته باشن. خدا حفظ آیت الله مظاهری را .ایشون در مورد موضوعی به من فرمودن که حرکت شما باید مثل حرکت در سنگلاخ باشه وقتی جایی سنگهای زیادی هست آهسته حرکت می کنین وهروقت راه بین سنگلاخ ها باز شد با سرعت بیشتری حرکت می کنین. امام خمینی سال ۴۲ قیام کردن ولی یک سری را کشتن یک سری را زندان کردن .یک سری با ایشون‌ همراهی نکردن ویک عده عقب نشینی کردن ولی امام کوتاه نیومدن وآهسته آهسته گام برداشتن تا این که ۱۵ سال بعد پیروز شدن‌.امام منفعل نشدن بلکه روش کار را عوض کردن وبا جهاد تبیین وراههای دیگه کار را پیش بردن.( به مضمون) اهل بیت علیهم السلام هم همینطور بودن.صورت مبارزه عوض می شه. ما جلوی سنگ اندازیها کوتاه نمی آییم ومی ایستیم ولی هیجانی نمی شویم. از حجاب کوتاه نمی آییم ولی حرکتمان را باید با خطوط مقام معظم رهبری ( امام خامنه ای ) تنظیم کنیم ومواظب باشیم شکاف در جبهه ی انقلاب ایجاد نشود. چند ماه پیش ما مورد هجوم جبهه ی انقلاب بودیم که این قانون صورتی است وبرجام فرهنگی هست .حالا متهم شدیم که این قانون تند است . خلاصه همه جور به ما حرف زدند . ما این قانون را با امانت بردیم پیش شورای نگهبان وگفتیم هرچه شما گفتین ما همان مسیر را می رویم . خلاصه باید صبور بود ومنفعل نشد . معمولا آدمهایی که هیجانی می شوند زود هم منفعل می شوند. ما در مصیبت هیجانی می شویم وبعد یک مدت سرد می شویم. ما اگر عقل را جلو گذاشتیم وهیجان را برای انرژی گذاشتیم عقل فرمانده می شود .ولی انسان هیجانی می شود همانند کسی مثل مهدی نصیری. ۹
این بخشی از سخنان دکتر بانکی پور بود . ان شاءالله بقیه را بتونم بعدا می فرستم. جلسه ی حضوری داشتیم در روز جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ 👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز تولد مادرمان و تولد رهبر بت شکنمان خمینی کبیر رحمه الله علیه مبارک . 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐💐💐💐💐💐💐💐💐🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹 یا مهدی جان ادرکنی🌹
دوستااااان ۶ ملیون و ۹۲۰ قرض کردیم جهت تهیه ۳ عدد بخاری و یک آبگرمکن دیواری و ی هیتر. واریز کردیم ست
📣📣📣📣 دوستان ۳ ملیون این قرض رو 👇👇👇👇 خواهر جان ما ۳تومن از اون پول که قرض گرفتیم مربوط به شیمی‌درمانی مادر یکی از بچه هابود هفته بعدی باید بره شیمی درمانی اگه امکان داره اعلام کنید شاید تونستیم پول شیمی درمانی این مادر رو بهش برگردونیم. خانم لیریایی مدیر گروه جهادی شهرستان درود 👆👆👆👆👆👆 دوستان تولد حضرت زهراء سلام الله علیها ۱۰۰ نفر نفری ۳۰ هزار تومان واریز کنید فعلا این جور بشه تا بقیه قرض 👆👆👆👆
🌷 (ره): اگر شما زنها هم و زنهای ما هم همه، کشور ما همه، پذیرفتند که امروز است؛ یعنی روز تولد حضرت زهرا که آن کمال و آن وضعیت را دارد، پذیرفتید که روز زن است، به عهده شما مسائل بزرگی [خواهد آمد]؛ از قبیل مجاهده، که حضرت مجاهده داشته است، حضرت به اندازه خودش که در این ظرف کوتاه مجاهده داشته است، مخاطبه داشته است با حکومتهای وقت، محاکمه می‌کرده است حکومتهای وقت را، شما باید اقتدا به او بکنید تا پذیرفته باشید که این روز، روز زن است؛ یعنی، روز تولد این حضرت روز زن است. زهد و تقوا و همه چیزهایی که داشته است و عفافی که او داشته است و همه چیز، شما باید اگر پذیرا شدید، آنها را تبعیت کنید و اگر تبعیت نکردید، بدانید که شما داخل در روز زن نیستید، هر کس نپذیرفت، این در روز زن وارد نشده است و در این شرافت وارد نشده است. ۱۳۶۴/۱۲/۱۱ 🌸میلاد سراسر سعادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر مبارک 🌸 💠 @honaretabyin
🌹🌹🌹🌹 آغاز تفسیر سوره ی انبیاء 👇👇👇👇 سوره انبیاء بیست و یکمین سوره و از سوره‌های مکی قرآن است که در جزء ۱۷ جای دارد. نام‌گذاری این سوره به نام انبیاء به دلیل وجود نام شانزده پیامبر در آن است. از موضوعات اساسی سوره انبیاء توحید، نبوت، معاد و غفلت‌زدایی از مردم است. آیات ۸۷ و ۸۸ این سوره که به آیه نماز غفیله یا ذکر یونسیه معروف است و آیه ۱۰۵ که بر ارث بردن زمین توسط صالحان اشاره دارد، از آیات مشهور این سوره است. در فضیلت این سوره آمده است کسی‌که سوره انبیاء را بخواند، خدا از او به آسانی حساب می‌کشد و مورد عفو خود قرار می‌دهد و همه پیامبرانی که نامشان در قرآن است به او سلام می‌گویند.
21.Anbiya.089-90.mp3
3.07M
تفسیر آیه ۸۹ و ۹۰ سوره تفسیر سایر آیه ها 👇👇 ✨ @tafsireayeha
21.Anbiya.092-94.mp3
2.32M
تفسیر آیه ۹۲ تا ۹۴ سوره تفسیر سایر آیه ها 👇👇 ✨ @tafsireayeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽🌼 🌼﷽ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللّٰهِ فِى أَرْضِهِ، السَّلامُعَلَيْكَ يَا عَيْنَ اللّٰهِ فِى خَلْقِهِ، السَّلامُعَلَيْكَ يَا نُورَ اللّٰهِ الَّذِى يَهْتَدِى بِهِ الْمُهْتَدُونَ،وَيُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ، السَّلامُعَلَيْكَ أَيُّهَا الْمُهَذَّبُ الْخائِفُ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْوَلِىُّ النَّاصِحُ، السَّلامُعَلَيْكَ يَا سَفِينَةَ النَّجاةِ، السَّلامُعَلَيْكَ يَا عَيْنَ الْحَيَاةِ،السَّلامُ عَلَيْكَ،صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْكَ وَعَلَىٰ آلِ بَيْتِكَ دیدن روی شما کاش میسّر می‌شد شام‌هجران شما‌کاش که آخر‌‌ می‌شد بین ما فاصله ها فاصله انداخته اند کاش این‌فاصله‌با آمدنت سر می‌شد شهرمابوی‌خدا داشت،دوباره ای‌کاش باظهورت‌نفس‌شهرمعطّرمی‌شد 🌤✋🏻 ✧════•❁❀❁•════✧ ألـلَّـھُـمَــ ؏َـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ، اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى لَمْ يُشْهِدْ اَحَدًا حينَ فَطَرَ السَّماواتِ وَ الاَْرْضَ، وَ لاَاتَّخَذَ مُعينًا حينَ بَرَاَالنَّسَماتِ، لَمْ يُشارَکْ فِى الاِْلهِيَّةِ، وَ لَمْ يُظاهَرْ فِى الْوَحْدانِيَّةِ، کَلَّتِ الاَلْسُنُ عَنْ غايَةِ صِفَتِه، وَ الْعُقُولُ عَنْ کُنْهِ مَعْرِفَتِه، وَ تَواضَعَتِ الْجَبابِرَةُ لِهَيْبَتِه، وَ عَنَتِ الْوُجُوهُ لِخَشْيَتِه، وَ انْقادَ کُلُّ عَظيمٍ لِعَظَمَتِه. فَلَکَ الْحَمْدُ مُتَواتِرًا مُتَّسِقًا، وَ مُتَوالِيًا مُسْتَوْسِقًا، وَ صَلَواتُهُ عَلى رَسُولِه اَبَدًا، وَ سَلامُهُ دائِمًا سَرْمَدًا. اَللّهُمَّ اجْعَلْ اَوَّلَ يَوْمى هذا صَلاحًا، وَ اَوْسَطَهُ فَلاحًا، وَ آخِرَهُ نَجاحًا، وَ اَعُوذُ بِکَ مِنْ يَوْمٍ اَوَّلُهُ فَزَعٌ، وَ اَوْسَطُهُ جَزَعٌ، وَ آخِرُهُ وَجَعٌ. اَللّهُمَّ اِنّى اَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ نَذْرٍ نَذَرْتُهُ، وَ کُلِّ وَعْدٍ وَعَدْتُهُ، وَ کُلِّ عَهْدٍ عاهَدْتُهُ ثُمَّ لَمْ اَفِ بِه. وَ اَسْئَلُکَ فى مَظالِمِ عِبادِکَ عِنْدى، فَاَيُّما عَبْدٍ مِنْ عَبيدِکَ اَوْ اَمَةٍ مِنْ اِمائِکَ، کانَتْ لَهُ قِبَلى مَظْلِمَةٌ ظَلَمْتُها اِيّاهُ، فى نَفْسِه اَوْ فى عِرْضِه، اَوْ فى مالِه اَوْ فى اَهْلِه وَ وَلَدِه، اَوْ غيبَةٌ اغْتَبْتُهُ بِها، اَوْ تَحامُلٌ عَلَيْهِ بِمَيْلٍ اَوْ هَوًى، اَوْ اَنَفَةٍ اَوْ حَمِيَّةٍ، اَوْ رِياءٍ اَوْ عَصَبِيَّةٍ، غائِبًا کانَ اَوْ شاهِدًا، وَ حَيًّا کانَ اَوْ مَيِّتًا، فَقَصُرَتْ يَدى، وَ ضاقَ وُسْعى عَنْ رَدِّها اِلَيْهِ، وَ التَّحَلُّلِ مِنْهُ، فَاَسْئَلُکَ يا مَنْ يَمْلِکُ الْحاجاتِ، وَ هِىَ مُسْتَجيبَةٌ لِمَشِيَّتِه، وَ مُسْرِعَةٌ اِلى اِرادَتِه، اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ اَنْ تُرْضِيَهُ عَنّى بِما شِئْتَ، وَ تَهَبَ لى مِنْ عِنْدِکَ رَحْمَةً، اِنَّهُ لا تَنْقُصُکَ الْمَغْفِرَةُ، وَ لا تَضُرُّکَ الْمَوْهِبَةُ، يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ. اَللّهُمَّ اَوْلِنى فى کُلِّ يَوْمِ اثْنَيْنِ نِعْمَتَيْنِ مِنْکَ ثِنْتَيْنِ ؛ سَعادَةً فى اَوَّلِه بِطاعَتِکَ، وَ نِعْمَةً فى آخِرِه بِمَغْفِرَتِکَ، يا مَنْ هُوَ الاِْلهُ وَ لا يَغْفِرُ الذُّنُوبَ سِواهُ. https://eitaa.com/joinchat/392495302Cbf2778512c 🌾🌷🌹 @mahdijanami
🌹 امام حسن عليه السلام در روز دوشنبه اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يَابْنَ رَسُولِ رَبِّ الْعالَمينَ. اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يَابْنَ اَميرِ الْمُؤْمِنينَ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يَابْنَ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا حَبيبَ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا صِفْوَةَ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا اَمينَ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا حُجَّةَ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا نُورَ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا صِراطَ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا بَيانَ حُکْمِ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا ناصِرَ دينِ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا السَّيِّدُ الزَّکِىُّ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا الْبَرُّ الْوَفِىُّ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا الْقائِمُ الاَْمينُ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا الْعالِمُ بِالتَّأْويلِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا الْهادِى الْمَهْدِىُّ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا الطّاهِرُ الزَّکِىُّ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا التَّقِىُّ النَّقِىُّ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا الْحَقُّ الْحَقيقُ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ اَيُّهَا الشَّهيدُ الصِّدّيقُ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا اَبا مُحَمَّدٍ، اَلْحَسَنَ بْنَ عَلِىٍّ وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکاتُهُ. 🌹 امام حسين عليه السلام در روز دوشنبه اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يَابْنَ رَسُولِ اللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يَابْنَ اَميرِ الْمُؤْمِنينَ، اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يَابْنَ سَيِّدَةِ نِساءِ الْعالَمينَ. اَشْهَدُ اَنَّکَ اَقَمْتَ الصَّلاةَ وَ آتَيْتَ الزَّکاةَ، وَ اَمَرْتَ بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَيْتَ عَنِ الْمُنْکَرِ، وَ عَبَدْتَ اللّهَ مُخْلِصًا، وَ جاهَدْتَ فِى اللّهِ حَقَّ جِهادِه حَتّى اَتاکَ الْيَقينُ. فَعَلَيْکَ السَّلامُ مِنّى ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ، وَ عَلى آلِ بَيْتِکَ الطَّيِّبينَ الطّاهِرينَ. اَنَا يا مَوْلاىَ مَوْلًى لَکَ وَ لاِلِ بَيْتِکَ، سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ، مُؤْمِنٌ بِسِرِّکُمْ وَ جَهْرِکُمْ، وَ ظاهِرِکُمْ وَ باطِنِکُمْ، لَعَنَ اللّهُ اَعْداءَکُمْ مِنَ الاَْوَّلينَ وَ الاْخِرينَ، وَ اَنَا اَبْرَاُ اِلَى اللّهِ تَعالى مِنْهُمْ. يا مَوْلاىَ يا اَبا مُحَمَّدٍ، يا مَوْلاىَ يا اَبا عَبْدِ اللّهِ، هذا يَوْمُ الاِْثْنَيْنِ وَ هُوَ يَوْمُکُما وَ بِاسْمِکُما، وَ اَنَا فيهِ ضَيْفُکُما، فَاَضيفانى وَ اَحْسِنا ضِيافَتى، فَنِعْمَ مَنِ اسْتُضيفَ بِه اَنْتُما، وَ اَنَا فيهِ مِنْ جِوارِکُما فَاَجيرانى، فَاِنَّکُما مَأْمُورانِ بِالضِّيافَةِ وَ الاِْجارَةِ، فَصَلَّى اللّهُ عَلَيْکُما وَ آلِکُمَا الطَّيِّبينَ. https://eitaa.com/joinchat/392495302Cbf2778512c 🌾🌷🌹 @mahdijanami