eitaa logo
وحید یامین پور
45.6هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
431 ویدیو
27 فایل
کانال رسمی وحید یامین پور 🔺️نویسنده 🔺️مدرس دانشگاه شبکه های اجتماعی: https://zil.ink/yaminpour
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🔆حدیث قدسی:هیچ بنده ای نیست که در راه محبّت اباعبدالله الحسین(ع) از مال خود، غذایی دهد یا درهم و دیناری خرج کند، مگر آن که در همان دنیا به او برکت می دهم. یک درهم او را به هفتاد درهم افزون می سازم و در بهشت به سلامت زندگی می کند و گناهانش را می آمرزم.(مجمع البحرین) ✳️موکب حبیب بن مظاهر مستقر در کربلای حسینی با خدمات اسکان، پذیرایی، شستشوی البسه، نانوایی و خدمات فرهنگی خدمتگزار زوارالحسین در اربعین حسینی است. 💢ورودی کربلای معلی از مسیر نجف، مسیر مستقیم بعد از عمود ۱۲۹۶، سمت مقابل جسر(پل) امام علی(ع) 📌https://goo.gl/maps/d39cR4o6d9ZQhhuYA در زیارت زوارالحسین(ع) سهیم شویم و خدمتگزار اربعینی... (مشارکت در تامین ۱۰ عدد کولر، کانکس حمام و ...) با زدن روی شماره کارت کپی میشود 💳
۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۰۷۹۴۷۵
بانک سپه به نام گروه جهادی موکب حبیب بن مظاهر
🔺️عقده‌گشایی bbc برای فروکاستن یک شادی ملّی ➕️ @yaminpour
تجلیل از هادی ساعی و تاختن به علیرضا دبیر یک رفتار ملّی نیست که نوعی غرض‌ورزی جناحی است. غرض‌ورزی رفتاری ناجوانمردانه و خلاف صدق است. و این دو ریشه‌ی هر رشدی از جمله رشد ورزش را می‌سوزاند. ➕️ @yaminpour
🔸برنامه تلویزیونی راز🔸 ⌛ قسمت سیزدهم | 🔎 موضوع: «اسلامی که انقلاب کرد...!» 🔹 گفتگوی دکتر وحید یامین‌پور و حجت‌الاسلام قنبریان 🗓 یکشنبه‌، ۲۱ مردادماه، ساعت ۲۲، شبکه افق سیما 🔖@raz_ofoghtv
16.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺️‌متوجه دوست داشتن‌هامون نیستیم میهمان قسمت نوزدهم: وحید یامین پور به میزبانی محمدحسین پویانفر هم‌ اکنون در روبیکا ببینید https://rubika.ir/Mahlatv/BAHGJCGCCDHGCBAB
به گمان من هویت، چه ملّی چه دینی چه قومی امکانی برای توسعه همگرایی و همبستگی است نه بهانه‌ای برای واگرایی و گسست. هویت به ما این امکان را میدهد تابا کوچکترین نسبت مشترک، پیوندهای جدیدتری بسازیم. اما اگر هویت، ایدئولوژیک شود، میتواند ابزاری برای طرد، گسست وتصفیه باشد. نظر شما چیه؟ ➕️ @yaminpour
27.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺️نفت بفروشیم رونالدو بخریم اسمش توسعه یافتگی نیست. ➕️ @yaminpour
5.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫ «الان با ما هستند!» ♦️ و در لشکر ما هستند کسانی که در بعدهای تاریخ، دلشان با ماست.... ▫️«برنامه تلویزیونی راز» 🔖@raz_ofoghtv
وحید یامین پور
به گمان من هویت، چه ملّی چه دینی چه قومی امکانی برای توسعه همگرایی و همبستگی است نه بهانه‌ای برای وا
امشب ساعت ۲۲ در برنامه زنده @raz_ofoghtv با حجت الاسلام والمسلمین قنبریان در این باره گفتگو خواهم کرد.
هدایت شده از تسبیحات
💠 به نفس و شیطان بگویید که ممکن است این شخصی که مبتلاست به معصیت، دارای ملکه‌ای است، یا [دارای] اعمال دیگری باشد که خدای تعالی او را به رحمت خود مستغرق کند و نور آن خُلق و ملکه، او را هدایت کند و منجر شود کار او به حُسن عاقبت. شاید آن شخص را خدا مبتلا به معصیت کرده تا مبتلای به عُجب که از معصیت بدتر است نشود. و شاید من به‌واسطه همین بدبینی کارم منجر به بدی عاقبت شود. شیخ جلیل ما، عارف کامل، شاه‌آبادی روحی فداه می‌فرمودند: «تعییر[ملامت کردن و عیب گرفتن] به کافر نیز نکنید در قلب؛ شاید نور فطرتش او را هدایت کند و این تعییر و سرزنش، کار شما را منجر به سوءعاقبت کند.» [البته] امر به معروف و نهی از منکر، غیر از تعییر قلبی است. بلکه می‌فرمودند: «کفاری را که معلوم نیست با حال کفر از این عالم منتقل شدند لعن نکنید؛ شاید در حال رفتن، هدایت شده باشند و روحانیت آن‌ها مانع از ترقیات شما شود.» در هر حال، نفس و شیطان، شما را وارد مرحله اَولی از عُجب می‌کنند. کم‌کم از این مرحله شما را به مرحله دیگر و از آن به درجه بالاتر، تا بالاخره کار انسان را به جایی برساند که به ایمان یا اعمال خود، به ولی نعمت خویش و مالک الملوک منت‌گذاری کند. 🔺️منبع: چهل حدیث، امام خمینی (ره) 🔻به کانال تسبیحات بپیوندید: ▪️ @Tassbihat
11.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا وقتی مردم با شهدا ما رو می‌سنجند و ارزیابی می‌کنند، من میگم مردم دیندارند. ➕️ @yaminpour
سینمایی "بید مجنون" را می‌بینم؛ و برای چندمین بار مضطرب می‌شوم. بید مجنون تلاش درخشانی است برای فراتر رفتن از حجاب‌هایی که چشم وجودبینی را کور کرده. انسان به "سمع" در این عالم است یا با "بصر"؟ کدام یک حقیقت حضور آدمی را ممکن می‌کند. نداشتن چشم سر، امتناعی در قوه خیال ایجاد نمی‌کند. آنها که نمی‌بینند، قوه دیدن حقیقی را از دست نمی‌دهند. ما همچنان با سمع در عالم هستیم؛ می‌شنویم و سخن می‌گوییم، پس هستیم. هستی ما زبانی است. چون می‌شنویم پس امکان دیدن و اندیشیدن داریم. اما آنکه نمی‌شنود، با صد دیده هم نمی‌تواند بیاندیشد، چون زبان ندارد. مجیدی پیش از بید مجنون، در "رنگ خدا" به این اندیشیده بود که "بودن-در-جهان" با القاء سمع و شنیدن آهنگ آن میسر است و چه بسا دیدن، دام موجودبینی باشد. از جهتی دیگر بید مجنون تجربه کم‌نظیری در آشکار کردن نسبت شُکر (به معنای توجه و التفات به حقیقت نعمت) با حرمان و فقدان آن نعمت است. آشکار شدن این نسبت شاید مهمترین امکان "ایمان" باشد. از این جهت بیدمجنون نمونه یک فیلم دینی با نگاه هستی‌شناختی است و نه اخلاقی. فیلم گاهی از ساحت هستی‌شناختی به ساحت اخلاق فرو افتاده و این شاید غفلت فیلمساز از تشرفی است که به ترس‌آگاهی پیدا کرده است. بید مجنون آنجا که سعی می‌کند پیام اخلاقی داشته باشد فرو می‌افتد. اثر هنری باید فارغ از دغدغه پیام باشد. کار هنر ما را دیده‌ور می‌کند و همین بس است. ➕️ @yaminpour