فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کدهای مخفی موبایل که خیلیها از آن اطلاع ندارند!
🔹با دانستن و به خاطر سپردن این کدهای مخفی و سودمند، جلوی ضرر و زیان های احتمالی را بگیرید.
🔴اینترنت و شبکه های اجتماعی آمریکایی سلاحهای جنگ شناختی ترکیبی در فتنهی با اسم رمز مهسا امینی
💠امام خامنهای در مراسم مشترک دانشآموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح:
✅...آیا سابقه دارد که رسانههای جمعیِ وابستهی به سرمایهداریِ آمریکا و دولت آمریکا و مزدوران آنها مثل متأسّفانه بعضی از دولتهای منطقه، از جمله دولت سعودی، به راه بیفتند برای اینکه از اغتشاشگر حمایت بکنند؟ چنین چیزی سابقه دارد؟ سابقه دارد که اعلان کنند ما فلان سختافزار و فلان نرمافزار اینترنتی را در اختیار اغتشاشگران قرار میدهیم تا بتوانند با هم راحت ارتباط برقرار کنند و کارشان را دنبال کنند؟ چنین چیزی در هیچ جای دنیا، در هیچ یک از کشورها سابقه دارد؟ امّا اینجا اتّفاق افتاد؛...
✅...ایشان در قسمت دیگری فرمودند:
این کسانی که در خیابان فساد و تخریب میکنند و کردند، اینها همه یک حکم ندارند. بعضی از اینها جوانان و نوجوانانی هستند که هیجان ناشی از ملاحظهی فرض کنید که فلان برنامهی اینترنتی اینها را به خیابان میکشاند؛ هیجانیاند، احساساتیاند، احساساتی میشوند میآیند. البتّه همهی اینها، در مجموع، عدّهی بسیار کمی هستند در مقابل ملّت ایران و در مقابل جوانان مؤمن و غیور ایران اسلامی...
⭕️ برنامهها و سرویسهای اینترنتی نظیر شبکههای اجتماعی و پیام رسانها، ویکی پدیا، بازیهای آنلاین، استارتاپها و... در فتنه با اسم رمز مهسا امینی که فتنهای سازمان یافته، از پیش برنامه ریزی شده و هماهنگ در داخل و خارج از کشور بود به عنوان ابزارهای اصلی جنگ شناختی ترکیبی نقش بازی کردند.
⭕️این ابزارها طبق تعریف اتول در باب جنگ شناختی ماموریتشان ایجاد فرایند ذهنی کسب و درک اطلاعات، که متضمن مصرف، تفسیر و درک آن است تعریف شده و این حوزه شامل ادراک و استدلالی است که در آن اقدامات با بهرهبرداری از محیط اطلاعاتی برای تأثیرگذاری بر باورها، ارزشها و فرهنگ افراد، گروهها و/یا جمعیت به هم پیوسته حاصل میشود.
⭕️ ابزارهای مورد اشاره رهبر حکیم انقلاب اسلامی مهمترین ماموریتشان در حوزه جنگ شناختی تسخیر قلب ها و ذهنهاست و این ابزارها میتوانند باورها، ارزشها، ذائقه و رفتار مخاطب را به صورت کاملا نرم و نامحسوس تغییر دهند.
⭕️ابزارها و برنامههای اینترنتی مورد اشاره رهبر معظم انقلاب ۵ مرحله برای تغییر رفتار مخاطب و جریان سازی رسانهای شناختی دارند که شامل موارد زیر است:
1⃣ نیاز سنجی و نیاز سازی با جمع آوری کلان داده و سپس تحلیل آنها
2⃣ پذیرفتن پیام توسط مخاطب که با بمباران اطلاعاتی دچار اختلال محاسباتی شده و فقر سواد رسانهای دارد
3⃣ ایجاد انحصار در شبکههای اجتماعی با حباب فیلتر و استعمار پلتفرمی
4⃣ وابستگی مخاطب به ابزارها و اعتیاد اینترنتی و...
5⃣ دلبستگی و عدم توانایی ترک آن محیط
💠اما عمومیترین روشهای فریب از طریق رسانهها و فضای مجازی که در فتنه اخیر شاهد آن بودیم به شرح زیر است:
1. جذب افراد از طریق ایجاد روحیه یأس و نومیدی
2. مخدوش کردن اعتماد آنها به حکومتها
3. ایجاد اختلاف درونی در جامعه
4. سست کردن انسجام درونی
5. از بین بردن وحدت فرماندهی در نیروها
6. ایجاد گسست و شکاف میان نظام حکومتی مردم
7. ترور شخصیت رهبران با دروغ پراکنی و انواع ترفندها
8. شایعه سازی و اشاعه اطلاعات نادرست
9.از هم پاشیدن همگرایی در سطح جامعه و ایجاد گسلهای اجتماعی
10.ایجاد جنبشهای اجتماعی و فرهنگی و تبدیل آنها به جنبشهای براندازانه سیاسی امنیتی
11. استفاده از ربات ها برای بالابردن آمار فیک هشتگها مخصوصا در توئیتر و ...با هدف ایجاد ترس در حامیان نظام و آمار سازی برای غربیها برای فشار به ایران
12. به میدان آوردن برخی سلبریتیها و ورزشکاران به عنوان ارتش سری و مخفی روشنفکران در ایران با هدف براندازی نرم
13. اجرای مرحله دوم براندازی فناورانه تحت پوشش استارتاپها
14.شبکه سازی تحت عنوان گروههای موسیقی مخصوصا موسیقی کرهای و بازیهای آنلاین در میان نوجوانان و جوانان و...
15. اجرای جنبش براندازی زنانه در ایران
16. مشغول سازی نظام به داخل برای اهداف منطقهای توسط صهیونیستها مانند تغییر مرزها در شمال غربی و دمیدن در فتنه تجزیه طلبان در کردستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان
17. تضعیف نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و ترور شخصیت این نیروها در اذهان مردم
⭕️در پایان باید گفت در دنیای رسانه ای و سایبری شده حاکمیت کشورها نه در مرزهای جغرافیایی که در عمق نفوذ فضای شناختی سایبری و رسانهای آنها ترسیم میشود.
🔴در این شرایط باید برای جهان نقشه جدیدی در نظرگرفت که دیگر در مرزهای ارتباط شناختی قدرت در دنیا 200 کشور وجود ندارد، بلکه قدرت شناختی سایبری رسانهای هر کشور اندازه و قوام مرزهای آن کشور را مشخص میکند.
✍ #سید_علیرضا_آل_داود
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آجرڪ الله یا صاحبـــ الزمان🖤
سهمــ شما 5 صلواتــ هدیه به آقا امام حسن عسڪرے علیهالسلام🥀
#آجرکاللهیاصاحبالزمان 🥀🍂
سامرایے مےشوم وقتے هوایے مےشوم
از زمین پر مےڪشم غرق رهایے مےشوم
سیّدے اے دومین یاحسنِ آل علے ع
تو ڪریمے ڪہ چنین گرم گدایے مےشوم
شهادتامام حسن عسکری(ع)🖤
بر شیعیان جهان تسلیت باد🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این داستان را حتما گوش بدید.
و لا تزر وازره وزر اخری...
تو بار خودت رو به دوش میکشی ...
پس حواست باشه به خاطر بدرفتاری دیگران احساس گناه نکنی ...
و به خاطر بدرفتاری دیگران برای خودت مجوز رفتار بد صادر نکنی....
تو کاری کن تهش آدم پستی نشی ... سعی کن رفتار هایی رو داشته باشی که هم از خودت احساس رضایت داشته باشی هم روی دیگران اثر مثبت بذاری ...
📕❣📘❤️💙❤️📘❣📕
#محرمانه_مدیا
📍تعریف گشت ارشاد به زبان ساده
🔻به نظرم خوب و تقریباً کامل گفت.
#حجاب
@yasahe
امام عسکری در یک نگاه
امام حسن عسکری علیه السلام در روز جمعه 8 ربیع الثانی سال 232 ق در مدینه متولد شد. (1) مادر بزرگوارش حُدیث (2) و پدر بزرگوارش امام هادی علیه السلام است. مرحوم اربلی مینویسد: «اما اسمه فالحسن و کنیته ابومحمد و لقبه الخالص؛ (3) نامش حسن و کنیهاش ابومحمد و لقبش خالص است..» و ابن شهر آشوب القاب آن حضرت را چنین بیان میکند: «القابه: الصامت، الهادی، الرفیق، الزّکی، السّراج، المضیی، الشافی، المرضی، الحسن العسکری. آن حضرت و پدر و جدش هر کدام در زمان خود ابن الرضانامیده میشدند..» (4) تنها فرزندش، پسر او (هم نام رسول خدا) بود و غیر از او فرزندی نداشت. (5) ابن شهر آشوب درباره مدت عمر حضرت مینویسد: «23 سال با پدر و 6 سال در مقام امامت بود و در دوره امامتش با معتز (چند ماه) و بعد مهتدی و معتمد معاصر بود. (6) و سرانجام در جمعه 8 ربیع الاول 260 ق به شهادت رسید. (7)
✍ امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) :
به بازماندگان كسى كه از دنيا رفته بود اينگونه تسليت گفت :
اين امر (مرگ) نه آغازش از شما بوده و نه به شما پايان خواهد يافت. دوست شما سابقآ هم گاهى مسافرت می رفت اكنون نيز تصور كنيد به سفر رفته است. اگر او از سفر بازگردد چه بهتر و اگر بازنگردد شما به سوى او خواهيد رفت
📚 نهج البلاغه حکمت ۳۵۷