4.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهکار امام رضا علیه السلام برای گرفتن حاجات
🇮🇷
26.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🛑وفاق ملی یا میلی؟؟🧐
#انتصابات
#وفاق_میلی
🇮🇷
10.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥پدر و مادرم حقی ندارن!!!
💥استاد قرائتی
🇮🇷
3.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 با بخیل، ترسو و حریص مشورت نکن!
رهبر انقلاب، در دیدار اخیر: امیرالمؤمنین (علیه السّلام) در این زمینه هم توصیه دارند: لا تُدخِلَنَّ فی مَشوِرَتِكَ بَخيلاً ... وَ لا جَباناً؛ با بخیل مشورت نکن. یعنی چه؟
🔹یعنی کارشناست بخیل نباشد؛ چرا؟ برای خاطر اینکه اگر خواستی کمکی به کسی بکنی، این بخیل جلویت را میگیرد میگوید که جیبت خالی میشود.
🔹با آدم ترسو مشورت نکن، از آدم بزدل نظر کارشناسی نگیر؛ برای خاطر اینکه هر کار بزرگی بخواهی انجام بدهی، هر اقدام خوبی و قدم بلندی بخواهی برداری، تو را میترساند که اگر این کار را بکنی، چنین میشود، چنان میشود.
🔹وَ لا حَريصاً؛ با آدم حریص مشورت نکن ــ یعنی از او کارشناسی نخواه ــ چون آدم حریص، آن حرص خودش را به تو منتقل میکند.🇮🇷
https://eitaa.com/yaseyedoshohadasaralah
🔴 شمار شهدای نوار غزه به ۴۰هزار و ۷۳۸ نفر رسید
🔹️وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ قتل عام دیگر را علیه غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است.
🔹️این وزارتخانه افزود که در این حملات ۴۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۹۴ نفر نیز زخمی شدند.
🔹️شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۴۰۷۳۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۴۱۵۴ نفر افزایش یافته است.
اخبار جبهه مقاومت
https://eitaa.com/yaseyedoshohadasaralah
🔴 علت اصلی سقوط بالگرد حامل رئیسجمهور و همراهانش اعلام شد
🔹 ستاد کل نیروهای مسلح:
با تلاش شبانهروزی هیئتی متشکل از کارشناسان خبره و متخصص لشکری و کشوری، ابعاد فنی، مهندسی، الکترونیکی و شرایط ناوبری بالگرد سانحهدیده رئیسجمهور شهید بررسی دقیق و کارشناسی شد که نتایج آن به شرح زیر اعلام میگردد:
🔹۱. کلیۀ اسناد و مدارک مربوط به تعمیر و نگهداری بالگرد از زمان خریداری و بهکارگیری تا قبل از زمان وقوع سانحه، شامل تعمیرات اساسی، تعویض قطعات اصلی و مهم مورد بررسی قرار گرفت که تمام اقدامات برابر استانداردهای تعریفشده صورت گرفته است.
🔹۲. اسناد و مدارک مربوط به تعمیرات ۴ سال اخیر بالگرد یادشده که در شرکت پنها (شرکت پشتیبانی و نوسازی هواپیمایی ایران) موجود میباشد نیز بررسی کارشناسی و بازبینی شد و هیچگونه مشکلی در روند اقدامات صورت گرفته مشاهده نگردید.
🔹۳. گزارش اسناد و مکاتبات مربوط به انجام مأموریت از زمان درخواست بالگرد از سوی دفتر ریاستجمهوری از آشیانۀ جمهوری اسلامی ایران، واگذاری بالگرد، تعریف نحوۀ انجام مأموریت و اعزام بالگرد از تهران به تبریز، استقرار در فرودگاه تبریز، سوختگیری، مراقبت از بالگردها، نحوۀ شروع و ادامه مأموریت پرواز مقامات به محلهای تعیینشده دریافت شد که با دستورالعملها، ابلاغیهها و آییننامهها، ضوابط، مقررات و استانداردهای لازم انطباق داشته است.
🔹۴. نقشههای پروازی از تبریز به پل آغبند، سد قیزقلعهسی و از آنجا بهسمت پالایشگاه تبریز بررسی کارشناسی دقیق شد و مشخص گردید که بالگرد در مسیر پیشبینیشده بوده و از مسیر تعیین شده خارج نشده است.
🔹۵. رایانۀ دستی همراه خلبان بالگرد سانحهدیده (آیپد) از طریق کارشناسان متخصص و خبره احیا شد که نشاندهندۀ صحت اطلاعات مسیر پروازی بالگرد از ابتدای شروع پرواز از تبریز به مقصد سد قیزقلعهسی و از آن نقطه به هنگام برگشت تا زمان وقوع سانحه منطبق با مسیر از قبل تعیینشده بوده است.
🔹۶. قطعات و سامانههای باقیمانده از بالگرد سانحه دیده (موتورها، سامانههای انتقال قدرت و سوخترسان، تجهیزات الکترونیکی، الکترواویونیکی) توسط کارشناسان و متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در آزمایشگاههای تخصصی آزمایش شد و هیچگونه عیوبی مبنی بر دخالت در سقوط بالگرد وجود نداشت.
🔹۷. گزارشهای سازمان هواشناسی (هوای حاضر، پیشبینی و اخطارهای وضعیتهای جوی ناپایدار) از روز قبل و روز حادثه بررسی کارشناسی شد که با شرایط بهوجود آمده در روز سانحه انطباق داشته است.
🔹۸. اطلاعات سامانۀ ضبط صدای داخل کابین (CVR) و ضبط اطلاعات پروازی در سامانه FDR بالگرد همراه دسته پروازی (میل۱۷۱) پیادهسازی و بررسی شد که در سامانۀ یادشده هیچگونه پیام و اعلام وضعیت اضطراری از سوی خلبان بالگرد سانحهدیده اعلام نشده است.
🔹۹. برابر گزارش بررسی کمیتۀ فنی پزشکی قانونی در نتایج آزمایشات سمشناسی و آسیبشناسی روی پیکر مطهر شهدا، هیچ مورد مشکوکی اعلام نشده است.
🔹۱۰. قطعات و سامانههای بالگرد بررسی کارشناسی شده و علائمی مبنی بر خرابکاری در قطعات و سامانهها وجود نداشته است.
🔹۱۱. احتمال هدفقرارگرفتن بالگرد با سامانههای آفندی و پدافندی، جنگ الکترونیک و ایجاد میدان مغناطیسی و لیزر مورد بررسی کارشناسی و تخصصی قرار گرفته و هرگونه دخالت موارد یادشده در بروز سانحه منتفی اعلام میگردد.
🔹نتیجۀ نهایی:
با عنایت به موارد ۱۱گانه پیشگفته و بررسیهای دقیق کارشناسی و تخصصی و آزمایشات متعدد و نتایج حاصله از آن، نظر نهایی هیئتعالی کارشناسی ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر بیان میگردد:
🔹 علت اصلی سقوط بالگرد، شرایط پیچیده اقلیمی و جوی منطقه در فصل بهار در بهوجود آمدن ناگهانی تودۀ غلیظ مه و متراکم بالارونده بهسمت ارتفاع و برخورد بالگرد با کوه تشخیص داده شد.
https://eitaa.com/yaseyedoshohadasaralah