eitaa logo
یاس سفید ( راه حق )
77 دنبال‌کننده
5هزار عکس
5هزار ویدیو
244 فایل
لینک کانال بصیرت و روشنگری کوی راه حق اصفهان https://eitaa.com/yassefidd @yassefidd #فتنه_تغلب
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف‌های شنیده نشده خانم بازیگر در مورد عشق به امام حسین(ع) 🔹شهرزاد کمال‌زاده: همه ارادت قلبی من به امام حسین(ع) رو میدونن. اجازه دهید تا اگر کتکی هم قراره بخوریم، تو همین راه باشه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ سخنران حجت‌الاسلام عالی حد رفاقت با امام زمان علیه السلام...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهار ندامت زن و شوهری که برای سگ خود خانه خریداری کرده بودند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
67.Mulk.22-24.mp3
3.82M
🌹🍃🌸🍃... تفسیر سوره ملک ۹ ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓آیا منم با این همه گناه، میتونم یار امام زمان عج باشم؟! 👤 حجت الاسلام مسعود عالی
پیام رهبر انقلاب برای قهرمانی تیم‌های ملی کشتی 🔹جوانان عزیز تیم ملی کشتی فرنگی با پیروزی خود ملت ایران را خوشحال کردند. 🔹عزیزان! از شما و تیم‌های آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان که در دو هفته‌ی اخیر به پیروزی دست یافتید تشکر می‌کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازداشت زن فحاش در تهران 🔹در روز‌های اخیر، فیلمی از یک خانم موتور سوار، بدون رعایت حجاب شرعی، در فضای مجازی منتشر شده که در یکی از خیابان‌های تهران، اقدام به اهانت و فحاشی به مردم و تخریب خودروی یک شهروند می‌کند. 🔹براساس پیگیری‌های انجام شده، در راستای صیانت دادستانی تهران از امنیت روانی جامعه و حقوق شهروندان، این فرد، در مدت زمانی کمتر از ۱۰ ساعت، با دستور قضایی شناسایی و بازداشت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رضا پهلوی: ۲۸ مرداد کودتا نبود! 🔻مقامات آمریکا: ما دولت مصدق را سرنگون کردیم! 🔹۷۰ سال از سرنگونی دولت قانونی محمد مصدق می‌گذرد و سؤال درباره کودتای ۲۸ مرداد در سال‌های گذشته همواره با سکوت بازماندگان پهلوی روبه‌رو شده است. 🔸در این کلیپ پاسخ رضا پهلوی در نشست خبری به خبرنگار را می‌بینید که قضاوت درباره ۲۸ مرداد را به تاریخ‌دانان می‌سپارد و در اظهارنظری عجیب و نادرست می‌گوید: «کودتا از پایین به بالاست نه بالا به پایین»! 🔹در ادامه اظهارات بیل کلینتون، مادلین آلبرایت، برنی سندرز و باراک اوباما را مشاهده می‌کنید که برخلاف رضا پهلوی که سعی در تطهیر پدرش و آمریکا دارد، به‌صراحت به نقش خود در کودتای سرنگونی مصدق اشاره می‌کنند.
💢جرزنی قبل از توافق احتمالی 🔹پس از «هانگبی» حالا وزیر امور راهبردی صهیونیست‌ها در مصاحبه با رسانه‌های خارجی به احتمال عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی اشاره کرده است. 🔸وی درباره احتمال اینکه توافق شامل پروژه هسته‌ای عربستان باشد، گفت: «کشورهایی در خاورمیانه وجود دارند که می‌توانند انرژی هسته‌ای برای اهداف غیرنظامی داشته باشند. این داستانی متفاوت از برنامه تولید سلاح‌های هسته‌ای است.» 🔹وی با بیان اینکه عربستان می‌تواند از فردا غنی‌سازی اورانیوم را آغاز کند، گفت: «آنها می‌توانند برای این کار به فرانسه یا چین بروند.» 🔸سؤال این است که اگر آنها به این سمت بروند، بدون دخالت آمریکا چه اتفاقی می‌افتد. 🔹اما «لاپید» رهبر فعلی اپوزیسیون صهیونیست‌ها در پاسخ به این اظهارات «ران درمر» گفت: «اظهارات او مبنی بر اینکه اسرائیل با برنامه هسته‌ای غیرنظامی عربستان سعودی مخالفت نخواهد کرد، چون کشورهای دیگری در خاورمیانه دارای برنامه هسته‌ای هستند، در واقع نادرست است و امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد. تنها کشوری که در خاورمیانه به عنوان بخشی از برنامه هسته‌ای اورانیوم را غنی می‌کند، ایران است. به گفته لاپید، می‌توان به توافقی دست یافت که امنیت اسرائیل را تقویت کند، بدون اینکه امضاکننده دارای غنی‌سازی اورانیوم در خاورمیانه باشد.»
💢وقتی متهم شاکی می‌شود 🗣«قربانی» معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی گفته است: 🔸به متهم که رسیدگی نشود، مدعی‌العموم می‌شود. آقای ‎همتی، رئیس کل سابق ‎بانک مرکزی مصداق بارز همین مَثَل است. همتی در سال 1399 در پی بحران کرونا درخواست یک وام 5 میلیارد دلاری در قالب ابزار تأمین مالی سریع (RFI) از صندوق بین‌المللی پول کرد که حتی نتوانست یک سنت از آن را بگیرد. 🔹صندوق برای پرداخت این وام کلی اطلاعات محرمانه از همتی خواسته بود که او همه اطلاعات مهم کشور اعم از وضعیت ارزی، نرخ تورم و... را به آنها داد! صندوق این اطلاعات را در مجله چشم‌انداز اقتصاد بین‌المللی چاپ کرد و تازه کاشف به عمل آمد که همتی چه کار خبطی کرده است. 🔸حالا که پول‌های بلوکه شده در کره،آزاد شده، جناب همتی که برای وام نگرفته از صندوق همه خواسته‌های‌شان را، آن هم در بحبوحه یک جنگ اقتصادی اجابت کرد، در جایگاه مدعی‌العموم نشسته که شما نگذاشتید ما وام بگیریم و آزادسازی پول‌های‌مان در کره هنر نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️سخنرانی استاد قرائتی 🎬موضوع: روایت عجیب حاج آقا محسن قرائتی وقتی حضرت امام‌صادق(ع)به چالش‌کشیده میشه... ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️سخنرانی استاد رفیعی 🎬موضوع: راه‌های نفوذ شیطان 【 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 】
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥محمد رضا شاه رفت و رضا شاه آمد؛ تاوان تلخ اعتماد به آمریکا! 🔰 روایتی از اشتباه تاریخی و جبران ناپدیر دولت دکتر مصدق که همه زحمات ملت ایران در دوران ملی شدن صنعت نفت را بر باد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
67.Mulk.27-28.mp3
2.78M
🌹🍃🌸🍃... تفسیر سوره ملک ۱۱ ...
🔴 سخنان ٤٩ سال پیش رهبر انقلاب در خصوص کنگره جهانی اربعین 🔻چهل و نه سال پیش، یعنی زمانی که هنوز مراسم اربعین، به شکوه امروز شکل نگرفته بود، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۵۲ مصادف با روز جمعه ۲۰ صفر سال ۱۳۹۴ هجری قمری در جریان سلسله جلساتی در مسجد امام حسن (ع) در مشهد مقدس که به شرح و تفسیر خطبه‌های نهج‌البلاغه اختصاص داشت، به‌مناسبت تقارن با شب اربعین حسینی، تحلیلی تاریخی و جامع از چرایی اهمیت زیارت اربعین ارائه دادند. این بیانات را به شرح زیر می‌خوانیم: 🔹می‌دانید یکی از علائم ایمان زیارت اربعین است؟ بنده نمی‌دانم این روایت چقدر صحیح است، اصراری هم ندارم که بگویم معنای این روایت همین است که من گمان کرده‌ام، واقعش هم این است که احتمال می‌دهم معنایش یکی از شقوق و احتمالات دیگری باشد که در این زمینه بیان می‌شود؛ امّا اگر این احتمال هم که من می‌گویم باشد، مؤیّد فراوانی دارد؛ «زیارة الاربعین». 🔸شیعه یک جمع متفرقی بود. یک جامعه‌ای بود که در یک جا، در یک مکان زندگی نمی‌کردند. در مدینه بودند، در کوفه بودند، در بصره بودند، در اهواز بودند، در قم بودند، در خراسان بودند، اطراف و اکناف بلاد. اما یک روح در این کالبد متفرق و در این اجزا متشتت در جریان بود. 🔹مثل دانه‌های تسبیح یک رشته و یک نخ همه این‌ها را به هم وصل می‌کرد. چه بود آن رشته؟ رشته اطاعت و فرمانبری از مرکزیت تشیع، از رهبری عالی تشیع یعنی امام. همه این رشته‌ها به آنجا متصل می‌شد. قلبی بود که به همه اعضا فرمان می‌داد. و به این ترتیب تشیع یک سازمان و یک تشکیلاتی بود. ممکن بود دو نفر از حال هم خبر نداشته باشند اما بودند کسانی که از حال همه با خبر بودند. اطاعت و فرمانبری آنها به حساب بود، فریاد زدنشان از روی دستور بود، سکوتشان بر طبق نقشه بود. 🔸همه چیزشان با حساب بود. فقط یک عیبی کار آنها داشت و آن اینکه همدیگر را کمتر می‌دیدند. اهل یک شهر، شیعیان یک منطقه البته یکدیگر را می‌دیدند. اما یک کنگره جهانی لازم بود برای شیعیان روزگار ائمه (ع). 🔹این کنگره جهانی را معین کردند. وقتش را هم معین کردند. گفتند در این موعد معین در آن کنگره هر کس بتواند شرکت کند. آن موعد روز اربعین است و جای شرکت، سرزمین کربلا است. چون روح شیعه روح کربلایی است‌، روح عاشورایی است. در کالبد شیعه تپش روز عاشورا مشهود است. شیعه هر جا که هست دنباله‌روی عاشورای حسین است. این هم که می‌بینی همه جا این تپش‌هایی که در شیعه مشهود شده‌، از آن مرقدِ پاک ناشی شده. این شعله‌هایی بوده که از آن روح مقدس و پاک و از آن تربت عالی مقدار سرکشیده. به جان‌ها و روح‌ها رسیده. انسان‌ها را به گلوله‌های داغی تبدیل کرده و آنها را به قلب دشمن فرو برده. 🔸بنابراین مسئله اربعین یک مسئله مهمی است‌، اربعین یعنی میعاد شیعیان در یک کنگره بین‌المللی و جهانی برای سرزمینی که خودش خاطره‌انگیز است آن سرزمین‌. سرزمین خاطره‌ها است‌، خاطره‌های باشکوه‌، خاطره‌های عزیز، سرزمین شهدا، مزار کشته‌شدگان راه خدا، اینجا جمع بشوند تشیع‌، پیروان تشیع و دست برادری و پیمان وفاداری هر چه بیشتر بدهند. 🔹اگر امروز هم بتوانند شیعیان آن سرزمین پاک و مقدس را یک چنین میعادی قرار بدهند. البته بسیار کار بجا و جالبی خواهد بود و همین دنباله‌گیری از راهی است که از ائمه هدی (ع) به ما ارائه دادند. 🔻سخنرانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) / مشهد ۲۴ اسفند ۱۳۵۲
☑️نتانیاهو: در میانه موجی از عملیات به رهبری ایران هستیم 🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز همراه با وزیر جنگ این رژیم از محل وقوع عملیات ضد صهیونیستی در جنوب الخلیل بازدید کرد و مدعی شد که این رژیم در میانه موجی از عملیات به رهبری ایران و گروه‌های تحت حمایتش قرار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اینجاست که فرق یک کشور جهان اولی با سومی مشخص میشه🙃 فراهم شدن امکان شنا و دوش و غواصی رایگان در مترو و فرودگاه فرانفکورت برای مردم.
ریل_اقتصادی_ پیشرفتهای_ کشور ✅به زودی ما یک تغییر ریل اقتصادی خواهیم داشت که باعث میشود ان شاءالله ارزش پول ملی کشور بیشتر شود. در حال حاضر نفت کشورمان رامی فروشیم وپولش هم برمیگرددو داریم بازار بین المللی ایجادمیکنیم ،کریدور های حمل و نقل و انرژی ایجاد میکنیم . در معاهده های بزرگ بین المللی عضو میشویم که باعث میشود سازمان تحریمها فرو بریزد. معادن جدید مثل طلا و اورانیوم و لیتیوم کشف و بهره برداری میکنیم و پالایشگاههای بزرگ را یکی پس از دیگری میسازیم ،بدهی های خارجی را داریم به حداقل ممکن می رسانیم. کارخانه های تعطیل را داریم یکی پس از دیگری احیا میکنیم. قبول داریم که ایرادات بزرگی هنوز هست و بازار کماکان ملتهب هست ولی انصافا دولت رئیسی در چندین و چند حوزه به سختی دارد کار میکند. حضرت آقا در بیاناتشان فرمودند مسئولین باید کار جهادی کنندیعنی بدون وقفه و بیست و چهار ساعته در حال تلاش باشند تا از این وضعیت خلاص شویم .
💢خودرو روی شیب نزولی 🔹بر اساس آمارها، طی نزدیک به شش ماه اخیر قیمت انواع خودروهای داخلی، مونتاژی و خارجی در بازار به‌طور میانگین 22 درصد و در برخی خودروها تا 30 درصد کاهش یافته است. 🔸این آمارها نشان می‌دهد، از اوایل اسفندماه 1401 تا هفته آخر مردادماه 1402 قیمت خودروی پراید 131 در بازار با کاهش 34 درصدی روبه‌رو شده است. 🔹207 اتومات با 29 درصد، لاماری و هایما S7 پلاس با 23 درصد، تارا اتومات با 22 درصد و هایما S5 با کاهش قیمت 21 درصد ازجمله خودروهایی هستند که طی حدود شش ماه اخیر قیمت آنها کاهش قابل‌ توجهی داشته است. 🔸گفتنی است، کارشناسان و فعالان بازار خودرو دلیل کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو را کاهش فعالیت‌های سفته‌بازان در نتیجه کاهش نرخ ارز، ایجاد ثبات نسبی در شاخص‌های اقتصاد کلان، کاهش نسبی انتظارات تورمی، افزایش تیراژ تولید و امیدواری از تحقق وعده واردات خودرو می‌دانند.