eitaa logo
یاس سفید ( راه حق )
77 دنبال‌کننده
5هزار عکس
5هزار ویدیو
244 فایل
لینک کانال بصیرت و روشنگری کوی راه حق اصفهان https://eitaa.com/yassefidd @yassefidd #فتنه_تغلب
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر اطلاعات: دشمن در اقلیم کردستان نیروی زیادی آورده بود اما شکست خورد 🔹اقدام به موقع سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح و اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات بر اقلیم کردستان عراق، موحب شد تا شبکه‌ای که آماده بود اقداماتی علیه کشور بکند از هم پاشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃 ای صفای قلب زارم، هرچه دارم از تو دارم... ▪️شهادت هشتمین خورشید تابناک امامت و ولایت، حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) برتمامی شیعیان جهان تسلیت باد... •┈┈••••✾•یا علی‌بن موسی‌الرضا•✾•••┈┈•
◾️امام رضا علیه السلام : حقیقت ایمان انجام واجبات و دوری از محرمات(گناهان) است. 📓تحف العقول ص۴۹۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ورود قاطع رئیس جمهور برای تعیین تکلیف کالاهای رسوب کرده/ ۸۸۰ تن کالای امحا شده، ۱۵ سال قبل وارد شده بود 🔹طی چند روز گذشته برخی رسانه ها تلاش کردند با انتشار اخبار جهت دار درباره امحا برخی کالاهای رسوب کرده در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بی تدبیری دولت سیزدهم را عامل اصلی امحا ۸۸۰ تن کالا طی روزهای اخیر نشان دهند. 🔹این در حالی است که سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به ورود قاطع رئیس جمهور به موضوع کالاهای رسوب کرده در سازمان گفت: زمان واردات ۸۸۰ تن کالاهای امحا شده مربوط ۱۵ الی ۲۰ سال پیش بوده است. 🔹وی تاکید کرد: این اموال که در گمرک فرودگاه امام و گمرکات تهران بوده سال گذشته در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت و چون تاریخ مصرف کالاها تمام شده بود، با اخذ مجوز و احکام مربوطه امحا شد. 🔹تاکید می‌کنم که هیچ کدام از اموال امحا شده مربوط به یک یا دو سال گذشته نیست.
🔴تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا تا دوشنبه آتی انجام خواهد شد بلومبرگ: 🔹منابع مطلع مدعی شدند که آمریکا و ایران قرار است تا دوشنبه آتی تبادل زندانیان را طبق توافقی انجام بدهند. 🔹این منابع مطلع که می‌خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که تاریخ دقیق این تبادل هنوز مشخص نشده است اما احتمالا ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور)، یک روز پیش از گردهم‌آیی رهبران جهان در نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 زیدآبادی: فحش می‌خورم اما می‌گویم که در ۳۶ سال گذشته اولین دوره‌ای است با نوشتن انتقاد روزنامه‌مان تعطیل نمی‌شود 🔸 تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب: من از سال ۶۶ وارد مطبوعات ایران شدم. در تمام این سال‌ها، اولین دوره‌ای است که ما در روزنامه می‌نشینیم و هرطور دلمان می‌خواهد همهٔ سیاست‌ها را نقد می‌کنیم و منتظر نیستیم یک فکس بیاید و روزنامه تعطیل شود. 🔸 یعنی دولت دارد از خودش تحمل نشان می‌دهد. چرا نباید این را ببینیم و به جایش بگوییم اختناق تمامیت‌خواه حاکم شده است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 بخشی از اعترافات به قدرت ایران... ⬅️ از باز و بسته کردن دریچه سدهای نیویورک تا هک کانالهای تلویزیونی اسرائیل...
🔴 سینا استوی که به خارج از کشور گریخته بود و با یک میلیون و دویست هزار نفر دنبال کننده در حال تهیج جوانان علیه نظام بود دقایقی قبل توسط سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دستگیر شد.
🔴انهدام شبکه ۲۵ نفره سازماندهی اغتشاشات ♦️سپاه قدس گیلان: شبکه ۲۵ نفره از اراذل و اوباش مخل امنیت که قصد سازماندهی اغتشاشات و خرابکاری علیه اماکن و مقرهای مهم و حساس را داشتند، شناسایی و منهدم شد.
▪️عامل حمله به یک روحانی در تهران بازداشت شد 🔺فراجا از بازداشت عامل حمله به یک روحانی در منطقه میدان هروی خبر داد. 🔹در پی مجروح شدن یک روحانی در حوالی میدان هروی تهران در ۲۳ شهریور، عامل اصلی حمله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و در محل سکونت خود واقع در منطقه حسین‌آباد شناسایی و دستگیر شد.
🚨حکم اعدام معلم بازنشسته بدلیل توئیت انتقادی از حکام سعودی هم باعث میشه روابط اروپا با عربستان دستخوش تغییرات واضح بشه؟! قتل خاشقچی که باعث نشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
64.Taghabun.03.mp3
2.76M
🌹🍃🌸🍃... تفسیر سوره تغابن ۳ ...
💢خنثی‌سازی حمله مسلحانه به تجمع غیرقانونی در سقز 🔸عناصر یک تیم وابسته به گروهک های تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند بازداشت شدند. 🔹از این تیم چهارنفره سه قبضه اسلحه کلاش، کلت، سلاح شکاری ساچمه زنی، دو دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد بدست آمده است. 🔸همراه داشتن لباس نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نشان دهنده ی سناریوی شلیک به تجمع کنندگان و انتساب این عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است. 🔹تحقیقات از تروریست‌های بازداشت شده ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عاقبت وطن فروش / سر نخواستنش دعواست! 🔹مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او‌ خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود! 🔸احتمالاً او تصور می‌کرد این افشاگری به سود اوست، اما واقعیت آن است که این گفته یکی دیگر‌ از ضربات پتک‌آسایی است که طی این چند روز به پیکر جریان ضدملت ایران وارد می‌شود. 🔹این خواست دولت آمریکا از مصی علی‌نژاد بدین معناست که حتی این دولت نیز می‌خواهد از شر دردسرهایی که علی‌نژاد درست می‌کند خلاص شود و او را به پارکینگ بفرستد! 🔸اگر دولت امریکا به مصی علی نژاد اعتقادی داشت، قاعدتاً او را باید بیشتر ترویج می‌کرد و هویتش را سر دست می‌گرفت، نه اینکه از او بخواهد حتی هویتش را هم تغییر دهد! 🔹این شاید بزرگترین توهینی است که می‌شود به یک فرد مزدور مدعی و متوهمی از جنس مصی علی‌نژاد داشت: هویتت را تغییر بده! 🔸و البته درس مهمی هم دارد؛ فردی که با جنایتکاری مانند ترامپ و دولت آمریکا و صهیونیستها علیه ملت خود فعالیت کند، نهایتاً نه تنها ملیتش را بلکه حتی از هویت فردی خود هم نمیتواند دفاع کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازداشت تروریست‌های مرتبط با گروهک‌های تجزیه‌طلب 🔹دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی توانستند عناصر مرتبط با گروهک‌های تروریستی و برانداز را که قصد داشتند در سالگرد آشوب‌های پاییز سال گذشته دست به اقدام‌های تروریستی بزنند؛ شناسایی و بازداشت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تلاش دانشمندان ایرانی برای درمان سرطان با پیوند سلول‌های کُشنده 🔹تولید محصولی سلولی که اثر بخشیِ آن در درمان سرطان خون و سینه اثبات شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افتتاح خط لولۀ تابش تا ۲۰ روز آینده 🗣وزیر نفت: 🔹فاز اول خط لولۀ تابش به طول ۴۶۰ کیلومتر تا ۲۰ روز آینده افتتاح می‌شود. 🔸این خط لوله مسیر انتقال فرآورده‌های نفتی از هرمزگان به جنوب کرمان را انجام می‌دهد. 🔹بهره‌برداری همین فاز باعث می‌شود ۲۰۰۰ تانکر سوخت انتقال فرآورده از این ناوگان حذف شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امیرعبداللهیان: تمام کالاهای غیرتحریمی قابل خریداری است و ادعاهای نفت در برابر غذا دروغ است 🔹پارسال موفق شدیم ۳۹۰ میلیون پوند مطالبه خود را از انگلیس دریافت کردیم. حدود ۶ میلیارد یورو از مطالبات ما در هفته آینده وارد حساب های بانکی ما در منطقه خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حضور میلیونی زائران در حرم رضوی 🔹حرم رضوی در شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، میزبانِ میلیون‌ها زائر است.
💢ابراهیم رئیسی سخنران روز نخست مجمع عمومی سازمان ملل 🔹زمان سخنرانی رئیس جمهور کشورمان سه‌شنبه ۲۸ شهریور در نشست دوم از روز نخست مجمع عمومی سازمان ملل است.
💢شناسایی ۹۷ نفر از تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در اصفهان سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان:‌ 🔹با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع سالگرد اغتشاشات، با اقدام‌های فنی و اطلاعاتی دقیق تاکنون ۹۷ نفر از تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی شناسایی شدند. 🔸بر اساس اعلام این سازمان با ۴۸ نفر از کاربران متخلف که با انتشار مطالب، تصاویر و فیلم‌های گوناگون سعی در گمراه کردن افکار عمومی داشته و برخی از آنان تحریک به آشوب و تجمع در راستای فراخوان های منتشر شده را در برنامه خود داشتند، برخورد شد. 🔹همچنین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: در این رابطه ۱۵ صفحه اینستاگرامی نیز با درج لوگوی (نشان) مناسب، مسدودسازی و در نهایت از بستر مجازی بطور کامل حذف شدند.
💢بازداشت سرشبکه‌ها گروهک ضدانقلاب در کردستان 🗣معاون استاندار کردستان:‌ 🔹عده‌ای از عوامل وابسته به تروریست‌های تجزیه‌طلب در شهرهای مریوان و بانه که قصد ایجاد آشوب و تهیه خوراک رسانه‌ای برای تجزیه‌طلبان در ساعات ابتدایی صبح را داشتند‌ دستگیر شدند. 🔸این تروریست‌ها اقدام به تهیه فیلم و عکس از مغازه‌ها و اماکن تجاری و صنعتی کرده بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند. 🔹از این عوامل وابسته به تروریست‌ها تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 احیای یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید نوشت‌افزار کشور به همت نهضت احیای واحدهای اقتصادی 🔹۵۷۰۰ واحد نیمه فعال و تعطیل در دولت سیزدهم احیا شد.