eitaa logo
کانال خط مقدم خواهران نطنز
29 دنبال‌کننده
15.8هزار عکس
481 ویدیو
167 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
برگزاری مراسم ولادت امام رضا (ع) و دعا برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانشان در مسجد محله(مسجد ابوالفضل(ع))
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام) مراسم پرچم گردانی توسط خادمیاران آقا در مراسم میلاد امام رئوف ۳۰اردیبهشت ۱۴۰۳ (س)
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام ) برپایی ایستگاه نقاشی برای نونهالان حاضر در جشن میلاد امام رضا علیه السلام ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (س)
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام) بازدید سرهنگ شبانی زاده و حاج آقا کلثومی و هیئت همراه از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان محله (۳۰اردیبهشت ۱۴۰۳) (س)
هدایت شده از روشنا استان اصفهان
فایل قابل چاپ 👇 با عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان
تصاویر قابل استفاده برای جریان سازی
سرخط رسانه ای جریان انقلابی(۲): ۱. در این روزها حفظ آرامش و وحدت ملی از اوجب واجبات است. در این راستا تکیه به فرمایشات حضرت آقا بسیار راهگشاست. ۲. از ایجاد دو قطبی و مقایسه آقای رییسی با دیگران بشدت پرهیز شود. که این توطئه شیطان است. ۳. به روحیه خدمتگزاری و تلاش جهادی و مردمی آقای رییسی اشاره کنیم و با ذکر مصداق به انتشار وسیع خدمات ایشان خصوصا در دوران مسئولیت آستان قدس، قوه قضاییه و ریاست جمهوری بپردازیم. ۴. خدمات و تلاشهای عزت مندانه، مقتدرانه و مجاهدانه امیر عبداللهیان را فراموش نکنیم و به سمع و نظر مردم برسانیم. ۵. محبوب ترین و مردمی ترین امام جمعه کشور آیت‌الله آل‌هاشم بودند که ترویج این روحیه ایشان موجب الگوسازی و اعتلای جایگاه ائمه جمعه در کشور خواهد شد. ۶. شهادت را مزد اخلاص، خدمت‌گزاری و تلاش جهادی عزیزان بدانیم و ترویج نماییم. ۷. مراقب عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمن باشیم و دقت کنیم در پازل دشمنان بازی نکنیم. ۸. هشتگ مورد تاکید شبکه انقلابی را بسط و گسترش دهیم: