eitaa logo
یک مدیر
646 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
887 ویدیو
13 فایل
📍یک‌مدیر، یعنی‌کسی‌که‌اموررا‌با‌«اراده»‌،«اداره»می‌کند. 💠تبیین‌جایگاه‌وویژگی‌های‌یک‌مدیرفضای‌مجازی 👤ادمین @pishrantashkilat
مشاهده در ایتا
دانلود
گر پرده ز رخ باز نماید مهدی از خلق جهان دل برباید مهدی ای شیعه چنان منتظر مولی باش گویی که همین جمعه میاید مهدی✨ @yek_modir
یک مدیر
#امام_زمان گر پرده ز رخ باز نماید مهدی از خلق جهان دل برباید مهدی ای شیعه چنان منتظر مولی باش گویی
‌ یک روز می افتد ؛ آن اتفاق خوب را می گویم … من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛ هر لحظه ، هر ساعت ، هر روز … ⇠ السلام علیک یا صاحب الزمان ♡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 قدرت شبکه‌سازی 🔰شبکه‌سازی به شما توان ایستادن جلوی ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر مسلمان و کلی از ملت‌های مسیحی رو میده، حتی اگه ۱۴ میلیون نفر باشید کلا. ╭━━⊰━━⊱━━╮ @yek_modir ╰━━⊰🍃⊱━━╯
💠 در مباحث ده گفتار از رهبرمعظم انقلاب در تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم تشکیلات را چنین توصیف کردند : تشکیلات شیعه که ما می‌گوییم، یعنی رهبری معیّن و مشخّصی در رأس به نام امام، یک عدّه خواصّی که سخن او را خوب می‌فهمند و عمل می‌کنند و یک عدّه توده شیعه که گوش به فرمان امامند و آنچه او گفت، انجام می‌دهند. 🔹امّا آن خواص لزومی ندارد که لحظه به لحظه از امام یک نامه‌ای بیاید، یک دستوری بیاید در هر جزئیّات کارشان به آنها فرمان بدهد. نه، خطّ‌مشی را فهمیده‌اند و می‌دانند باید چگونه [عمل کنند].👌 ✅ این است که در مدّت ۹ سال که امام حسن زنده بود، شیعه خودش را ساخت. حال چگونه می توان به این جایگاه رسید که کلام امام را انسان کامل متوجه شود ❓ 🤔 در این رابطه بشنویم کلام آیت الله جوادی آملی را که راه رسیدن به وراثت علمی از امام را بیان می کنند. ◻️ دو مسیر برای دست‌یابی به علم و دانش وجود دارد، ✔️ یکی راه درس و بحث و مطالعه است که علم الدراسه است ✔️و یکی راه تهذیب نفس و طهارت روح و ارتباط معنوی با اهل بیت است که علم الوراثه است. ◻️ فرموده‌اند «العلماء ورثه الانبیاء» این جمله خبری است که به داعی انشاء بیان شده، یعنی تلاش کنید تا وارث انبیاء شوید. ◻️ اگر کسی طهارت روح داشت و با امام معصوم ارتباط معنوی برقرار کرد، علوم الهی را به ارث خواهد برد. پ ن : ماه رجب ،ماه رسیدن به این طهارت است و تشکیلات خواص و مواجه صادقانه با هم عرصه ای است برای تزکیه نفس در ذیل چالش های تشکیلاتی . امروز جامعه ما نیازمند حلقه واسط بین امام و مردم است که این حلقه واسط نخبگان جامعه اند که این نخبگان از لحاظ علمی رشد کردند ولی از لحاظ صبر، تحمل و سعه صدر نیاز به تمرین بیشتر دارند. 🟡 و تمرین برای رسیدن به این مقام در تشکیلات قابل درک است، زمانی که نفس ها با هم درگیر می شوند. ✅ جریان سازی در تشکیلات نیاز به حرکت های عمیق قلبی است . قلبی که عَيۡنࣰا يَشۡرَبُ بِهَا عِبَادُ ٱللَّهِ يُفَجِّرُونَهَا تَفۡجِيرࣰا است ، نه قلبی که ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُكُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِكَ فَهِيَ كَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً. ╭━━⊰━━⊱━━╮ @yek_modir ╰━━⊰🍃⊱━━╯
یک مدیر
💠 در مباحث ده گفتار از رهبرمعظم انقلاب در تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم تشکیلات را چنین توصیف کرد
دو راه دستیابی به علم و دانش: ۱:درس و بحث و مطالعه ۲:تهذیب نفس و طهارت روح و ارتباط معنوی با اهل بیت ‌
( اگر از لحاظ نظری تشکل‌ها خودشان را تقویت نکردند اشکال در کارشان بوجود می‌آید نه اینکه نمی‌توانند تفکر انقلابی را گسترش بدهند خودشان هم حتی ممکن است به تحلیل بروند.😔 🔸 کما اینکه این اتفاق افتاده در مواردی زیر اسم اسلام بر خلاف فکر اسلامی کار می‌شود، حرف زده می‌شود، اطلاعیه داده می‌شود. ... ✅تشکل‌ها یکی از فرصت‌های بزرگ کشورند؛ تشکل‌های دانشجویی. بنده تشکل‌های دانشجویی را، همه‌تان را جزو فرصت‌های بزرگ می‌دانم،👌 می‌دانم اختلاف نظر هم دارید، اختلاف ممشا هم دارید اشکالی هم ندارد، اختلاف فکری غیر از یقه‌گیری و دعوا کردن است آنی که بنده اول سال هم گفتم، تکرار هم کردم، باز هم تکرار می‌کنم و نهی می‌کنم از آن: ❌ آن عبارتست از دعوا کردن، اختلاف نظر به دعوا نباید منتهی بشود، به گریبان یکدیگر را گرفتن نباید منتهی بشود.¹) 🎙 ¹ رهبر انقلاب ۱۴۰۳/۱/۱۹ ╭━━⊰━━⊱━━╮ @yek_modir ╰━━⊰🍃⊱━━╯
یک مدیر
💠 در مباحث ده گفتار از رهبرمعظم انقلاب در تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم تشکیلات را چنین توصیف کرد
‌ اگر کسی طهارت روح داشت و با ارتباط معنوی برقرار کرد، علوم الهی را به ارث خواهد برد 💛💛
یک مدیر
تلاش کنید تا وارث انبیا الهی شوید🥺 +چقدر دلربا💚
دیشب تا حالا تو این فکرم یعنی میشه منم یکی از وارثان انبیا الهی باشم🥺
🏷 🔸گفت‌وگوی آریان و حافظ الدوله 🖊 دکتر عبدالله عمادی حافظ الدوله: فرض کن کسی در شهر، کالایی را که عموم مردم شهر به آن نیاز دارند می‌فروشد. جناب اکبرخان، مقدار زیادی از آن کالا را بخرد و هزینه‌اش را بدهد. پس از چند ساعت کالاها تمام می‌شود و فروشنده به افرادی که مراجعه می‌کنند می‌گوید نداریم تمام شد. آنها ناکام و ناراحت و درمانده می‌شوند که چه کنند. در این صورت، آیا جناب اکبرخان، کار درستی کرده؟ آریان: خیر. کار او مصداق ظلم و بی‌انصافی است. حافظ الدوله: بگذار مثال دیگری بزنم: فرض کن در یک روستا چند کشاورز با استفاده از آب قنات ده، کشاورزی می‌کنند و امورات خود را می‌گذرانند. حال اگر یکی از آنها با استفاده بیشتر از آب باعث شود که به باغ برخی کشاورزان آب نرسد، آیا کار درستی کرده؟ آریان: قطعا نه. عدالت و انسانیت حکم می‌کند که اجازه دهد به همه آب برسد. حافظ الدوله: آفرین. این کار او به نابرابری اجتماعی دامن می‌زند. هر یک از ما در جزیره مخصوص زندگی نمی‌کنیم. بلکه عضوی از جامعه بزرگتر هستیم و اعمالی که انجام می‌دهیم ممکن است بر دیگران تأثیر بگذارد. به این می‌گویند «مسئولیت اجتماعی»؛ یعنی در تصمیمات خود، توجه به نیازها و حقوق دیگران هم داشته باشیم. آریان: یعنی وقتی هزینه می‌دهیم، باز هم حق نداریم آزادانه هر تصمیمی که خواستیم بگیریم؟ حافظ الدوله: در موضوعاتی که تأثیر آن به دیگران می‌رسد و برای ما مسئولیت اجتماعی درست می‌کند، نه. مثل اکبرخان که پول زیادی داشت و فکر می‌کرد می‌تواند بیش از حد آن کالا را بخرد! آریان: مثال‌هایی که زدی، یاد صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق افتادم. حافظ الدوله: دقیقا توجیه اخلاقی صرفه‌جویی همین است که باعث ایجاد عدالت در اجتماع می‌شود. صرفه‌جویی یعنی احترام به حقوق دیگران آریان: تا به حال فکر می‌کردم صرفه‌جویی، فقط به خاطر جلوگیری از اسراف، خوب است! حافظ الدوله: جنبه عمومی رفتارها خیلی مهم است. ملتی که گرفتار روزمره می شود و عرصه عمومی را در اختیار دولت می‌بیند، منافع فردی و شخصی برایش اولویت دارد و در مسائل عمومی، فقط طلبکار و مصرف‌کننده است. آریان: حق ➜@yek_modir