eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.5هزار عکس
36.2هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
32.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ مدرسه کادرسازی ، دوره هایی برای تربیت نیروهای تراز انقلاب 💠 دوره 11 🔰 با یادگیری این مبانی ، سیاست را بهتر تحلیل کنیم 🎤 با تدریس 🎬 جلسه 1️⃣1️⃣ 🔴 ادامه بحث مغالطات سیاسی🔴 ✴️ انتشار فایلها بلا مانع است
🔰 سلسله 18 شماره 8⃣1⃣ 🔷 برای ظهورش قدمی برداریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
Part11_قرارگاه محمود.mp3
16.79M
📗کتاب صوتی فصل 1⃣1⃣ "تبلور عشق به زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها "
📆 ٢٥ ١٣٦٣؛ مهدى باكرى در جريان عمليات شهيد شد و پيكرش هيچوقت به وطن بازنگشت. 📸 عكس: شهيدان مهدى باكرى و محمد جهان آرا https://eitaa.com/zandahlm1357
به شهادت گرفتن موجود بر قوله علیه السلام: فِی یَوْمِی هَذَا وَ سَاعَتِی هَذِهِ وَ لَیْلَتِی هَذِهِ وَ مُسْتَقَرِّی هَذَا، أَنِّی أَشْهَدُ أَنَّکَ أَنْتَ اللَّهُ الَّذِی لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ. یعنی در این روز و در این ساعت و در این لیل و در این موضع قرارگاه خودم از ارض، همه را شاهد می‌گیریم بر شهادت خود به وحدانیت، و ربوبیت تو، که تو اله و معبودی هستی واحد بلا شریک، و نیست در مُلک تو معبود و مؤثری سوای تو. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
دانش و معرفت شریف جرجانی در حاشیه شرح مطالع در باب معنای دانش و معرفت می‌نویسد: دو معنای دیگر برای علم و معرفت شده که در کتاب به آنها اشاره شده است. اول آنکه: معرفت بر ادراک پس از جهل گفته می‌شود. و دوم آنکه: معرفت بر ادراک آخرین از دو ادراک گفته می‌شود که هر دو از چیزی واحد ادراک شده اند و بین آنها غفلتی ایجاد شده و عدم فاصله شده است. و البته این دو قید در دانش لحاظ نشده است به همین علت است که خدا را عالم گویند و عارف نمی گویند. محقق دوانی در این باره گوید: معنای دیگری که راغب و دیگران مطرح کرده اند آن است که: معرفت علم به شی از سوی آثار آن است. مانند اینکه از عرف به معنای رائحه و بوی اخذ شده باشد مثلاً می‌گوید: استشممت بهذاالمعنی. انوری هست در دیده من خوبتر از روی سپید روی حرفی که به نوک قلمت گشته سیاه عزم من بنده چنانست که تا آخر عمر دارم از بهر شرف خط شریف تو نگاه عشق نویسنده ریحان و ریعان می‌نویسد: آغاز عشق، هوا است، سپس علاقه، سپس امتناع سپس وجد، و پس از آن عشق، و سپس شغف که به معنای مالامال شدن قلب از عشق و سوختن قلب از عشق با لذتی حاصل شدنی و نهایت محبت است. برخی عشق را از جمله انواع مالیخولیا دانسته اند. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357