مستكبران را پاره كنند. حادثه ي اهانت به قرآن و پيامبر عظيم الشأن صلي الله عليه وآله، با همه ي تلخي، در دل خود حامل بشارتي بزرگ است. خورشيد پرفروغ قرآن روزبه روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.
ثالثاً: همه بايد بدانيم كه حادثه ي اخير ربطي به كليسا و مسيحيت ندارد و حركات عروسكي چند كشيش ابله و مزدور را نبايد به پاي مسيحيان و مردان ديني آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهي در مورد مقدسات اديان ديگر دست نخواهيم زد. نزاع ميان مسلمان و مسيحي در سطح عمومي، خواسته ي دشمنان و طراحان اين نمايش ديوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه ي مقابل آن قرار دارد.
و رابعاً: طرف مطالبه ي همه ي مسلمانان، امروز دولت آمريكا و سياست مدارن آنند. آنها اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عوامل اصلي اين جنايت بزرگ و بازيگران ميداني آن را كه دل يك و نيم ميليارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئي شايسته به مجازات برسانند. و السلام علي عبادالله الصالحين
سيّدعلي خامنه اي
۲۲/شهريور/۱۳۸۹ ۱. الحجر، آيه ۹: بي ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده ايم و قطعا نگهبان آن خواهيم بود.
.......:
#پیامهای مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
۱۹- نقش مدیریّت اسلامی در دانشگاه و تأثیر آن به شما میخواسته اند بنویسند: به نظر شما! نقش مدیریّت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۰- تولید علم؛ وظیفه ی دانشجویان با تواناییهای خاص یا وظیفه ی عموم دانشجویان
آیا تولید علم را که مسئله ای بسیار فراگیر و نیازمند توانهای ذهنی و فردی و نیز اکتسابیِ بسیار گسترده است، میتوان از تک تک دانشجویان انتظار داشت، یا منحصر به افرادی است که چنین تواناییهایی دارند؟ و بنابراین وظیفه ی آماده کردن محیط را به عهده دارند.
وظیفه ی همه است. اینکه ما مسئله ی تولید علم را در دانشگاه مکرّر مطرح کردیم و باز هم مطرح میکنیم و در آینده هم ان شاءالله مطرح میکنیم، معنایش این نیست که من از یکایک مخاطبین میخواهم که تولید علم کنند؛ این معنایش این است که این بشود یک ارزش، بشود یک هدف، بشود یک چیزی که حرکت جمعی و انگیزههای فردی در پی آن است. من میگویم حتّی علم که چیز شریفی است، ترجمه ایِ محضش خوب نیست؛ مگر به عنوان یک وسیله. ما همه اش نباید دچار ترجمه باشیم؛ علم ترجمه، فرهنگ ترجمه، سیستمهای ترجمه ای، روشهای ترجمه ای؛ این درست نیست. در جلسه ی خانمها و آقایان اساتید هم همین بحثها بود. ما به عنوان یک ملّت بااستعداد باید تولید کنیم، باید علم آفرینی کنیم؛ و این را میتوانیم. آن
کسانی که علم آفرینی کردند، هم از ما از لحاظ استعداد جلوتر نبودند، هم سوابق علمیِ درخشانِ تاریخی را که ما داریم، آنها نداشتند. بنابراین ملّت ما میتواند. این به عنوان طرح یک خواسته ی عمومی است در دانشگاهها، برای اینکه ان شاءالله همه دنبال کنند.
#پاسخ پرسشهای دانشجویان
✍مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#کارگاه_انصاف ۲۴ ☜ انصاف دلبخواهی نیست 💥 ▪️اگر نوع زندگی بعد از تولدمان به برزخ، برایمان مهم است؛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کارگاه انصاف_25.mp3
10.53M
#کارگاه_انصاف ۲۵
✿ اولین رفتار منصفانهی هر انسان، که زمینهی رعایت انصاف در حق دیگران است؛
گم نکردن، رها نکردن، و کم نکردن تغذیهی بخش انسانی در لابلای فعالیتهای بخش حیوانی ماست.
💥کسی که میتواند خود حقیقیاش را بدون آب و غذا رها کند؛
حتما از حق دیگران هم راحت میگذرد.
#استاد_شجاعی 🎤
🕌در محضر امام روح الله (۷۲)
💠ریشههای گندیده رژیم سابق!
📌امام خمینی(ره):
آمریکا بد گمان کرده است که با کُشتن و با ترور می تواند کاری انجام بدهد. کمونیستهای ساختگی، مکتبهای انحرافی، ریشه های گندیده رژیم سابق بد خیال کرده اند که می توانند با ترور جلو احساسات ملت ما را بگیرند.
📚صحیفه نور ،جلد ۶ ،صفحه ١١٣
#جمهوری_اسلامی_حَرم_است
#امام_خمینی
📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر #صلوات، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
@zandahlm1357
6.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳ آخرین تلاوت استاد شهید #حسن_دانش از شهدای منا
💢 کهف - حمد
در ثوابِ نشر قرآن شریک شوید 🙏
@zandahlm1357
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
مناظره امام رضا با مأمون و علماي عراق و خراسان در مجلسي که در محضر حضرت رضا عليه السلام تشکيل شد، م
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا