eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.6هزار دنبال‌کننده
49هزار عکس
35.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
سیر مطالعاتی آیت الله مصباح 7.MP3
5.88M
💠 سلسله جلسات 7 🔰 جلسه 7️⃣ ✳️ تدریس کتاب ( جلسه هفتم) 🎤 👈 با توجه به اهمیت کتب ایشان طبق بیانات رهبری معظم، این فایلها را حتی با نام و لینک خودتان نشر دهید 👉 @zandahlm1357
13.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(ع) 🏴 یه عده از ما هنوز نفهمیدیم کربلا رو درست! ⬅️اهل_بیت سلام الله رو هم قد خودمون نکنیم ! 🔻 چیه فرق کربلا با بقیه جنایات تاریخ ؟ @zandahlm1357 ▪️▪️▪️▪️▪️▪️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
24.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩🚩 منزلگه قرب 📽 دیدار پرشور رزمندگان با پیر جماران❤️ 🌱 رزمندگان ما در ظلمتكده‌ی این سیاره‌ی خاكی، مبشران نوری هستند كه از شمس ولایت در آیینه‌ی صافی وجودشان تابیده است. امروز آنان در مدار كهكشانی خویش به منزلگه قرب رسیده‌اند، یعنی توفیق دیدار یافته‌اند و منتظرند تا چشمشان به جمال نایب ولایت كلیه روشن شود. تا لحظه‌ای دیگر، انتظارها پایان مي‌یابد و سپیده‌ی نیابت كه بشارت طلوع با خود دارد، در مشرق ظاهر مي‌گردد. باش تا صبح دولتت بدمد كاین هنوز از نتایج سحر است گفتار شهید آوینی🌷 عشق و محبت شدید رزمندگان دفاع مقدس به امام خمینی (ره) یکی از بارزترین انگیزه‌های تحمل سختی و شوق به پیروزی در میان آن‌ها به شمار می‌رفت. 🌴 ، محبوب قلبهای مؤمن و خداجوی در طول اعصار تاریخ @zandahlm1357
جعل اسباب به واسطه لطف الهی قوله علیه السلام: وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِکَ الاْءَسْبَابُ. « تسبب » یعنی: قبول سببیت و شفاعت در تأثیر نموده است به واسطه عنایت ازلیه، و لطف عمیم تو عموم اسبابهای عالم، یعنی اگر تو این اثر را در آنها جعل نمی نمودی، کی علل ناقصه منشأ و مصدر ظهور آثار مترقّبه می‌شدند، لذا قیل: از سبب سازیش من سودائیم وز سبب سوزیش سوفسطائیم [۲] چه سبب سازیش تسّبب و تهیه اسباب است، به مقتضای: « اذا أراد اللّه شیئاً هیّأ أسبابه » [۳] . و سبب سوزیش آن است که انسان غافل جاهل به کرّات و مرّات به تدابیر واهیه خود برای انجام امری ترتیب اسبابی می‌دهد، ولی از آنجائی که ازمّه امور مقهور و مغلوب در تحت اراده حقّ تعالی و موکول به قضا و قدر است، به کلّی این اسباب و تدابیر سخیفه به ادنی سببی مضمحل شده، بلا نتیجه و بلا اثر می‌ماند، به طوری که نواقص العقول سوفسطائی شده، یعنی عالم را خیال محض تصور نمایند [۴] . ---------- [۲]: ۱ - مثنوی معنوی، مولوی، د ۱، ص ۴۰، « بیان خسارت وزیر » (با اختلاف در نقل). [۳]: ۲ - بسنجید: الخرائج، ج ۲، ص ۹۲۸، در حکایت حضرت ابراهیم علیه السلام و مهمانانش قریب این مضمون آمده است. [۴]: ۳ - اصل: نماید. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
عباس بن احنف صولی از کسی نقل می‌کند که وی گفته است: سالی که عازم حج بودیم، در راه از جاده فاصله گرفتیم تا نماز بخوانیم. غلامی آمد و گفت: در بین شما کسی اهل بصره وجود دارد؟ گفتیم همه از بصره هستیم. گفت: مولای من اهل بصره است و اکنون بیمار است و کنار چشمه ای منزل کرده ایم. به عیادتش رفتیم به سختی سری تکان داد و گفت: ای دور افتاده از وطن که با تنهایی از غم خود گریه می‌کنید، هرچه سفر را ادامه دهید بیماری بیشتر شود، سپس بیهوش شد. یا بعید الدار عن وطنه مفرداً یبکی علی شجنه کلما جد الرحیل به زادت الاسقام فی بدنه پرنده ای روی درختی که وی زیر سایه او بود نشست و آواز می‌خواند، بیمار به هوش آمد و گفت: پرنده ای آواز می‌کرد و می‌گریست، بر غم من افزود، همه ما را هر جا بودیم به گریه آورد. و لقد زاد الفؤاد شجی طائر یبکی علی فننه شفه ما شفنی فبکی کلنا یبکی علی سکنه سپس آه سردی کشید و از دنیا رفت، او را غسل دادیم و کفن کردیم و نماز خواندیم و به خاک سپردیم. به غلام گفتم: که بود؟ گفت: عباس بن احنف بود. وی در سال ۱۹۳ هجری از دنیا رفت. ابن احنف، طبعی لطیف داشت. سبک روح و نازک خیال و زیبا روی و شیرین زبان بود. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357