eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.2هزار عکس
35.9هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
سیر مطالعاتی آیت الله مصباح 15.MP3
6.49M
💠 سلسله جلسات 15 🔰 جلسه 5️⃣1️⃣ ✳️ تدریس کتاب ( جلسه پانزدهم) 🎤 ⬅️ سخنرانی هایی مفید برای تقویت مبانی دینی و نقد فلسفه غرب ➡️ 👈 با توجه به اهمیت کتب ایشان طبق بیانات رهبری معظم، این فایلها را حتی با نام و لینک خودتان نشر دهید 👉 @zandahlm1357
14.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 گریه استاد از شدت غربزدگی برخی ما ایرانی ها❗️ ⬅️ انگلیسی، زبان علم است یا زبان استعمار؟ ⬅️ بله، اگر منافع کشور ما، امروز، در آموختن آن است، می شود ... (ماجرای سیاه پوست هایی که موهای خود را زرد می‌کردند👈 به زودی) استاد رحیم‌پور @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥داستان چهارم ؛ ۱۳ به در! 💢حق الناس شهید حججی... 📌 مجموعه کلیپ‌های «حکایت سر» برش‌هایی پرجاذبه و زیبا از زندگانی شهیدِ بی سر محسن حججی
11.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
احساس کردم با تمام وجود دارم حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را میبینم روایت جالب حاج قاسم سلیمانی از عملیات والفجر ۸ وقتی که کارها در لحظه آخر گره خورد
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ظهور بلایا توسّط حضرت حقّ قوله علیه السلام: وَ لاَ یَنْکَشِفُ مِنْهَا إِلاَّ مَا کَشَفْتَ. الکشف: بمعنی الاظهار، و یجی ء بمعنی الدفع و الرفع و الازالة. ولی در ما نحن فیه همان معنی حقیقی او که اظهار و ابراز باشد انسب است ؛ زیرا که اگر به معنی دفع باشد با فقره قبل از دعا تکرار می‌شود، و نیز در « یا کاشف البلایا » [۱] چون در مقام مدح و امتنان است لهذا به معنی اظهار است، نه ازاله ؛ لأنّ البلاء للولاء کما فی الدعاء: « نحمدک علی بلائک کما نشکرک علی آلائک » [۲] . پس مفاد فقره دعا آن که: ظاهر و آشکار نمی شود « منها »، یعنی از آن مهمّات و بلیّات در وجود عبدی از عباد، الاّ آن چیزی که تو از آن در او ظاهر نمودی، کما ورد: « ان اللّه اذا أحبّ قوما فابتلاهم » [۳] . ---------- [۱]: ۱ - مصباح الکفعمی، ص ۲۴۷ ؛ البلد الأمین، ص ۴۰۳ ؛ بحارالأنوار، ج ۹۱، ص ۳۸۵. [۲]: ۲ - در منابع معتبر یافت نشد، شرح الاسماء الحسنی، ج ۱، ص ۵۵. [۳]: ۳ - مشکاة الأنوار، ص ۵۱۷ ؛ مسند أحمد، ج ۵، ص ۴۲۷ ؛ سنن ابن ماجة، ج ۲، ص ۱۳۳۸. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
تفسبر آیه سیئه مشهور این است که آیه وَ جَزٰاءُ سَیِّئَةٍ سَیِّئَةٌ مِثْلُهٰا [۱]، از باب مشاکله است، اما یکی از عرفا آن را از باب مشاکله نمی داند و می‌گوید خدا می‌خواهد گناه را با عفو و بخشش جبران کند، اگر برای عفو موقعیتی پیش نیامد، و نیاز به پاداش پیدا شد، آن جزا نیز سیئه ای مانند همان سیئه است. این بیانی روحانی است. و شاعر همین مضمون را آورده است که: بدی را بدی سهل باشد جزا اگر مردی احسن الی من اساء پارسایی به دیوجانس گفتند چرا برای استراحت خود خانه نمی سازی؟ گفت: کسی در پی خانه ---------- [۱]: ۱) - شوری، ۴۰. است که می‌خواهد استراحت کند، هر جا من استراحت کنم همانجا خانه من است. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357