eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.7هزار عکس
36.3هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در نسب پاک علی علیه السّلام اوّلا در موضوع نسب و نژاد مسلّم است که بعد از شخص خاتم الانبیاء صلّی اللّه علیه و آله و سلّم احدی بشرافت علی علیه السّلام نمی رسد و بقدری نسب و نژاد آن حضرت پاک و درخشنده و تابان می‌باشد که عقول عقلاء را محو و حیران نموده حتّی متعصّبین از اکابر علماء خودتان مانند علاء الدین مولی علی بن محمّد قوشچی و ابو عثمان عمرو بن بحر جاحظ ناصبی و سعد الدین مسعود بن عمر تفتازانی گویند ما محو و حیرانیم در کلمات علی کرم اللّه وجهه که می‌فرماید نحن اهل البیت لا یقاس بنا احد [۱] . و نیز ضمن خطبه دوم نهج البلاغه است که بعد از رسیدن بمقام خلافت ظاهری فرمود لا یقاس بال محمّد صلّی اللّه علیه و آله من هذه الامة احد و لا یسوّی بهم من جرت نعمتهم علیه ابدا هم اساس الدین و عماد الیقین الیهم یفیء الغالی و بهم یلحق التالی و لهم خصائص حق الولایة و فیهم الوصیة و الوراثة الآن اذ رجع الحقّ الی اهله و نقل الی منتقله [۲] . این بیانات آن حضرت دلالت کامله بر اولویّت و حق تقدم خلافت آن حضرت و خاندان جلیل آل محمد صلوات اللّه علیهم اجمعین دارد. این جملات نه کلام خود آن حضرت است بلکه مخالفین هم تصدیق این معنی را داشته اند چنانچه شبهای قبل عرض کردم که میر سید علی همدانی در مودت هفتم از مودة القربی از ابی وائل از عبد اللّه بن عمر نقل می‌کند که گفت در وقت شماره اصحاب پیغمبر، ما گفتیم ابی بکر و عمر و عثمان مردی گفت پس نام علی چه شد گفت علیّ من اهل البیت لا یقاس به احد هو مع رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله فی درجته [۳] . و نیز از احمد بن محمد کرزی بغدادی نقل می‌کند که گفت شنیدم از عبد اللّه بن حنبل که گفت سؤال کردم از پدرم (احمد بن حنبل امام الحنابله) از تفضیل صحابه او گفت ابی بکر و عمر و عثمان پس گفتم بابا علی بن أبی طالب (علیه السّلام) کجا است گفت هو من اهل البیت لا یقاس به هؤلاء [۴] . ---------- [۱]: ۱) مائیم اهل بیت رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله که احدی را نتوان قیاس بما نمود. [۲]: ۲) احدی از این امت با آل محمد صلّی اللّه علیه و آله طرف مقایسه نبوده اند و کسانی که همیشه از نعمت و بخشش معارف علوم ایشان بهره مندند با آنان برابر نمی شوند آنان اساس و پایه دین و ستون ایمان و یقین هستند دور افتادگان از راه حق بآنان رجوع کرده و واماندگان بایشان ملحق می‌شوند و خصائص امامت (علوم و معارف حقه و آیات و معجزات باهره) در آنان جمع و حق ایشانست و بس-و درباره آنان وصیت (رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله) وارث بردن (از آن وجود محترم) ثابت است در این هنگام حق بسوی اهلش برگشته و بجائی که از آن خارج شده بود منتقل گردیده. [۳]: ۳) علی از اهل بیت (پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله است) که احدی را مقایسه با او نتوان نمود او با پیغمبر و در درجه آن حضرت است. [۴]: ۴) علی از اهل بیت (پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله است) که نتوان با او مقایسه نمود ابی بکر و عمر و عثمان را. عجب تر آنکه نسب علی علیه السّلام دو جنبه دارد نورانی و جسمانی و از این حیث بعد از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم آن حضرت منحصر بفرد بوده است. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-1 - افشاري مركب - ايرج بسطامي.mp3
3.83M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 بر من که صبوحی زده‌ام خرقه حرام است ای مجلسیان راه خرابات کدام است با چون تو حریفی به چنین جای در این وقت گر باده خورم خمر بهشتی نه حرام است دردا که بپختیم در این سوز نهانی وان را خبر از آتش ما نیست که خام است 🎶🎶🎶🎶🎶🎶 اگر دستم رسد روزی که انصاف از تو بستانم قضای عهد ماضی را شبی دستی برافشانم چنانت دوست می‌دارم که گر روزی فراق افتد تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم دلم صد بار می‌گوید که چشم از فتنه بر هم نه دگر ره دیده می‌افتد بر آن بالای فتانم تو را در بوستان باید که پیش سرو بنشینی و گر نه باغبان گوید که دیگر سرو ننشانم رفیقانم سفر کردند هر یاری به اقصایی خلاف من که بگرفته است دامن در مغیلانم به دریایی درافتادم که پایانش نمی‌بینم کسی را پنجه افکندم که درمانش نمی‌دانم فراقم سخت می‌آید ولیکن صبر می‌باید که گر بگریزم از سختی رفیق سست پیمانم مپرسم دوش چون بودی به تاریکی و تنهایی شب هجرم چه می‌پرسی که روز وصل حیرانم شبان آهسته می‌نالم مگر دردم نهان ماند به گوش هر که در عالم رسید آواز پنهانم دمی با دوست در خلوت به از صد سال در عشرت من آزادی نمی‌خواهم که با یوسف به زندانم من آن مرغ سخندانم که در خاکم رود صورت هنوز آواز می‌آید به معنی از گلستانم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
انسان شناسی ۳۵۹.mp3
10.18M
۳۵۹ | چطور بعضی آدما توی قلب دیگران یه جوری محبوب میشن که بقیه حاضرن براشون فداکاری کنند و دغدغه‌هاشونو از سر راهشون بردارن ؟ منبع : کارگاه انسان شناسی پیشرفته 🎞 رسانه رسمی استاد محمد شجاعی
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 میخوای جزو ۳۱۳ سرباز اصلی عج بشی⁉️ خیلی راحت میتونی... باورت میشه⁉️ @zandahlm1357
تکنیکهای و رسانه ای در جنگ نرم 2- استناد مکرر (همه میگن!) در این روش برای اینکه خبر موثق نشان داده شود ، به منابع و عوامل متعددی استناد جسته می شود. جالب آنکه همه منابعی هم که به آنها استناد می شود متعلق خود و یا هم راستا با سیاستهای خبری منتشر کنندۀ خبر می باشند. مثلاً برای آنکه به مخاطبان بقبولانند که در زندانهای ایران از «شکنجه جسمی و روحی» استفاده می شود ، بارها و بارها ، با چند وکیل ، چند تحلیل گر و چند زندانی آزاد شده مصاحبه می کنند که همگی وابسته و یا تحت حمایت منتشر کنندۀ خبر می باشند. علاوه بر اینها نیز ، خبر شکنجه را از قول منابع بی نام و نشان مانند:جراید داخلی ، خبرنگاران بدون مرز و سازمانهای حامی حقوق بشر تکرار و تکرار می کنند. و با وانمود نمودن به وجود منابع متعدد ، سعی در قبولاندن صحت اخبار خود ، به مخاطبان می کنند. @zandahlm1357