eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
34.7هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
دوره دوم رياست جمهوري در مرداد ماه سال ۶۴، انتخابات چهارمين دوره رياست جمهوري برگزار شد. در اين دوره نيز مقام معظم رهبري، بنا به توصيه دوستان و تكليف حضرت امام (ره) نامزد شدند. با توجه به حجم بسيار پايين تبليغات و اقتضاي زمان كه مردم نسبتا احساس ضرورت كمتري براي حضور در پاي صندوقهاي راي مي‌كردند، تعداد ۶۳۰/۲۴۴/۱۴ نفر از مردم در انتخابات رياست جمهوري شركت نمودند و مقام معظم رهبري با ۸۷۰/۲۰۳/۱۲ راي و كسب ۶۷/۸۵ درصد آراي مردم به رياست جمهوري ايران انتخاب شدند. اين راي توسط حضرت امام خميني قدس سره تنفيذ گرديد و حضرت آيت الله خامنه اي براي چهار سال ديگر رياست قوه اجرايي كشور را در دست پرتوان و با صلابت خود گرفتند. من دو دوره به رياست جمهوري انتخاب شدم. در هر دوره من قبول نمي كردم. در دوره ي اول، من تازه از بيمارستان آمده بودم. (۱۵) در عين حال، دوستان گفتند اگر قبول نكني، اين بار بر زمين مي‌ماند، كسي نيست، ناچار شدم. در دوره ي دوم هم خود امام (ره) به من فرمودند كه بر تو متعين است. من رفتم خدمت ايشان گفتم: «آقا من قبول نمي كنم، اين دفعه ديگر من به ميدان نمي آيم. » گفتند: «بر شما متعين است ». يعني واجب است، واجب كفايي نيست. متعينا بر شما واجب است، عيني است. اگر بر من واجب عيني باشد، از زير هيچ باري دوش خود را خالي نمي كنم. (۱۶) يكي از فصلهاي پرشور دوره دوم رياست جمهوري حضرت آيت الله خامنه اي، عزيمت به نيويورك (مقر سازمان ملل متحد) براي شركت در چهل و دومين جلسه اجلاس عمومي آن سازمان در اواخر شهريور سال ۶۶ مي‌باشد. معظم له با سخنراني توفنده و مهم خود، مواضع جمهوري اسلامي را در برابر امريكا و دنياي استكباري، با قويترين بيان و استدلال برشمردند و ياد سخنراني شهيد بزرگوار، محمد علي رجايي، رئيس جمهوري شهيد را زنده كردند. مقايسه اين بيانات با سخنرانيهاي قبل و بعد رؤساي جمهوري اسلامي ايران، نشانه‌هاي بزرگي از عظمت روحي و توكل عظيم و تبعيت مثال زدني ايشان از حضرت امام خميني قدس سره را براي مشتاقان روشن مي‌كند. معظم له، همچون امام راحل قدس سره، بي توجه به خوشامد يا بدآمد دنياي استكباري و تبعات آن، ضمن طرح انديشه الهي اسلام و ويژگيها و رهآوردهاي پربركت اسلام، ويژگيهاي بارز انقلاب اسلامي و مواضع اصولي آن را مطرح كرده، سپس به مساله جنگ مي‌پردازند و آن گاه فهرست بلندبالايي از دشمنيها و تجاوزات امريكا را عنوان مي‌كنند. بروشني مي‌توان فضايي را كه اين سخنان در مقر سازمان ملل متحد به وجود آورد، متصور شد. امريكا و صهيونيسم بيشترين ضربه را از اين افشاگري جهاني و مستقيم خوردند و خروج نمايندگان آنان، خشم اين رژيمها را بر ملا ساخت. مقام معظم رهبري در خاطرات خود، به انعكاس اين نطق اشاره فرموده و يك نمونه از آن را بيان مي‌فرمايند: اين خاطره را بارها نقل كرده‌ام كه در يكي از مجامع بين المللي كه نطق خيلي پرشوري در آن جا عليه تسلط قدرتها و نظام سلطه در دنيا ايراد كردم و امريكا و شوروي را در حضور بيش از صد هيات نمايندگي و رؤساي دولتها، به نام كوبيدم و محكوم كردم، بعد از آن نطق، عده ي زيادي آمدند، تحسين و تصديق كردند و گفتند: «همين سخن شما درست است! » يكي از سران كشورها كه يك جوان انقلابي بود - و البته بعد هم او را كشتند - نزد من آمد و گفت: همه ي حرفهاي شما درست است، منتها من به شما بگويم كه به خودتان نگاه نكنيد كه از امريكا نمي ترسيد، همه ي اينهايي كه در اين جا نشسته اند، از امريكا مي‌ترسند! بعد سرش را نزديك من آورد و گفت: «من هم از امريكا مي‌ترسم!. » هيبت ابرقدرتي ابرقدرتها، هميشه بيشترين مشكلات آنها را در دنيا حل مي‌كرده و مي‌كند. در حقيقت، قدرت و سلاح و پول و سياست و عقلشان، به مراتب كمتر از هيبتشان است. اين هيبت آنهاست كه همه را مي‌ترساند و جرات نمي كنند در مقابل آنها بايستند. حالا اين ابرقدرت، با هيبتي قلدرانه كه خيلي هم واضح وارد كشورها مي‌شود و اوضاع را به نفع خود حل و فصل مي‌كند، يازده سال است با ملت ايران كلنجار مي‌رود و با انقلاب مي‌جنگد، براي اين كه بتواند اين انقلاب را از بين ببرد و اين نظام را نابود نمايد، ولي نتوانسته است. https://eitaa.com/zandahlm1357
اعطاي آزادي به همه سؤال: (سياست دولت جمهوري اسلامي در مورد آزادي زنان، پيكار با بيسوادي و سينماها چه خواهد بود؟ ) جواب: شاه كار مثبتي در ايران انجام نداده است. جبران خرابيهاي او تا مدتها طول خواهد كشيد. شاه نه آزادي به زنان داده است و نه به مردان. ما ب همه آزادي خواهيم داد. سينماها در رژيم شاه در خدمت فساد بودند در حالي كه در جمهوري آينده در خدمت صلاح ملت خواهند بود. ما مبارزه با بيسوادي را به نحو احسن اجرا خواهيم كرد. (۱۳۰) ۲۱/۱۰/۵۷ آزادي واقعي سؤال: (نقش زن در حكومت اسلامي آينده چيست؟ ) جواب: زنان آزاد هستند در بسياري از امور شركت كنند؛ آزادي به معناي واقعي نه آنطوركه شاه مي‌خواست. زنان ما عده اي زندانند و آنهايي كه در بيرونِ زندانند باز عده كثيرِ قريب به اتفاق در تظاهرات و مبارزات شركت دارند. ولي دسته اي ناچيز آزادند- البته نه آنطو ر كه شاه مي‌خواهد، كه ما حتماً با آن آزادي مخالف هستيم. (۱۳۱) ۲۵/۱۰/۵۷ جلوگيري از آزادي مخالف عفت ومصلحت سؤال: (موقعيت و نقش زنان در دولت آينده شما چگونه خواهد بود؟ ) ا جواب: موقعيت يك انسان صحيح و يك شخصيت آزاد؛ برخلاف اين زمانها كه بر ما گذشت كه نه زنهايمان آزاد بودند و نه مردانمان. ملتي كه زن و مردش آزاد نبود و در خفقان بود از زير اين بار بيرون آمدند و از اين به بعد زنها و مردها آزادند. ولي اگر چنانچه بخواهند كارهاي خلاف عفت بكنند و يا خلاف مصلحت مملكت بكنند، البته از آنها جلوگيري خواهد شد. (۱۳۲) ۲۶/۱۰/۵۷ اعطاي همه گونه آزادي به زن سؤال: (نقش زنان در حكومت اسلامي چگونه خواهد بود؟ آيا مثلاً در امور كشور هم شركت خواهند داشت؟ براي مثال وكيل و وزير خواهند شد- البته اگر استعداد و لياقتي نشان دهند؟ ) جواب: در مورد اينگونه مسائل، حكومت اسلامي تكاليف را معين مي‌كند. و الآن وقت اظهارنظر در اين زمينه‌ها نيست. زنان همچون مردان در ساختن جامعه اسلامي فردا شركت دارند. آنان از حق راي دادن و رأي گرفتن برخوردارند. در مبارزات اخير ايران، زنان ايران نيز سهمي چون مردان دارند. ما همه گونه آزادي را به زن خواهيم داد. البته جلوي فساد را مي‌گيريم و در اين مورد ديگر بين زن و مرد فرقي نيست. (۱۳۳) ۳/۱۱/۵۷ آَزادي دركا رهاي صحيح سؤال: (يكي از خبر نگاران زن: چون مرا به عنوان يك زن پذيرفته ايد، اين نشان دهنده اين است كه نهضت ما يك نهضت مترقي است؛ اگر چه ديگران سعي كردند نشان دهند كه عقب مانده است. فكر مي‌كنيد به نظر شما آيا زنان ما بايد حتماً حجاب داشته باشند؟ مثلاً چيزي روي سر داشته باشند يا نه؟ ) جواب: اينكه من شما را پذيرفته ام، من شما را نپذيرفته ام! شما آمده ايد اينجا و من نمي دانستم كه شما مي‌خواهيد بياييد اينجا! و اين هم دليل بر اين نيست كه اسلام مترقي است كه به مجرد اينكه شما آمديد اينجا، اسلام مترقي است. مترقي هم به اين معني نيست كه بعضي زنها يا مردهاي ما خيال كرده اند ترقي به كمالات انساني و نفساني است، و با اثر بودن افراد در ملت و مملكت است نه اينكه سينما بروند و دانس بروند. و اينها ترقياتي است كه براي شما درست كرده اند و شما را به عقب رانده اند؛ و با يد بعداً جبران كنيم. شما آزاديد در كارهاي صحيح. در دانشگاه برويد و هر كاري را كه صحيح است بكنيد؛ و همه ملت در اين زمينه‌ها آزادند. اما اگر بخواهند كاري خلاف عفت بكنند و يا مضر به حال ملت- خلاف مليت- بكنند، جلوگيري مي‌شود؛ و اين، دليل بر مترقي بودن است. (۱۳۴) ۳/۱۱/۵۷ https://eitaa.com/zandahlm1357
سکوت و جدل 24.mp3
5.82M
24 ❌خودشیفتـــگی؛ بزرگترین علت بیماری پرحرفی است. میشه آروم آروم این ریشه رو درمان کرد، و به سکوت رسید... نتــ✋ــرس، تو هم میتونی ، فقط کافیه که بخــــوای
🕌در محضر امام روح الله (۲۱۰) 💠 مثل آقای خامنه ای پیدا نمی کنید 📌 امام خمینی (ره ): به شما عرض می کنم. شما اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار و بنای قلبی اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمی کنید. ایشان را من سال های طولانی می شناسم. 📚 صحیفه نور، جلد ۱۷، صفحه ۱۷۰ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. @zandahlm1357
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
داروغه (داروغه) يكي از طلاب علوم دينيه مشهد مقدس بر اثر فشار زندگي وتهي دستي و فقر و پريشاني با خود قرار گذاشت كه روزهاي پنجشنبه و جمعه كه درس‌ها تعطيل است بدنبال گل كاري ومزدوري رود و از مزد و اجرت اين دو روز مخارج ايام هفته را بگذراند و مشغول تحصيل باشد. بعد از تصميم شروع بكار نمود. تا وقتي كه حسين اسماعيل خان، داروغه شهر مشهد كه مردي بي باك و ستمگر وسفاكي بود خانه اش نياز به بنائي پيدا كرد اتفاقاً روز پنجشنبه آن طلبه را بمزدوري بخانه حسين داروغه بر سر كار بردند و تا غروب مشغول كار بود در اين اثنا خود حسين داروغه جهت سركشي منزلش آمد ديد كه اين طلبه بهتر از همه آنها كار مي‌كند از احوال واوضاعش پرسش نمود احوالش را گفتند. بعد از اتمام كار درخواست مزد نمود گفت فردا جمعه هم بيا يكباره مزد دو روزت را مي‌پردازيم لذا آن طلبه آن روز را با دست خالي رفت روز ديگر كه جمعه بود آمد و مشغول كار شد لكن چون آخر روز شد، مزد خود را خواست. حسين داروغه بجاي احسان ومزد فحش بسياري بآن بيچاره داد و پس از بدگوئي او را از خانه وعمارت خود بيرون كرد و آن طلبه با دلِ پردرد و سوزناك وافسرده خاطر و با دست تهي بيرون رفت و بهر سختي كه بود امر خود را گذرانيد. مدتي از اين ماجرا گذشت حسين داروغه يك نفر از اوباش را چوب زيادي زد و او هم ناراحت و كينه داروغه را بدل گرفته وبتلافي كار برآمد. چند روز گذشت حكومت مشهد خواست بحرم مطهر مشرف شود داروغه در خدمت او تا كفشداري مسجد گوهرشاد آمد. ناگهان آنشخص چوب خورده از كمين بيرون آمد و خنجر را با تمام قوت بر پشت داروغه زد و داروغه افتاد و بخون خود غلطان شد وبعد از دو سه ساعت مُرد. آنگاه او را تجهيز كرده و در صحن كهنه در جلوي ايوان عباسي دفن كردند و رفتند. بعد از اين واقعه طلبه اي كه براي داروغه كار كرده بود در خواب ديد كه صداي هياهوي بسياري از طرف بست پائين خيابان بلند است و چون نگاه كرد ديد سيد جليل القدري نوراني وارد صحن شد و پشت سر آن بزرگوار ملائكه‌هاي غلاظ و شداد با آلات واسباب عذاب از قبيل زنجير و... آمدند و تا مقابل ايوان عباسي ايستادند و منتظر دستور آن بزرگوار شدند. آنگاه آن سيد بزرگوار با عصائي كه در دست داشت اشاره بقبري فرمود. و فرمود كه اين است. بمجرد اينكه فرمود اين است آن ملائك قبر را شكافته و از آن زنجيرها كه در دست داشتند با قلابها ميان قبر انداختند و مردي را بيرون كشيدند و زنجير بگردنش گذاشتند. آنوقت آن سيد جليل روانه شد و ملائكه آنمرد را بزور مي‌كشيدند كه از همان طرف بست پائين خيابان ببرند. آن مرد متصل فرياد مي‌زد يا امام رضا مرا بردند بفريادم برس. يا امام رضا مرا بردند بفريادم برس. چون من نزديك رفتم ديدم او همان حسين اسماعيل داروغه است كه مرا اذيت كرده و حقوق مرا نداده. چون زير طاق در صحن كه بالاي آن نقاره خانه است رسيدند حسين داروغه يقين كرد الان او را از صحن خارج مي‌كنند. با صداي بلند فرياد زد: آقا يا امام رضا مرا بردند. در اين حال ديدم سيد جليل القدري از ميان ايوان طلا صدا زد اي جد بزرگوار او را بمن ببخشيد. آن بزرگوار بملائكه فرمود زنجير از گردانش برداريد پس او را رها كردند و رفتند. ناگاه ديدم صحن پُر از جمعيت شد و حسين داروغه بعجله مثل مرغي كه پروبال داشته باشد خودش را مقابل ايوان طلا برابر آن سيد جليل رسانيد و اظهار تشكر كرد پس حضرت رضا (عليه السلام) بآن جماعت بسيار فرمود براي چه اينجا جمع شده ايد؟ گفتند ما طلب كاران حسين هستيم آمده ايم كه حقوق خود را از او مطالبه كنيم. آنحضرت بخدام امر فرمود تإ؛ه وّّ صندوق بسيار بزرگي حاضر كردند و در نزد آن بزرگوار و سرور نهادند. سپس آنحضرت از هر يك از طلب كارها سؤال مي‌فرمود كه طلب تو از حسين چقدر است؟ او هم مقدارش را مي‌گفت و امام (عليه السلام) دست مبارك در آن صندوق مي كرد و به همان مقدار پول سفيد دو قراني بيرون آورده وباو عنايت مي‌فرمود. و آنشخص پول را مي‌گرفت و از صحن مي‌رفت تا بسياري از طلب كاران طلب خود را گرفته و رفتند. من خواستم نزديك روم و مطالبه حق خود را بنمايم حضرت رضا (عليه السلام) با دست خود اشاره فرمود كه صبركن و عجله منما لذا من صبر كردم تا صحن خلوت شد سپس آن بزرگوار فرمود نزديك بيا. نزديك رفتم آنحضرت دست مبارك خود را در آن صندوق برده و يك عدد دوقراني سفيد در دستم گذاشت. ناگهان از خواب بيدار شدم در حاليكه ديدم آن دوقراني در دست من است خداي را شكر كردم و فرداي آن شب پول را خورده كردم و تا مدتي از آن پول خورد گذران مي‌نمودم و امر ومعيشت خود را مي‌گذرانيدم تا وقتيكه اين خواب خود را به بعضي از دوستان خود گفتم بعد از آن پول خورده‌ها تمام شد وبركت الهي از بين رفت و من پشيمان شدم از آنكه خواب خود را گفته بودم. (- راحة الروح يا كشتي نجات. ) در حشر اگر لطف تو خيزد بشفاعت بسيار بجويند و گنه كار نباشد
- اقدامات و فعالیت‌های غالیان: اشاره غالیان زمان امام رضا (علیه السلام) برای ترویج عقاید و اندیشه‌ها و آموزه‌های خود، اقداماتی انجام می‌دادند که مهم ترین آنها عبارت بود از: ۱. جعل حدیث یکی از خطرناکترین اقدامات و فعالیت‌های غالیان، حدیث سازی و جعل حدیث توسط آنان بوده است. در این زمینه، از یونس بن عبدالرحمن روایت شده که وی کتب و احادیثی را بر امام رضا (علیه السلام) عرضه کرده ولی امام (علیه السلام) بسیاری از آن احادیث را رد نموده و آنها را ساخته و پرداختۀ ابوالخطاب و یارانش دانسته است. [۱] روایات فراوان نقل شده از امام رضا (علیه السلام) در مورد دروغ بستن افراد غالی بر ائمه: - که در قسمت مواضع امام (علیه السلام) خواهد آمد - نیز شاهد دیگری بر جعل حدیث توسط غالیان است. [۲] ---------- [۱]: طوسی، پیشین، صص ۴۸۹-۴۹۱، رقم ۴۰۱. [۲]: برای نمونه ر. ک: طوسی، پیشین،، ص۵۹۱، رقم ۵۴۴. ۲. شعبده بازی رهبران غلات برای اثبات عقاید و گفته‌های خود و جذب طرفداران و پیروان بیشتر، حتی اقدام به اموری همچون شعبده بازی نموده و انجام این گونه کارها را دلیلی بر پیامبری خود دانسته و این چنین توانستند افراد بسیاری را گمراه نمایند. [۳] ۳. اباحی گری غالیان از راه ترویج اباحی گری توانستند بسیاری از مردم کم ظرفیت و بی بند و بار را اطراف خود جمع کرده و از آنها در پیشبرد اهداف و مقاصد خود استفاده کنند. [۱] ---------- [۳]: اشعری قمی، پیشین، ص۶۳. [۱]: صفری فروشانی، پیشین، ص۲۹۲. ✍نعمت الله صفری https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ماجرای فتح قدس(ایلیا) به دست مسلمانان... ⬅️ اینکه میگن مسلمونا قدس رو از یهودیا گرفتن، دروغ محضه! چون اصلا یهودیا نبودن اونجا، مسیحیا بودن... ⬅️ نامه‌ی مهمی که غرب تلاش می‌کند سانسور شود... @zandahlm1357
چشم به راه - قسمت پنجاه و یکم 320.mp3
28.81M
🎬 قسمت: پنجاه و یکم 👇👇👇👇👇👇 قابل توجه اعضاء محترم این مجموعه از فایلها تاریخشون به روز نیست @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اَلسَّلامُ عَلی مُخاطِبِ الثُّعْبانِ عَلی مِنْبَرِ الکُوفَة بِلِسانِ الفُصَحاء (سلام بر سخن گوی با اژدها بر منبر کوفه با زبان فصیحان) فضیلت مسجد کوفه مسجد کوفه یکی از مساجد مهم و با قدمت مسلمانان است. پیامبران زیادی در آنجا نماز خوانده اند، یا خانه و محل زندگی آنان بوده است. احادیث زیادی درباره فضیلت و عظمت این مسجد از ائمه اطهار (علیهم السلام) نقل شده است. در حدیثی حضرت امام صادق (علیه السلام) فضیلت مسجد کوفه را چنین بر شمردند: همانا یک نماز واجب در آن معادل با هزار نماز است و یک نماز نافله در آن مساوی با پانصد نمازی است که در اماکن دیگر خوانده شود... نشستن در این مسجد بدون اینکه نماز بخوانند یا ذکری بگویند عبادت می‌باشد» و اگر مردم فضیلت این مسجد را می‌دانستند حتی اگر به صورت سینه خیز هم ممکن بود در این مسجد حضور می‌یافتند. [۱] باب الثعبان این مسجد دارای چند درب است و یکی از درب‌های آن به نام «باب الثعبان» شهرت داشته است. ---------- [۱]: . الکافی ۳/۴۹۰؛ کامل الزیارات ۷۲؛ تهذیب الاحکام ۲/۲۵۰؛ وسائل الشیعه ۵/۲۵۲؛ المزار المفید ۸؛ المزار ابن المشهدی ۱۲۴. «ثعبان» به معنای مار بزرگ و اژدها معنا شده است. در دو آیه قرآن نیز از: (ثُعْبانٌ مُبین) [۲] استفاده شده است. علت شهرت این درب به باب الثعبان به دلیل واقعه ای بوده است که در زمان حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) رخ داده است، که در احادیث مختلفی این واقعه بیان شده است: ---------- [۲]: . سورة الاعراف ۱۰۷ و سورة الشعراء ۳۲. https://eitaa.com/zandahlm1357
یحیی بن معاذ گوید: دنیا شراب شیطان هاست، هرکه از آن بنوشد، چنان مست شود که هرگز بهوش نیاید، مگر وقتی در کنار مردگان خود را گنهکار یابد. پند بهلول به هارون وقتی هارون عازم حج بود، اهل کوفه برای تماشای جلال او ازدحام کرده بودند. بهلول فریاد زد: ای هارون، هارون با ناراحتی گفت: این بی ادب به ما کیست؟ گفتند: یا امیرامؤمنین بهلول است. بهلول پرده ی هودج را بالا زد و گفت: ای امیر از قدامة بن عبداللّٰه عامری روایت شده که رسول خدا را در حال رمی جمره عقبه دیدم نه سر و صدائی داشت و نه کسی کنار او بود. اینک تواضع تو در این سفر بهتر از تکبر توست. گویند: هارون اینقدر گریست که اشک چشمش بر زمین جاری شد، و گفت: آفرین ای بهلول، بیفزا. بهلول گفت: هرکس خدا به او مال و زیبایی و سلطنت دهد و او مالش را انفاق کند و به جهت زیبایی خود عفت ورزد و در سلطنت عدالت پیشه کند، در دیوان الهی، نیکوکار نوشته می‌شود. هارون او را تحسین کرد و دستور جایزه داد. بهلول گفت: نیازی ندارم به هرکسی که آن را گرفته ای برگردان. هارون گفت: دستور می‌دهم تا مخارج هر روز تو را بدهند. بهلول به آسمان نگریست و گفت: من و تو نان خور خداییم، محال است تو را به یاد داشته باشد و مرا فراموش کند. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357