بدیهی است سجده بر زمین (که دستور و امر الهی است) با سجده بر فروش از هم جدا میباشد.
شیخ- شما اختصاص میدهید سجده را به قطعاتی از خاک کربلا و الواحی از
آن خاک مانند بتهائی ساخته و در بغلها نگاه میدارید و واجب میدانید سجده بر آن را این عمل صریحا بر خلاف دستور و رویه مسلمین است.
داعی- قطعا این جملات را روی عادتی که از طفولیت در مغز شما قرار داده و بآن خو گرفته اید تبعا للأسلاف بدون دلیل و برهان فرمودید و از مثل شما عالم منصف روشن فکری شایسته نیست این قسم بیان نمودن که خاک پاک را تعبیر به بت بنمائید قطع بدانید که در محکمه عدل الهی باید جواب این تهمت و اهانت بزرگ را بدهید و سخت مسئول خواهید بود که خاک پاک را بت و موحدین خداپرست را مشرک و بت پرست بخوانید؟!!
آقای من نقد و انتقاد از هر عقیده ای باید روی سند و دلیل باشد نه روی هوا اگر شما کتب فقهیۀ استدلالیه و رسائل عملیه شیعیان را که عموما چاپ و در دسترس عموم میباشد مطالعه نمائید جواب خود را درک نموده دیگر چنین اعتراضاتی نمی کنید و بی خبران از برادران اهل تسنن را به برادران شیعی خود بدبین نمی نمائید.
اگر شما در تمام کتب استدلالیه و رسائل عملیه یک خبر و یا یک فتوی آوردید که فقهاء امامیه رضوان اللّه علیهم اجمعین امر وجوبی بسجده بر خاک کربلا داده باشند ما بتمام بیانات شما تسلیم میشویم.
آقای من در تمام کتب فقهیه استدلالیه و رسائل عملیه دستورات جمیع فقهاء امامیه موجود است که سجده باید طبق دستور قرآن مجید بر زمین پاک باشد از خاک و سنگ و ریگ و شن و رمل بشرطی که از معادن نباشد یا بر آنچه از زمین میروید بشرط آنکه خوردنی و پوشیدنی نباشد که اگر هر یک نباشد بر دیگری سجده نمایند.
شیخ- پس چرا قطعاتی از خاک کربلا بصورت الواح حتما با خود بر میدارید و در موقع نماز بر آن سجده مینمائید.
#شبهای_پیشاور....
https://eitaa.com/zandahlm1357
@shervamosigiirani-09-ead amad - jalaloddin mohammadian-majid akhshabi.mp3
753.7K
به مناسبت #عید_فطر
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍂🌺🍂
🌺
عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد
برگیر و دهل می زن کان ماه پدید آمد
عید آمد ای مجنون غلغل شنو از گردون
کان معتمد سدره از عرش مجید آمد
غمهاش همه شادی بندش همه آزادی
یک دانه بدو دادی صد باغ مزید آمد
برخیز به میدان رو در حلقه ی رندان شو
رو جانب مهمان رو کز راه بعید آمد
#مولوی
🌺
🍂🌺🍂
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🆔@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#تنبلی_و_بی_حوصلگی ۵۵ #استاد_شجاعی 🎤 اگر باور کنی؛ یه چیزی، یه جایِ مهمی، به کارت میاد، میری دنبال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تنبلی و بی حوصلگی 56.mp3
14.58M
#تنبلی_و_بی_حوصلگی ۵۶
#استاد_شجاعی 🎤
💠 از وظایف اصلی و واجب شما والدین است
که از کودکی، دو بیماری #تنبلی و بیحوصلگی فرزندتان را درمان کرده،
و نگذارید با این دو صفت ، قد بکشند!
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎬 تخریب #امام_زمان عج در فیلم ها و بازی های روز دنیا 🔸آنها بیشتر از مردم ما به #آخرالزمان و ظهور من
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متذکر شدن #امام_زمان(عجلاللهتعالیفرجه) به آیتالله حقشناس به خاطر تبری نکردن در جلسه مخالفین حضرت امام خمینی
(رحمتالله علیهما)
مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🟡 شبهه با اختراع دوربین هیچ معجزهای ثبت نشده!! 🟢 پاسخ حجتالاسلام ناصحیان را بشنوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ارژنگ امیر فضلی که مهاجرت کرده تورنتو کانادا و راننده تاکسی اینترنتی اوبر شده از مشکلات مخارج زندگی در کانادا میگه
البته وقتی تو ایران انتقاد میکرد، پول مفت هم میگرفت از صدا و سیما ولی اونجا باید جون بکنه تا پول در بیاره...
#ضد_شبهه
مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
ماخذ مطالعات من خيلي ميل داشتم قبل از اينكه اين نامه مفصل را براي شما بنويسم كتابهاي آواره، صبحي و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
متأسفانه با تمام اين اوصاف مذكوره، تاريخ مزبور در نوع خود صرفا يك داستاني است عينا نظير داستان حسين كرد و رستم نامه، نويسنده حسين كرد از ذكر دروغهاي شاخدار و مبالغههاي هجو و بي معني خودداري نكرده في المثل آورده [ صفحه ۱۵] است كه اسب
حسين كرد خواست از يك خندق چهل ذرعي بپرد بعد از پرش سي و نه ذرع چون ديد يك ذرع باقيمانده را نمي تواند بپرد پس برگشت به جاي خود. نبيل هم در همه جا و در غالب موارد ذكر ميكند سران بابي به اراده خود قبول بلايا كردند و الا ميتوانستند همه را دفع و همه اوضاع را بگردانند ميتوانستند سنگها را جواهر و دشمنان را دوست خاضع نمايند و اين جملات به قدري زياد و لغات مستعمله يك نواخت ميباشد كه حتي حوصله خواننده را تنگ ميكند مثلا در ص ۱۹۸ نقل ميكند كه در موقعي كه باب در منزل منوچهر خان مخفي بود و وي نسبت به آينده باب متوحش و اظهار نگراني مينمايد باب در جواب ميگويد: «خداوند به من قدرتي عنايت فرموده كه اگر بخواهم جميع اين سنگها را به جواهري تبديل مينمايم كه در دنيا مثل آن پيدا نشود و اگر اراده كنم دشمنان خونخوار خود را چنان به خود شيفته و فريفته ميسازم كه در راه محبت من با نهايت اخلاص و استقامت قيام كنند من اينك به اراده خودم به اين بليات و مصائب دچار شدهام تا قضاي الهي مجري شود». ملاحظه كنيد اين جملات همراه با
واقعيات چقدر خنك و بي اساس و بي معني ميشود كسي كه خود را مخفي نموده ميگويد من همه كار ميتوانم بكنم ولي نمي خواهم كسي نيست بپرسد آقاجان پس چرا مخفي شده ي وانگهي اگر تمام اينها به عقيده شما قضاي الهي است و اراده خداوندي پس چرا مجريان اين قضاي الهي مردود و ملعون ميشوند تا آنجا كه درباره حاجي ميرزا آغاسي وزير
وقت ميگويد: «اتروكوا التروك ولو كان ابوك» و يا آنكه در مورد ديگر «يا رب اين نسناس از شه دور باد» و يا آنكه جانشينانش از جمله شوقي افندي مجريان اين چنين قضاي الهي را يعني از جمله گرگين خان را گرگين پركين ميخواند و يا آنكه شيعه را در همه جا شنيعه صفت ميدهد و آيا اعمال آن خداي تواناي آنان مسخره ي بيش نمي شود كه فردي را براي هدايت خلق خود مأمور كند ولي خدا كاري كند كه همان خلق اين مأمور را بكشند و بعد همان خدا همان خلق را ملعون نمايد و بدين مناسبت عذاب دهد ببينيد اين [ صفحه ۱۶] مطالب چقدر كوتاه و بي مزه و سست است كه حتي در خور اطفال نيز نمي باشد. و يا آنكه در ص ۲۰۶ به مناسبت عبور باب از شهر قم و اينكه مأمورين نمي خواستند وارد قم شوند باب ميگويد: «كشتي نجات و كسي كه اراده ي او بر كل غالب است من هستم كه با شما در اين بيابان راه ميپيمايم من شخصا دوست نمي دارم كه به اين شهر وارد شوم... زيرا اينجا شهر خبيثي است نفوسي كه در آن ساكنند شرير و فاسقند
اين معصومه بزرگواري كه در اين شهر مدفون است و برادر ارجمندش و اجداد گرامش همگي از اين مردم فاسق فاجر بيزارند».
#بابیت
#بهائیت
✍#امان_الله_شفا
@zandahlm1357