eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.2هزار عکس
35.9هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دانشجویان امریکایی در حال تغییر دادن تاریخ!‌ 🔺در حالی که چادرهای دانشجویان معترض امریکایی در دانشگاه مینه‌سوتا امریکا زیر باران شدید قرار داشت، آنها محل خود را ترک نکرده و شعارهای حمایتی در طول نیمه شب ادامه داشت‌. 💥انشاالله این بیداری جهانی به ظهور عج منجر شود. @zandahlm1357
7.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مولوی عبدالحمید به جای کنسولگری میگه کُنسَل ایران که عوامل مسجد مکی روی کاغذ تلفظ صحیحشو می‌نويسن و بهش میدن تا اشتباهشو اصلاح کنه اما بازم کنسولگری رو کنسلگری میخونه! @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ورود رسمی علیرضا بیرانوند به عرصه مدلینگ مورد توجه در فضای مجازی قرار گرفته است. @zandahlm1357
10.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایت حاج صادق آهنگران از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غربی میان برخی هیئت‌ها و مداح‌ها @zandahlm1357
علم بر دو قسم است ذاتی-و عرضی آنچه ما جماعت شیعه امامیه معتقدیم آنست که علم بر دو قسم است-ذاتی-عرضی. علم ذاتی که ابدا عرضی در او راه ندارد و اطلاق مطلق منحصر بفرد اکمل است مخصوص ذات پروردگار اکبر اعظم می‌باشد و ما غیر از اثبات اجمالی آن علم راهی بر تصور حقیقت آن نداریم و هرچه تعبیر و تقدیر نمائیم از تنگی عبارت است و الا علم بالذات در محاطۀ عقل بشر عاجز متصور نمی شود. و اما قسم دوم علم عرضی است که آدمی اعم از پیغمبر و امت-امام و مأموم ذاتا دارای علم نمی باشند بعدها بآنها افاضه می‌شود و این نوع از علم بر دو قسم است-تحصیلی- و لدنّی-و این هر دو قسم از افاضات فیض ربّانی حق تعالی است. آن محصلی که تحصیل می‌نماید تا افاضه حضرت یزدان نباشد زحمات او بجائی نمی رسد هرچند زحمت بکشد عالم نشود مگر با توجهات حق تعالی منتها با اسباب مدرسه رفتن و معلم دیدن که بمرور ایام بهمان مقدار که زحمت کشیده کسب فیض می‌نماید. و اما قسم دوم از علم عرضی را علم لدنّی می‌گویند یعنی بی واسطه کسب فیض می‌نماید بدون تحصیل و تلقین حروف افاضه مستقیم از مبدء فیّاض علی الاطلاق می‌شود و عالم می‌گردد. چنانچه در آیه ۶۴ سوره ۱۸ (کهف) فرموده وَ عَلَّمْنٰاهُ مِنْ لَدُنّٰا عِلْماً [۱] . احدی از شیعیان نگفته و ادعاء ننموده که علم بمغیبات جزء ذات پیغمبر و امام است یعنی ذاتا پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم و امامها عالم بعلم غیب بوده اند همان قسمی که خدای متعال عالم است. و اگر کسی چنین ادعائی نماید قطعا جزء غلات و کافر می‌باشد و ما شیعیان امامیه از آنها بیزاری می‌جوئیم. ولی آنچه ما می‌گوئیم و عقیده بآن داریم اینست که حضرت احدیت جل و علا مجبور و محدود نمی باشد بلکه فعّال ما یشاء و قادر بالاستقلال می‌باشد در مواقعی که مشیّت او تعلق گیرد بهر خلقی از مخلوقات که صلاح و مقتضی بداند علم و قدرت بدهد قادر و توانا می‌باشد. منتها گاهی بوسیله و واسطۀ معلم بشری و گاهی بی واسطه افاضه فیض می‌نماید که از آن علم بی واسطه تعبیر بعلم لدنّی و علم غیب می‌نمائیم که بدون مکتب رفتن و معلم دیدن درک فیض می‌نماید بقول شاعر. نگار من که بمکتب نرفت و خط ننوشت بغمزه مسأله آموز صد مدرّس شد شیخ- بیان مقدماتی شما صحیح است ولی مشیّت خداوندی بچنین امر غیر طبیعی تعلق نمی گیرد که از علم غیب خود بدون معلّم و مدرّس افاضه نماید. ---------- [۱]: ۱) وی را از نزد خود علم لدنی (و اسرار غیبی) بیاموختیم. داعی- اشتباه شما و أقران شما در همین جا است که قدری فکر نمی کنید حتّی بر خلاف عدّه بسیاری از محققین علمای خودتان صحبت می‌فرمائید و الا این مطلب بقدری ساده و واضح است که محتاج ببحث نمی باشد. در اینکه خداوند متعال بتمام انبیاء و اوصیاء آنها که برگزیده گان او هستند باندازه و مقداری که برای محیط هر یک لازم بوده است افاضه غیبی نموده شبهه ای نمی باشد. شیخ- در مقابل این آیات منفی قرآن که صریحا نفی علم غیب را از افراد می‌نماید چه دلیل مثبتی بر مدعای خود دارید. داعی- ما مخالف با آیات منفی قرآن نیستیم زیرا هر آیه ای از قرآن برای امری مخصوص نازل گردیده که گاهی منفی و گاهی مثبت بمقتضای حال بوده است فلذا درباره قرآن بزرگان گفته اند آیات القرآن یشدّد بعضها بعضا. در مقابل تقاضای مشرکین و کفار که پیوسته از آن حضرت اقتراح آیات می‌کردند (که فی الحقیقة می‌خواستند مقام نبوت را بازیچه دست خود قرار دهند) آیات نفی نازل می‌شد. ولی برای اثبات اصل موضوع آیات مثبته نازل نموده تا کشف حقیقت گردد. و اما دلائل از قرآن مجید و اخبار صحیحه و تاریخ که مورد توجه علمای خودتان هم می‌باشد حتی بیگانگان هم تصدیق دارند بسیار است. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamosigiirani-8 - آواز شور ،ابوعطا.mp3
2.2M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 هر کس به تماشایی رفتند به صحرایی ما را که تو منظوری خاطر نرود جایی با چشم نمی‌بیند یا راه نمی‌داند هر کو به وجود خود دارد ز تو پروایی دیوانه عشقت را جایی نظر افتاده‌ست کان جا نتواند رفت اندیشه دانایی امید تو بیرون برد از دل همه امیدی سودای تو خالی کرد از سر همه سودایی گویند رفیقانم در عشق چه سر داری گویم که سری دارم درباخته در پایی زنهار نمی‌خواهم کز کشتن امانم ده تا سیرترت بینم یک لحظه مدارایی من دست نخواهم برد الا به سر زلفت گر دسترسی باشد یک روز به یغمایی گویند تمنایی از دوست بکن سعدی جز دوست نخواهم کرد از دوست تمنایی 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 @zandahlm1357
محبت درمانی 11.mp3
9.08M
۱۱ ❤️آدمای مهربون؛ همه کاره ی قیامتند! میدونی کیا؟ اونایی که قلبشون، بی توجه به گذشته ی دیگران، و بی توجه به موقعیت مالی و معنوی و اجتماعی شون... برای بقیه جـ💫ــا داره!