#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#نشر_مجدد 🔆متن شبهه : روضهای برای حسین و کربلای ما! حسین جان! من نمیتوانم تجسم کنم وقتی به دشم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
11.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همین چند ماه پیش بود...
در حین ضبط برنامه شبهه انتخاباتی
⁉️ #چرا_بـیـــــــــام؟!
سوال شد که
چرا بیام وقتی همه رئیس جمهورها به جز رهبر فتنهگر شدند؟
یا به زبان عامیانه تر: این مملکت طوریه که هرکی بیاد آخرش خراب میشه
🔅 گفتم آقای رجایی رو هم داشتیم
آقای رئیسی هم داریم تا ببینیم چه میشه؟؟
درست همان شد..
او با بقیه فرق داشت و مثل اونها نشد.
عاقبت رجایی، رئیسی؛ بهشتی شدند.
شاید باز هم برای اینکه ما فرصت فکرکردن و رشد کردن رابیابیم و به سپاه امام زمان بپیوندیم 😭😭😭
چقدر باید لشکرامام حسین ع هزینه بده؟!!!
#به_کمترازرئیسی_راضی_نیستیم
#شهیدخدمت/#شهیدرئیسی
و#شهیدامیرعبداللهیان
#ایران_قوی
#اقتدار
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
22.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡ مستند #برنامه_شیطان
🎯 قسمت هجدهم:
👈 نبرد مکتبی - شیطانگرایی (١)
🔮 تعامل با اجنّه!
📚 مقالات مرتبط:
📖 مبانی و نمادهای مدرنیسم در یهود
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/jewish-traits/2654
📖 تطبیق ویژگیهای یهود و مدرنیسم
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/jewish-traits/2680
📖 عرفان یهود بستر اومانیسم
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/705
📖 هری پاتر منجی آخرالزمان کابالیستی
👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/19833
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
«مردي كه برازيل را تكان ميدهد». اعلانات قبلي او نيز دعوت مردم براي مناجات كردن براي صلح بود در ANHA
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدايان ايراني
من متأسفانه چون از ايران دورم
نمي توانم شواهدي از اين قبيل در تاريخ ايران و ممالك اسلامي جستجو كنم زيرا به مناسبت شدت عمل مسلمين عليه اينگونه مدعيان ادعاي ايشان نزجي نگرفته و به رونق مدعيان پيغمبري در اروپا و امريكا و مسيحيت نرسيده اينست كه معروفيت كلي نيافته اند و فقط به وسيله تاريخها به وجود آنها ميتوان آشنائي يافت از جمله قضيه صوفي اسلام بخارائي است كه دعوي وحي و الهام نموده و جمعي را به دور خود جمع كرده و موفق شد حاجي فيروزالدين ميرزاي افغاني حاكم هرات را به طرف خود جلب نمايد. اين شخص به اميد معجزه آن پيغمبر لشگري فراهم و با قواي دولتي عزم جنگ نمود ولي نقش پيغمبري كاري از پيش نبرده و قواي فتحعليشاه قاجار به زودي كار او را ساخته و شخص پيغمبر نيز كشته ميشود. ولي در هر حال هيچ موقع فكر مدعيان تو خالي و عرفان بافي خواه خريدار پيدا كند خواه نكند از سر بعضي نيز بيرون نمي رفته كما اينكه في المثل نورعلي شاه كه از رؤساي معروف صوفيه بوده است وفاتش را به سال ۱۲۱۲ هجري نوشته اند ميگويد: من در تاج خسروان آن لؤلؤ لالاستم در قعر بحر بيكران آن گوهر يكتاستم گه نارو گه نور آمدم گه مست و مخمور آمدم بر دار منصور آمدم هم لا و هم الا ستم به طوري كه ملاحظه ميكنيد خلاصه ميخواهد بگويد كسي كه با موسي حرف زد من بودم كسي كه مصلوب شد يعني
مسيح من بودم اگرچه در اين قبيل دعاوي [ صفحه ۵۷] حضرات اعم از صوفيه و غيره وارد تفسيراتي ميشوند كه مقصود از خدا و
رب نار و نور و رجعت مسيح و موسي چيست ولي هرچه كه تفسير آنها باشد در هر حال مطالبي است توخالي و بي اساس و موجب اتلاف وقت و بحثهاي بي نتيجه و بي سروته ميباشد. [۱۰]. و شاهد اينكه در ايران نيز هركسي كوره سوادي و عرفاني مييافته به ادعاي خدائي ميپرداخته منتهي بعضي موفق ميشدند جمعي را به خود معتقد نمايند و جمعي موفق نمي شدند، لوحي است از عبدالبها كه ميخواهد بگويد او هيچگونه ادعائي نداشته و نعتش عبدالبها و صفتش عبدالبها و رسمش عبدالبها و غيره در صفحه ۲۵۵ و ۲۵۶ مكاتيب عبدالبها جلد دوم) به طور مقدمه ميگويد: «قدوس (ميرزا محمدعلي بار فروش از حروف حي و از سران بابيها) كتابي در تفسير صمد نازل واز عنوان كتاب تا نهايتش اني انا الله است و طاهره (يكي ديگر از حروف حي و مؤمنين اوليه باب زني كه معروف به قرة العين است) اني انا الله را در بدشت تا عنان آسمان با علي الندا بلند نموده. و همچنين بعضي از احبا در بدشت و جمال مبارك (بها) در قصيده ي ورقائيه ميفرمايند كل الالوه من رشح امري تالهت و كل الربوب من طفح حكمي تربت. » بعد ميگويد: «در جميع مراتب ذره ي از عبوديت را به بحور الوهيت و ربوبيت تبديل ننمايم. » [ صفحه ۵۸] ملاحظه ميكنيد حتي ادعاي الوهيت
چنان پيش پا افتاده ي روز بوده كه عبدالبها چنين تنزلي را نمي خواسته بنابراين عجيب نبوده است اگر ميرزا علي محمد تاجرزاده هم كه كوره سوادي از محضر سيد كاظم رشتي يا جاي ديگر بهم رسانيده ادعا كرده كه رب اعلي است و يا
آنكه ميرزا حسينعلي پسر ميرزا بزرگ منشي باشي دوائر دولتي وقت بر اثر مطالعه چند كتاب بگويد تمام خدايان را من خدا كردهام و اين من بودم كه علي محمد باب را رب اعلي كردم. گذشته از دعاوي ميرزا يحيي معروف بازل (برادر بها) حكايت اين دعاوي بي معني و توخالي بين ساير پيروان باب نيز ادامه داشته كما اينكه نبيل مينويسد صفحه ۶۲۴: «چون به كربلا رسيدند (يعني بها) مشاهده فرمودند كه سيد علاو عراقي دام فريب گسترده و مدعي شده كه روح القدس در هيكل او مجسم است جمعي از مشاهير اصحاب هم مانند شيخ سلطان كربلائي و حاجي سيد جواد فريب او را خورده اند و به دامش گرفتار شده اند. شيخ سلطان را عقيده اين بود كه از بزرگترين شاگردان سيد علاو است و بعد از او رياست به وي منتقل خواهد شد حضرت بهاء الله او را نصيحت فرمودند كه خود را بدام اينگونه نفوس گمراه نيندازد و از قيد بندگي آنان خويش را رها سازد و او را وادار كردند كه به خدمت امر باب قيام نمايد» (يعني به خدائي خود بها). ملاحظه ميكنيد بها چگونه دعوي اشخاص غير خود را دام فريب تلقي و ايمان به فردي غير خود را اسارت و بندگي نام مينهد و خود از طرف
ديگر خود را خلاق خدايان و سفينه ي نجات اعلام و ايمان به خود را ورود به ملكوت الهي تعبير مينمايد.
#بابیت
#بهائیت
✍#امان_الله_شفا
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔰 جلسات تدریس کتاب #سرگذشت_استعمار 4 💠 جلسه چهارم 4️⃣ : عروس و داماد استعمارگر وارد می شوند ‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سرگذشت استعمار 5.mp3
9.95M
🔰 جلسات تدریس کتاب #سرگذشت_استعمار 5
💠 جلسه پنجم 5️⃣ : شدت خشونت کریستوف کلمب با بومی ها‼️ عاقبت خوش خدمتی اش به دربار را چگونه به او دادند ⁉️
🎤 #استاد_عبادی
👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم.
🔰انقلابی باید قوی شود🔰
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
6.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#سعدی
هزار سختي اگر بر من آيد آسانست****كه دوستي و ارادت هزار چندانست
سفر دراز نباشد به پاي طالب دوست****كه خار دشت محبت گلست و ريحانست
اگر تو جور كني جور نيست تربيتست****و گر تو داغ نهي داغ نيست درمانست
نه آبروي كه گر خون دل بخواهي ريخت****مخالفت نكنم آن كنم كه فرمانست
ز عقل من عجب آيد صواب گويان را****كه دل به دست تو دادن خلاف در جانست
من از كنار تو دور افتادهام نه عجب****گرم قرار نباشد كه داغ هجرانست
عجب در آن سر زلف معنبر مفتول****كه در كنار تو خسبد چرا پريشانست
جماعتي كه ندانند حظ روحاني****تفاوتي كه ميان دواب و انسانست
گمان برند كه در باغ عشق سعدي را****نظر به سيب زنخدان و نار پستانست
مرا هرآينه خاموش بودن اوليتر****كه جهل پيش خردمند عذر نادانست
و ما ابري نفسي و لا ازكيها****كه هر چه نقل كنند
از بشر در امكانست
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
15.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هُوَ اللَّهُ الَّذِي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِكُ الْقُدُّوسُ السَّلَامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَيْمِنُ الْعَزِيزُ الْجَبَّارُ الْمُتَكَبِّرُ سُبْحَانَ اللَّهِ عَمَّا يُشْرِكُونَ
و خدایی است که معبودی جز او نیست، حاکم و مالک اصلی اوست، از هر عیب منزّه است، به کسی یتم نمیکند، امنیّت بخش است، مراقب همه چیز است، قدرتمندی شکستناپذیر که با اراده نافذ خود هر امری را اصلاح میکند، و شایسته عظمت است؛ خداوند منزّه است از آنچه شریک برای او قرارمیدهند!
سوره ی حشر آیه ی ٢٣
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
۱- سخن حقّ خود را با بيان نمونهها تثبيت كنيد. «ولِلّه مُلك السموات... ألم تَرَ... » ۲- دقّت در آفر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نكته ها:
در اين آيه، خداوند به اصناف حيوانات اشاره فرموده است: خزندگان، چرندگان و پرندگان.
تفكّر در ساختمان وجودى حيوانات، گامى براى خداشناسى است. حضرت على عليه السلام در نهج البلاغه درباره ى برخى حيوانات از جمله طاووس ومورچه سخنانى آموزنده گفته است.
اين آيه بدنبال آيه قبل است; يعنى همان گونه كه جابجايى شب و روز براى اهل بصيرت عبرت آموز است، آفرينش همه حيوانات از آب نيز وسيله ى عبرت است.
ممكن است تنوين در كلمه ى «ماء» به اصطلاح تنوين «تنويع» باشد، يعنى خداوند انواع موجودات را از انواع آبها و مايعات مناسب خود آفريد. (۹۰)
پيام ها:
۱- همه ى جنبندهها با اراده ى او آفريده شده اند. «و اللّه خَلَقَ كلّ دابّة»
۲- اگر انسان در حركت و رشد معنوى نباشد، در حركت ظاهرى همچون ديگر جنبندگان خواهد بود. «يمشى، يمشى، يمشى»
۳- مادّه ى اصلى همه ى جنبندهها آب است، «ماء» ولى قدرت نمايى خدا به گونه اى است كه از اين مادّه ى ساده، اين همه موجودات متنوّع خلق مى كند. «و اللّه خلق كلّ دابّة من ماء فمنهم... و منهم... و منهم... »
#تفسیر_سوره_نور
✍#محسن_قرائتی
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357