eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
34.7هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
مراد از اولی الامر علی و ائمۀ از عترت طاهره هستند ۱- ابو اسحاق شیخ الاسلام حموینی ابراهیم بن محمّد در فرائد السمطین گوید آنچه از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بما رسیده مراد از اولی الامر در آیۀ شریفه علی بن أبی طالب و اهل بیت رسول خدا هستند. ۲- عیسی بن یوسف همدانی از ابی الحسن و از سلیم بن قیس از امیر المؤمنین علی علیه السّلام روایت کرده که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود شریکان من کسانی هستند که خدای تعالی اطاعت ایشان را مقرون باطاعت خود نموده و در حق ایشان و اولی الامر منکم تنزیل فرموده باید از کلام ایشان بیرون نروید و فرمانبردار ایشان باشید و انقیاد از احکام و أوامر ایشان نمائید-من چون این سخن را شنیدم عرض کردم یا رسول اللّه خبر ده مرا از اولی الامر که آنها چه کسانند فرمود یا علی انت اوّلهم. ۳- محمّد بن مؤمن شیرازی که از أعاظم علماء عامه و اهل تسنن بوده است در رسالۀ اعتقادات روایت می‌کند که وقتی رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم امیر المؤمنین علی علیه السّلام را در مدینه خلیفه قرار داد آیه شریفه وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ نازل گردید در شان علی بن أبی طالب. ۴- خواجه کلان شیخ سلیمان بلخی حنفی در باب ۳۸ ینابیع المودّة که مخصوص همین آیه قرار داده از مناقب نقل می‌نماید که در تفسیر مجاهد است که انّ هذه الآیة نزلت فی امیر المؤمنین علیّ علیه السّلام حین خلّفه رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بالمدینة-یعنی این آیه نازل شده در حق امیر المؤمنین علی علیه السّلام زمانی که خلیفه قرار داد او را پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم در مدینه عرض کرد یا رسول اللّه مرا خلیفه قرار می‌دهی بر زنها و بچه‌ها حضرت فرمود أ ما ترضی ان تکون منی بمنزلة هارون من موسی آیا راضی نیستی که تو از من بمنزلۀ هارون باشی از موسی-یعنی همان قسمی که هارون را خداوند خلیفه موسی قرار داد تو را هم خلیفه من قرار داد. ۵- و از شیخ الاسلام حموینی نقل می‌کند بسند خودش از سلیم بن قیس هلالی که گفت در دورۀ خلافت عثمان جماعتی از مهاجر و انصار را دیدم نشسته و فضائل خود را نقل می‌کنند و علی در میان آنها ساکت نشسته بود عرض کردند یا علی شما هم حرف بزنید حضرت فرمودند آیا این فضائلی که نقل می‌کنید خدای تعالی برای خودتان عطاء فرموده یا بوسیله غیر؟ عرض کردند خدا منّت بر ما گذارده بوجود محمّد مصطفی صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود آیا نمی دانید که پیغمبر فرمود من و اهل بیت من نوری بودیم که سعی می‌نمودیم بین قدرت خدای تعالی قبل از اینکه خلق کند آدم را بچهارده هزار سال پس چون آدم را خلق فرمود ان نور را در صلب او قرار داد که بزمین آمد و در پشت نوح قرار داد در میان کشتی و در صلب ابراهیم در میان آتش همین قسم از اصلاب پاک برحمهای پاکیزه از پدرها و مادرهائی که یکی از آنها از حرام نبودند-سابقین از اهل بدر و احد گفتند بلی ما شنیدیم از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم این جملات را فرمود شما را بخدا قسم می‌دانید که خداوند در قرآن مجید فضیلت داده است سابق را بر مسبوق و سبقت نگرفته است أحدی بر من در اسلام گفتند بلی فرمود قسم می‌دهم شما را بخدا آیا می‌دانید وقتی نازل شد آیه شریفه وَ السّٰابِقُونَ السّٰابِقُونَ أُولٰئِکَ الْمُقَرَّبُونَ [۱] سؤال کردند رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم را از سابقین و اینکه این آیه در چه چیز نازل گردیده فرمود انزلها الله عز و جلّ فی الانبیاء و اوصیائهم فانا افضل الانبیاء و رسله و علیّ وصیّی افضل الاوصیاء نازل گردانید خدای عز و جل این آیه را در حق انبیاء و اوصیاء آنها پس من بهترین انبیاء و رسولان او هستم و علی وصی من بهترین اوصیاء می‌باشد آنگاه فرمود شما را بخدا قسم آیا می‌دانید وقتی نازل شد آیه أَطِیعُوا اللّٰهَ وَ أَطِیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ [۱] و آیه إِنَّمٰا وَلِیُّکُمُ اللّٰهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلاٰةَ وَ یُؤْتُونَ الزَّکٰاةَ وَ هُمْ رٰاکِعُونَ [۲] و آیه وَ لَمْ یَتَّخِذُوا مِنْ دُونِ اللّٰهِ وَ لاٰ رَسُولِهِ وَ لاَ الْمُؤْمِنِینَ وَلِیجَةً [۳] . خدای متعال امر فرمود پیغمبرش را که معرفی نماید ولات امر را و تفسیر نماید بر آنها ولایت را همان قسمی که تفسیر نمود برای آنها نماز و زکاة و حج را پس نصب نمود مرا بر مردم در غدیر خم و فرمود أیها الناس بدرستی که خداوند جل جلاله مرا برسالت فرستاد تنگ شد سینۀ من گمان کردم مرا تکذیب می‌نمایند آنگاه فرمود«ا تعلمون انّ اللّه عزّ و جلّ مولای و انا مولی المؤمنین و انا اولی بهم من انفسهم»آیا می‌دانید که خدای عز و جل مولای من و من مولای مؤمنین هستم و من اولی بتصرف هستم بآنها از نفسهای آنها عرض کردند بلی یا رسول اللّه پس دست مرا گرفت و فرمود من کنت مولاه فعلیّ مولاه اللّهم وال من والاه و عاد من عاداه یعنی هر کس را من
مولی و اولی بتصرف باو هستم پس علی مولی و اولی بتصرف در او می‌باشد خدایا دوست بدار کسی که علی را دوست بدارد و دشمن بدار کسی که علی را دشمن بدارد (این خبر نیز مؤید اخباریست که قبلا در لیالی ---------- [۱]: ۱) آنان که در ایمان بر همه پیشی گرفتند (در اطاعت خدا و رسول مقام تقدم یافتند) بحقیقت مقربان درگاهند آیه ۱۰ سوره ۵۶ (واقعه). [۱]: ۱) اطاعت کنید خدا و اطاعت کنید رسول و فرمان داران (از طرف خدا و رسول را) که صاحبان امرند-آیه ۶۲ سوره ۴ (نساء). [۲]: ۲) جز این نیست که اولی بتصرف در امور شما خدا و رسول و آن مؤمنانی هستند که نماز بپاداشته و در حال رکوع زکاة می‌دهند (که باتفاق مفسرین خاصه و عامه انفاق کننده در حال رکوع علی علیه السّلام بوده). (رجوع شود به ص ۴۴۷ تا ص ۴۵۰ همین کتاب) آیه ۶۰ سوره ۵ (مائده). [۳]: ۳) و نگرفتند از غیر خدا و نه رسولش و نه مؤمنین دوست پنهانی-آیه ۱۶ سوره ۹ (توبه). ماضیه در جلسات خصوصی عرض کردم کلمه مولی بمعنی اولی بتصرف می‌باشد) سلمان برخاست عرض کرد یا رسول اللّه ولایت علی چگونه است فرمود ولایة علیّ کولائی من کنت اولی به من نفسه فعلیّ اولی به من نفسه یعنی ولایت علی مثل ولایت من است هر کس را من اولی بتصرف هستم باو از نفس او پس علی اولی بتصرف است باو از نفس او پس نازل شد آیه ولایت اَلْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الْإِسْلاٰمَ دِیناً پس پیغمبر فرمود اللّه اکبر با کمال الدین و اتمام النعمة و رضاء ربّی برسالتی و ولایة علیّ بعدی یعنی بزرگست خدای تعالی که دین را کامل و نعمت را تمام نمود و رضا داد رسالت را برای من و ولایت را برای علی بعد از من (این خبر نیز مؤید اخباری است که در لیالی ماضیه در جلسات خصوصی عرض کردم که کلمۀ مولی بمعنی اولی بتصرف می‌باشد). عرض کردند بیان نما برای ما اوصیاء خودت را فرمود علیّ اخی و وارثی و وصیّی و ولیّ کلّ مؤمن من بعدی ثمّ ابنی الحسن ثمّ الحسین ثمّ التسعة من ولد الحسین القرآن معهم و هم مع القرآن لا یفارقونه و لا یفارقهم حتّی یردوا علیّ الحوض یعنی اوصیاء من عبارتند از علی برادر و وارث و وصی من و ولی هر مؤمن بعد از من پس فرزندان من حسن و حسین پس از آن نه نفر از اولاد حسین اند قرآن با آنهاست و آنها با قرآن اند از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض (یعنی در قیامت) بر من وارد شوند. و بعد از این خبر مفصّل که قسمتی از آن را باقتضای وقت مجلس عرض نمودم سه خبر دیگر از مناقب از سلیم بن قیس و عیسی بن السری و ابن معاویه نقل می‌کند که مراد از اولی الامر أئمه اثنا عشر و اهل بیت طهارتند. گمان می‌کنم برای اثبات معنای اولی الامر همین چند خبری که ذکر نمودیم کافی باشد. و اما راجع بعدد و شماره و اسامی مقدسه أئمه طاهرین سلام اللّه علیهم اجمعین هم فقط بچند خبری که از طرق علماء بزرگ عامه و اهل تسنن نقل شده استشهاد می‌نمایم و از اخبار متکاثرۀ متواتره ای که از طریق عترت و اهل بیت طهارت رسیده صرفنظر می‌نمائیم. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آه من الفراق ای کعبه‌ی عراق از حال دلم میشه بگیری سراغ 🎙 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
محبت درمانی 49.mp3
9.12M
۴۹ ❤️خدا برای دوست داشتن بنده های گنهکارش ، دنبال علت و دلیل نمیگرده ... هروقت تونستی اینجوری به دیگران ، محبت کنی ، برنده ای.....👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حکایت جوانی که میخواست جزو ۳۱۳ یار (عج) باشد. 🎙استاد پناهیان ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
📳 مهمترین شایعات و اخبار جعلی در ۲۴ ساعت گذشته ❌ شایعه دستگیری سرتیپ حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه پلیس کشور به اتهام جاسوسی و همکاری با سرویس اطلاعات اسرائیل (موساد) 🔺 هدف: موج سازی منفی علیه فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی کشور در افکار عمومی 📲 بستر انتشار: تلگرام/توئیتر/ اینستاگرام ▫️ سطح انتشار: ملی ❌ تلاش جمهوری اسلامی برای انجام یک حمله نمایشی و بدون خطر به اسرائیل!! 🔺 هدف: باورسازی ضعف نظام اسلامی و منفعت طلبی مسئولان نظام 📲 بستر انتشار: تلگرام/توییتر ▫️ سطح انتشار: ملی ❌ فشار مستمر عربستان و آمریکا به روسیه با هدف ممانعت از تحویل سلاح به نیروهای مقاومت یمن 🔺 هدف: باورسازی ضعیف شدن جبهه مقاومت در برابر آمریکا و اسرائیل 📲 بستر انتشار: توییتر/تلگرام ▫️سطح انتشار: ملی ❌  حمله گارد ویژه به بند زنان زندان وکیل آباد مشهد در پی اعتراض آنها به کمبودهای این زندان 🔺 هدف: باورسازی وجود خفقان استبداد شدید داخلی در نظام اسلامی 📲 بستر انتشار: تلگرام/توییتر ▫️ سطح انتشار: ملی  ❌ بی‌خبری از وضعیت زارا اسماعیلی؛ خواننده زن ساکن کرج و دستگیر شده توسط واجا بدلیل اجراهای بدون حجاب در اماکن عمومی 🔺 هدف: باورسازی خفقان و استبداد شدید داخلی 📲 بستر انتشار: تلگرام/اینستاگرام ▫️ سطح انتشار: ملی ❌ ادامه آتش سوزی جنگل های ثلاث باباجانی استان کرمانشاه و بی تفاوتی مسئولان جمهوری اسلامی 🔺 هدف: باورسازی قدرت طلبی مسئولان جمهوری اسلامی و بی تفاوتی آن ها نسبت به محیط زیست 📲 بستر انتشار: تلگرام/اینستاگرام ▫️ سطح انتشار: ملی ❌ ارسال پیام سری جمهوری اسلامی ایران به آمریکا و اسرائیل درخصوص ترور اسماعیل هنیه 🔺 هدف: باورسازی نفاق مسئولین جمهوری اسلامی و همکاری مخفیانه با اسرائیل و آمریکا 📲 بستر انتشار: تلگرام/توییتر ▫️ سطح انتشار: ملی  ❌ ‌نامه جعلی منتشرشده در فضای مجازی به نام سفارت جمهوری اسلامی در کشور سوئیس و تأکید بر لزوم انطباق آن با سایت سفارت ایران در سوئیس و پی بردن به جعلی بودن این نامه 🔺 هدف: فضاسازی رسانه‌ای علیه دستگاه دیپلماسی کشور 📲 بستر انتشار: تلگرام/توئیتر/ خبرگزاری/ اینستاگرام ▫️ سطح انتشار: ملی 🔗اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی    ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📳 جمهوری اسلامی هم کاری برای مردم نکرده؟ ✂️کلیپ تقطیع شده از وصیتنامه امام خمینی توسط براندازان نامحترم!! ❌ ببینید با حذف جمله اول متن وصیتنامه امام چطور معنی جمله رو عوض می‌کنن!!    ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت چهل‌ویکم: 👈 توطئه‌های مخفی 💥 توهم توطئه - انقلاب‌های ساختگی! 📚 یادداشت مرتبط: 📖 مقدمه‌ای بر شناخت مجامع مخفی 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-sect/18409 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
قصه ي مجعول بعثت باب به منظور آنكه از مسيح عقب نماند كه مي‌گويند روز تعميدش روح القدس در قالب كبوتر سفيدي به قلب او ورود نمود يك داستان خنكي ذكر مي‌كند كه كيفيت بعثت او را برساند و اين قضيه از نهايت خنكي و بي معني بودنش بر سر زبانها نيست و شايد شما هم ندانيد كه چنين چيزي هست ولي ص ۲۲۹ نبيل را باز كنيد مي‌خوانيد كه مي‌نويسد: «حضرت باب در يكي از آثار مقدسه ي خود كه در سنه ي ستين از قلم مبارك نازل شده مي‌فرمايد: يكسال قبل از اظهار امر در رؤيا چنين مشاهده كردم كه سر مطهر امام حسين عليه السلام از درختي آويخته است قطرات خون از آن مي‌چكيد نزديك آن درخت رفتم نهايت بهجت و سرور داشتم كه به چنين موهبتي فائز شدم دو دست خودم را پيش بردم وزيرحلقوم بريده مقدس امام حسين كه خون از آن مي‌چكيد نگاه داشتم مقداري خون در دست من جمع شد آنها را آشاميدم وقتي كه بيدار شدم خود را در عالم ديگر مشاهده كردم روح الهي از تجلي خويش جسم مرا مي‌گداخت و سراپاي مرا انوار فيض خداوند فراگرفته بود سروري الهي در خود مي‌ديدم اسرار وحي خداوندي با نهايت عظمت و جلال در مقابل چشم من مكشوف و پديدار بود. » [۱۸]. [ صفحه ۱۰۹] اين عينا نظير داستانهائي است كه در خصوص ساير مدعيان پيغمبري اين عصر نوشتم و بلكه به مراتب خنك تر و سست تر و بي مزه تر بوده و آثار ساختگي بودن آن لائح تر است در اينجا باب مي‌خواهد بگويد چون ديگران شخص ساده ي بوده است، و با خوردن خون امام شيعيان منابع علم و انوار الهي بدو ورود نموده و او را فردي الهي و ممتاز از ديگران و كليه پيغمبران كرد، و مقامي بالاتر از خود آن امام و پيغمبر او بدو بخشيده، مگر اينكه بار ديگر نيز خواب نما شده و اين بار از منبع كارخانه خداسازي قدحي نوشيده و ما را از آن خبري نيست زيرا ادعاها دنباله دارد كما اينكه مي‌بينيم نبيل در ص ۷۹ از قول باب حكايت مي‌كند: «اي حروف حي اي مؤمنين من يقين بدانيد كه عظمت امروز نسبت به ايام سابق بي نهايت بلكه قابل قياس نيست شما نفوسي هستيد كه انوار صبح ظهور را مشاهده كرده و به اسرار امرش آگاه شديد كمر همت محكم كنيد و اين آيه قرآن را به ياد آريد كه درباره ي امروز مي‌فرمايد (و جاء ربك و الملك صفا صفا) ». با ذكر اين مطالب جز اينست كه مي‌خواهد بگويد من خدايم كه آمده‌ام و شماها هم ملائكه ها؟ و در دنباله ي آن در ص ۸۰ مي‌گويد: «شما حروف اوليه هستيد كه از نقطه ي اولي منشعب شده اند». اگر به ياد داشته باشيد در انجيل است كه «در اصل كلمه بود و كلمه نزد خدا بود و كلمه خود خدا بود» حالا اينجا آقاي سيد علي محمد باب مي‌شود نقطه اولي كه كلمه ي مركب از حروف و حروف مركب از نقطه و نقطه اوليه آن باب است يعني اگر در انجيل هست كه كلمه خود خدا بود من نقطه اوليه ي حرف اوليه ي آن كلمه هستم و من [ صفحه ۱۱۰] اساس جميع كائناتم اگرچه اينها كلا مطالبي است بي معني و توخالي ولي مي‌خواهم ملاحظه كنيد جمله بازي تا چه اندازه مسخره آميز است و اين بحث ما هم در اين مورد مسخره آميزتر. داستاني كه من و شما هر سال در پنجم جمادي بعنوان شرح بعثت باب و اعلام كلمه در اولين بار به ملاحسين بشرويه مي‌خوانديم و لابد شما هنوز هم هر سال به اين قصه يكنواخت اختراعي گوش مي‌دهيد بكلي عاري از حقيقت است خاصه آنكه از مراجع بسيار موثقي از بهائيت داستاني غير آن نقل شده است كه من ابتدا نكات اساسي شرح نبيل را براي شما نقل مي‌كنم و سپس قسمتهاي مربوطه را از كتاب بلانفيلد مي‌آورم تا با هم به بررسي آنها پردازيم. ص ۴۹ نبيل: «ملاحسين چند ساعت در خارج شهر گردش كرد در آن بين جواني را مشاهده نمود كه... و چون به ملاحسين رسيد (باب) با تبسم سلام كرد و فرمود الحمدلله كه به سلامت وارد شديد... ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
سرگذشت استعمار 28.mp3
7.45M
🔰 جلسات تدریس کتاب 28 💠 جلسه 8️⃣2️⃣ : شاه عباس رکب خورد ، دیگر به کشیش ها اعتماد نکرد ‼️ 🎤 👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا