#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: قسمت هفتاد و دو: به میان حرفش پریدم. کمی عصبی بودم ( لابد به این شرط که به درخواست شما وار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ادامه داستان يک فنجان چاي با خدا 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
قسمت هفتاد و سه:
سوالهایِ مختلفی در ذهنم پرواز میکرد و من سعی داشتم جوابی برایِ یک یک آنها بیابم..
اعتماد به پسری از جنسِ پدریِ سازمانی، کمی سخت به نظر میرسید..
احتمال برملا کردنِ نام و هویتِ رابط توسط دانیال زیاد هم دور از ذهن نبود..
حسام شوخ طبعانه سری تکان داد ( دانیال میدونه که انقدر زیاد بهش اعتماد دارین؟؟)
دوست نداشتم برداشت بدی از سوالم شود، پس به دنبال جملاتی مناسب محضه توضیح گشتم که حسام با لبخندی مهربان به فریادم رسید ( نیاز به هل شدن نیست.. مزاح کردم.. خب در هر صورت دانیال به هویت واقعی رابط پی نمیبرد.. نه تنها دانیال که جز چند نفر، اونم در سمتهایِ بالای فرماندهی، هیچکس از هویت اصلی رابطمون با خبر نیست..)
مگر میشد؟ ( پس چجوری قرار بود اون چیت رو از رابط بگیره و بهتون برسونه؟)
دستی به محاسنش کشید (قرار نبود به طور مستقیم چیت رو از رابط تحویل بگیره. ما آدرس مکان خاصی رو بهش میدادیم و دانیال چیت رو از اونجا برمیداشت و از طریق یکی از نیروهامون تو سوریه به ما میرسوند..
خب حالا اگه سوالی ندارین من ادامه ی ماجرا رو براتون توضیح بودم..)
با تکان سر او را دعوت به گفتن کردم ( حالا وارد فاز جدیدی شده بودم. دانیال با ورود به داعش علاوه بر رسوندن چیت به ما، گلهایِ دیگه ایی هم کاشت.. از جمله لو دادنِ چندتا از اسرارهای نظامی و استراتژیکشون تو سوریه و شمال عراق، که کمک زیادی به بچه های مدافع حرم کرد. و از طرفی نیروهایِ داعش رو حساس به اینکه یه خبرایی هست و کسی از داخل خودشون داره به ما گِرا میده..
حالا ما میخواستیم تا دانیال برگرده و اون کله شقی میکرد.
تا اینکه اتفاق مهم افتاده و دانیال یه آمار دقیق و بی عیب از عملیاتی به ما داد که نیروهایِ تکفیریِ داعش قصد داشتن تو سوریه انجام بدن..
اما با اطلاعاتی که از طریق دانیال به دست بچه هایِ ما رسید، اون عملیات تبدیل شد به یه شکست بزرگ و میدون مرگ برایِ اون حرومزاده هایِ تکفیری..)
باورم نمیشد که تمامِ آتشها را برادرِ خوش خنده ی من به پا کرده باشد.
لبخند غرور آمیزش عمیق شد ( شکستی که اصلا فکرشم نمیکردن.. آخه بعید بود با اون همه سربازو تجهیزات ، حتی تلفات داشته باشن، چه برسه به قیمه قیمه شدن..
با اون شکست بزرگ که نتیجه ی لو رفتنشون بود، داعش به شدت بهم ریخت، طوری که برایِ شناسایی اون خبرچین به جون همدیگه افتاده بودن.
حالا دیگه موندن دانیال تو شرایط اصلا به صلاح نبود و باید از اونجا خارج میشد.
پس به کمک نیروهامون تو سوریه، فراریش دادیم.
با ناپدید شدنش، انگشت اتهام رفت به سمت دانیال و افرادی که اونو وارد نیرو کرده بودن، مثله صوفی که یه جورایی معشوقه و همسر سابق برادرتون محسوب میشد..
ادامه دارد..
رمان های عاشقانه مذهبی
بامــــاهمـــراه باشــید🌹
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💠 #مبانی_دعا 🎤 با توضیحات #استاد_احسان_عبادی 🎬 جلسه 55 👈ادامه بحث زمان و مکان دعا ❇️ 90 جلسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اخلاق مهدوی 80.MP3
3.33M
💠 #مبانی_دعا
🎤 با توضیحات #استاد_احسان_عبادی
🎬 جلسه 56
👈دعا در زمان خاص
❇️ 90 جلسه
@shervamusiqiirani - شِکوه - محمد اصفهانی.mp3
1M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍂🌺🍂
🌺
از غم دوست در این میکده فریاد کشم
دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم
داد و بیداد که در محفل مارندی نیست
که برش شکوه برم داد ز بیداد کشم
عاشقم عاشق روی تو نه چیز دگری
بار هجران و وصالت بدل شاد کشم
در غمت ای گل شاداب من، ای خسرو من
جور مجنون ببرم، تیشه فرهاد کشم
سالها میگذرد حادثهها میآید
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم
#امام_خمینی
🌺
🍂🌺🍂
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🆔 https://eitaa.com/zandahlm1357
۲۶۶. ما حقوق تو (شیخ مفیدرحمه الله) و دوستانمان را هیچ گاه معطل نمی گذاریم، که آنها را رها کنیم و بگوییم بروند سراغ کار خودشان. بحار الانوار
۲۶۷. هیچ چیز ما را از شیعیان جدا نکرده است، مگر آنچه از کارهای ایشان که به ما میرسد. اعمالی که خوشایند ما نیست و از شیعیان انتظار نداریم. بحار الانوار
https://eitaa.com/zandahlm1357
سلام لطفا
#اندڪی_تأمل🇮🇷👇
eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525
🔴جاده چالوس یکطرفه شد
🔹مدیرکل راهداری البرز: محدودیت تردد كلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال در جادههای چالوس (محدوده بیلقان) و آزادراه تهران - شمال (ابتدای آزادراه) بهعلت تخلیه بار ترافیكی اجرا شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دهنوی: رفتار اپراتورهای موبایل متناقض است؛ از یک طرف میگویند درآمد ندارند اما هزینههای غیرضروری میکنند
🔹رئیس فراکسیون اقتصاد دانشبنیان مجلس: وزارت ارتباطات و اپراتورها تضمینی برای افزایش کیفیت شبکه در ازای افزایش تعرفه به مردم ندادند که باید بدهند.
🔹رفتار اپراتورها متناقض است؛ به این معنا که اپراتورها از یک سمت میگویند که پول نداریم از طرف دیگر هزینههای غیرضروری میکنند.
🔹نگرانیم بلایی که بر سر صنعت خودرو آمده را بر سر صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور هم بیاورند و مردم را اسیر خود کنند.
⭕️ #فوری
🔻مجلس تفحص از بانکها را کلید زد. هیات تحقیق و تفحص از بانکها و موسسات اعتباری غیردولتی، با ارسال نامه ای خطاب به مدیرانعامل ۲۵ بانک، دادههای مالی مربوط به ده سال منتهی به سال ۱۴۰۰ که براساس صورتهای مالی حسابرسی شدهاند را مطالبه کرده است.
🔻در این نامه مجلس در ضمن تاکید بر قانون، به شکل تلویحی مؤسسات و بانکها را تهدید کرده است که در صورت عدم ارسال درست مفاد خواسته شده، عوامل را به قوه قضائیه معرف خواهد کرد./ پدرفتنه
🔰امام خامنه ای:
⬅️در پانزده خرداد سه عنصر وجود داشت. یکی عنصر مردم بود، یکی عنصر رهبر و امام بود و سومی عنصر انگیزهی مذهبی و روح شهادتطلبی و فداکاری برای خدا بود. نطفهی انقلاب ما با این سه عنصر بسته شد.
💠وقتی میگوئیم مردم بودهاند، معنایش این است که هیچ یک از احزاب و گروهها و دستهجات سیاسی و سردمداران سیاسی و مدعیان مبارزه و مقاومت در این حرکت مردمی کوچکترین نقشی نداشتند. نه آن کسانی که با انگیزهی ملیگرایی حرکت میکردند و نه آن کسانی که با انگیزههای مادی و مارکسیستی راه میرفتند و نه حتی آن گروههایی که با انگیزههای مذهبی و اسلامی تشکلی داشتند. هیچ کدام در این خیزش عمومی خونین پرشکوه کمترین تأثیری نداشتهاند. چرا، تأثیر منفی بعضی از گروهها داشتند.
💠فردای پانزده خرداد تحلیلگران مادی معتقد به اندیشههای خرافی الحادی به کمک دستگاه جبار آن روز رفتند و برای او حادثه را تحلیل کردند. حادثه دینی بود، آن را طبقاتی و اقتصادی و از این قبیل تحلیل کردند و در حقیقت آب به آسیاب دستگاه جبار ریختند. هیچکس به کمک این قیام نیامد جز مردم و جز رهبران دینی مردم.
⬅️شکی در این نیست که در
حادثهی پانزده خرداد و جریانهایی که از آن منشعب میشد، جز علمای اسلام، روحانیون مبارز و کسانی که آمادهی جانبازی برای اسلام بودند، هیچکس نقش گرداننده نداشت.۱۳۶۱/۳/۱۴
#امام_خمینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◉━━━━━────
↻ ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆
🎞 #موشن_گرافیک
🌐 موضوع:
خصوصیت الگوی رفتاریِ
امام خمینی علیه الرحمه
🍃🌀🍃
🖇 #مکتب_امید #امام_انقلابی
🖇 #مکتب_خمینی #جهاد_تبیین
🖇 #بصیرت #روشنگری #ثامن
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
ن و پيشواي بزرگوارشان وارد ميآمد، حقائقي است كه تاريخ بدان صريحاً گواهي داده است. به گماني شيخ مفيد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
قرينه ي ديگري كه اين گمان را در ذهن بر ميانگيزد آن است كه امالي شيخ مفيد كه در هر سال در چند مجلس در حول و حوش ماه رمضان در خانه ي شيخ يا در مسجدش در درب الرياح، القاء ميشده است، و از سال ۴۰۴ تا سال ۴۱۱ ادامه داشته، در سالهاي ۴۰۵ و ۴۰۶ القاء نشده و هيچ مجلسي مربوط به اين دو سال در مجموعه ي امالي مفيد وجود ندارد. و باز قرينه ي ديگر آن است كه در قضاياي محرم سال ۴۰۶ كه فتنه ي بزرگي بر ضد شيعه بر پا شد و يكي از محنتهاي بارها مكرر آنان، در آن اتفاق افتاد كسي كه حكومت بغداد به عنوان نماينده و رئيس شيعه انتخاب كرد تا با او مذاكره كند، سيد مرتضي بود نه شيخ مفيد. در حالي كه رئيس مطلق و بي منازع شيعه در
آن روزگار - و از سالهاي پيش از آن - شيخ مفيد بود و سيد مرتضي شاگرد و مريد متواضع و تابع او محسوب ميشد. اين قرائن، گمان گرفتاري و محنتي در آن دو سال براي مفيد را كه منتهي به غيبت او از بغداد شده باشد در ذهن بر ميانگيزد كه بايد پيرامون آن تحقيق كرد. ولي آنچه مسلم است آن است كه زندگي در بغداد براي عموم شيعه و از جمله رهبران آنها در بخش عظيمي از صد و سيزده سال حكومت آل بويه به عراق و بغداد بسي دشوار و محنت آميز و همراه با درگيري و كشتار و مظلوميت بود (۳۴) و شيخ مفيد در ميان اين مشكلات عظيم و با تحمل مسؤوليت رهبري شيعه در عراق بلكه در سراسر جهان اسلام، به چنين توفيق عظيمي در زمينه ي معارف شيعه دست يافته است. نكته ي پاياني اين مقال، توصيه ي مؤكّد من به علماء و
انديشمندان حاضر در اين اجتماع فرهنگي است كه با همه ي توان بكوشند اين لقاء علمي را وسيله ي نزديكي فكري و اتحاد عملي ميان مذاهب اسلامي قرار دهند. چگونگي برخورد شيخ مفيد با خصم مذهبي زمانش بيگمان متأثر از حوادث تلخ اجتماع و مصائبي است كه شيعه ي مظلوم آن روز با آن مواجه بوده و آتش تعصبهاي كور آن را بر ميانگيخته است. آنگونه رفتار نمي تواند امروزه الگويي براي برخورد فرق اسلامي با يكديگر حتي در صحنههاي كلامي باشد. امروز همه ي فرق اسلامي بايد با مشاهده ي آن صحنههاي دردناك تاريخ، تجربه ي مسالمت و مهرباني بياموزند و در زماني كه اصول اسلام - كه مفيدها در هر مذهبي براي احياء آن،
چنان رنجهايي را متحمل شده اند - از سوي دشمنان جهاني در معرض خطر است، به وحدت و اقتراب و همكاري همه ي فرقهها و همه ي متفكران آنها بينديشند، و اين درس بزرگ انقلاب ما و رهنمود هميشگي امام راحل ما (قدس اللَّه نفسه الزكيه) است. بار ديگر توفيق شما عزيزان را از خداوند متعال مسألت كرده نتايج شايسته و دستاوردهاي ماندگاري را براي اين گردهمايي شما از خداوند متعال مسألت مينمايم. والسّلام عليكم و رحمةاللَّه و بركاته - علي الحسيني الخامنه يي - فرودين سال ۱۳۷۲ مصادف با شوال ۱۴۱۳ ------------------------------------------- -------------------------------------
۱) در گذشته در اين مورد چندان تلاش غرض آلود يا جاهلانه انجام يافته كه براي پژوهشگر شيعي، دهشت ور و مبهوت كننده است. براي نمونه توجه شود كه صدوق كتاب توحيد را كه كتابي بزرگ و مشتمل بر ۶۷ باب و ۵۸۳ حديث در مسائل خداشناسي است، طبق گفته ي خودش در مقدمه ي آن بدين خاطر نوشته كه مخالفان شيعه را متهم به عقيده ي جبر و تشبيه ميكرده اند و اين در حالي است كه دو اصل: «امربين الامرين» و «نه تشبيه و نه تعطيل» در شماره معروفترين مباني اعتقادي شيعه بوده است. نسبتهاي شهرستاني در كتاب ملل و نحل و بسي نويسندهها و نوشتههاي پيش از او و بعد از او نمونههاي بارز اين تلاش ظالمانه نسبت به پيروان مكتب اه لبيت (عليهم السّلام) است و در زمان ما نويسندگان بي مسؤوليتي كه خود را پاسخگوي نوشتههاي خود درباره ي شيعه ندانسته اند و اهميت نداده اند كه به دست آوردن دل ارباب شوكت
و دلار ميتواند به چههايي از دريدن حفاظ تقوي و پايمال كردن حقيقت تمام شود، چندان زياد و بي محابا
نوشته اندكه نويسنده ي مصري ضد شيعه ي نسل پيش يعني احمد امين كه در هرزه در آيي و دروغ پراكني حد نمي شناخت، ديگر در درجه ي دوم و سوم قرار گرفته است. يا آوري اين نكته بي فايده نيست كه از كتب و نوشتههاي استدلالي و برخوردار از امانت و صداقت در اثبات هر مذهب يا رد بر هر مذهبي، كمترين گلايه و شكوه يي نيست، بلكه چنين كتبي براي حسن انتخاب و رشد افكار مسلمين لازم نيز هست. در اين جا سخن از جعل و تزوير و لجن پراكني و نسبت دروغ است. ۲) جبريل بن احمد الفاريابي (فارياب: شهري ميان بلخ و مروالرود) وي به گفته ي شيخ طوسي ساكن كش وده است - ابراهيم بن نصير الكشي (كش: از قراء سمرقند) - خلف بن حمادالكشي - خلف بن محمّد الملقب بامنان الكشي - عثمان بن حامد الكشي - محمّد بن الحسن الكشي - محمّدبن سعدبن مزيد الكشي - ابراهيم بن علي الكوفي السمرقندي (ترتيب دو نسبت اين گمان را پيدد ميآورد كه اين شيخ كوفي به سمرقند مهاجرت كرده بوده است) - ابراهيم الور
اق السمرقندي - آدم بن محمّد القلانسي البلخي - احمد بن علي بن كلثوم السرخسي - احمد بن يعقوب البيهقي علي بن محمّد بن قتيبة النيشابوري - محمّد بن ابي عوف البخاري - محمّد بن الحسين الهروي - محمّد بن رشيد الهروي - نصربن الصباح البلخي و... ۳) عبارت نجاشي در شرح حال شيخ كشي ص ۳۷۲. ۴) عبارت نجاشي در شرح حال عياشي ص ۳۵۱. ۵) مؤيد ديگر اين كه علي بن محمّد القزويني براي اولين بار در سال ۳۵۶ كتابهاي عياشي را به بغداد
ورده است. (رجوع شود به نجاشي ص ۲۶۷). ۶) مولوي در كتاب مثنوي داستان شاعري را نقل ميكند كه در روز عاشورا در حلب بود و ديد كه شهر سياه وش و بازارها تعطيل است بطوري كه گمان كرد امير يا شاهزاده يي بايد مرده باشد. و چون از مردم شهر سؤال كرد آنان به او گفتند معلوم ميشود غريبي.. ۷) توجه شود به رسالههاي مفيد در پاسخ به سؤالاتي كه از اكناف بلاد اسلامي وارد ميگشته، و به تنوع و ستردگي دامان اين سؤالها.... و در بعضي، پاسخ مفيد نه تنها حل مشكل فكري سؤال كننده، كه مبارزه با يك هماورد فكري و كلامي را هدف قرار ميدهد.
#پیامهای مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357