eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.2هزار عکس
35.9هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
.......: در صف مجاهدان نمی توانی در شهر بمانی. هر چه خود را به بازیهای دنیوی مشغول می‌کنی، فایده ندارد. تو جبهه را می‌خواهی، درد جسمی هم باز دارنده ی اشتیاق تو نیست. عاشق شده ای. وصل را می‌طلبی. هجران تو را می‌کشد. بهانه می‌گیری. شبها خواب جبهه را می‌بینی. روزها در اشتیاق جبهه، مجنون وار می‌گردی. شبها مثل جبهه بدون رختخواب گرم و نرم می‌خوابی. کم غذا می‌خوری. ساده لباس می‌پوشی. کم حرف می‌زنی. به دنیا دل نمی بندی و جز به انجام تکلیف فکر نمی کنی. ولی فایده ندارد. باید به جبهه رفت. خودت را اذیت نکن. از ملامت ملامتگران نترس. با نزدیکان به مدارا رفتار کن و برای آنها توضیح بده و در راه راست استقامت داشته باش. باز هم اعزام، حتی با ناراحتیهای بدن، اما برای صعود روح. جبهه منتظر تو است، خط مقدم، چادرهای اردوگاه، ساختمانهای پادگان. تو راه را می‌شناسی و مسیر را می‌دانی. مادر به این امید که تو نمی توانی در خط مقدم حاضر شوی، ساک و توشه ات را مثل دفعه‌های قبل آماده می‌کند. از زیر قرآن عبور می‌دهد. روی تو را می‌بوسد. هفت قل هو الله برایت می‌خواند. چادر از غصه در میان دندانهایش [صفحه ۳۰۴] سوراخ می‌شود. تو را به خدا می‌سپارند. چشم از تو پوشیده اند. تو را شهید می‌دانند. این دفعه نیز به امید نگهداری خداوند تبارک و تعالی، اذن میدان می‌دهند. البته شاید از سعادت و شهادت تو نیز چندان ناراضی نباشند. حضور یک مجروح در بین سایر رزمندگان یعنی یک میلیون کالری انرژی، هنوز مصرف کننده ی دارو و آمپول. دردناک از زخمهای پیشین. وقتی یک نفر که در عملیات قبل به شدت مجروح شده به صف رزمندگان می‌پیوندد، یعنی سرمشق استقامت، یعنی پایداری در راه حق. تو به صف مجاهدان فی سبیل الله می‌پیوندی. در گردان جا می‌گیری. لباس رزم می‌پوشی، هوای جبهه را تنفس می‌کنی، گرد و خاک بر صورتت می‌نشیند و باز هم در نماز جماعت عشق شرکت می‌کنی. خودت هم باورت نیست. ولی اتفاق افتاده. خدا باز هم اجازه داد به جبهه بیایی. تو عملیات را دوست داری. حمله شبانه را می‌پرستی. پاتک دشمن را عزیز می‌داری. با خون آشنا هستی. سنگر را می‌شناسی. رزمندگان اسلام را محترم می‌داری و از دشمن نمی ترسی. ای عشق تو شاهد باش. تو تنها سوژه ی پیوند دختران و پسران نیستی. تو را بازیچه ی کلمات بی محتوا کرده اند. از تو بازار مکاره ساخته اند. تو را فریب داده اند. از تو فریب ساخته اند. عشق نمایش پیوند دو قلب گوشتی نیست. عشق شروع یک حماسه است. عاشقان، حماسه سازند. عشق تفسیر نیاز است و بیان راز. نیازی مقدس به معبود. هر چیز که پایدار است، مقدس است. عشق نیز پایدار است. از ابتدا تا انتها، شور و مستی است. جسم را جلوی گلوله ی تانک می‌برد. تکه تکه شدن را آسان می‌گرداند. عشق یعنی ان مع العسر، یسرا. سختی‌ها را راحت و تلخی‌ها را شیرین می‌کند. عشق به خدا یعنی عروج. یعنی کنده شدن از زمین. یعنی یورش به سوی خصم. حالا تو عاشق هستی. همه ی رزمندگان عاشق هستند. حاضر نیستی لذت دنیا را با سختی جبهه عوض کنی. هر چه معبود بخواهد تو نیز می‌خواهی. هر چه معشوق بخواهد تو نیز می‌خواهی. فاصله ای بین مخلوق و خالق نیست. دفاع مقدس سینای شلمچه https://eitaa.com/zandahlm1357
فصل۹.mp3
12.13M
💠 کــتاب صـوتـی- «خــدای خـوب ابــراهیــــــم» 🔴 حــاوی صدوهفتـــادو هشـــت خــاطــره دربــاره ویــژه گـــیهای قـــرآنــی شـــهیـــد ابـــراهـــیــم هـــادی قـــسمـــت : 9
بچه محل امام رضا: چگونگی تحقیق در تحقیق اثر حاضر از تنها نسخه موجود از آن که در زمان مؤلّف، که پنج سال پس از تحریر اصل آن یعنی، سال ۱۳۴۷ ه. ق به زیور چاپ آراسته شده، بهره جستیم، و متأسّفانه تا حال تحریر از فرجام نسخه دست نوشت مؤلّف و یا دست نوشت دیگری از آن اطلاع نداریم. از این رو پس از تنظیم متن بر اساس نسخه چاپ سنگی، به استخراج مصادر قرآنی، روایی [۱] و شعری آن همت گمارده شد و جهت تسهیل در قراءت آن، عناوینی در بین دو کمان - [ ] - بر آن اضافه گردید. علی رغم دقّت کاتب چاپ سنگی این اثر، در برخی موارد عبارات نااستوار، و یا حتی به ظاهر افتادگی [۱] در آن دیده می‌شود، از این رو در حواشی صفحات از این موارد با تعبیر «کذا» یاد شده، و از مواردی که محتمل است به نوع نگارش مؤلّف برگردد و یا به گونه ای متن توجیه گردد به «هکذا» تعبیر شده است. همچنان که پیش از این گذشت، از آن رو که متن کتاب آمیزه ای از نثر فارسی و عربی در موارد گوناگونی است، شاید به افراط از علائم سجاوندی استفاده گردیده تا باشد که فهم این متن هموارتر گردد. و من اللّه التوفیق و علیه التکلان. در پایان بر خود لازم می‌دانم از دوستان دانشمند و فرزانه آقایان مصطفی صادقی و حجّة الاسلام والمسلمین نریمانی که همّتشان بدرقه راه این تحقیق و به فرجام رسیدن آن بود، کمال قدردانی و سپاس را داشته باشم؛ وللّه درّههما. شب عید غدیر مطابق با ۱۷ ذی الحجة ۱۴۳۲ق ---------- [۱]: ۱ - در مواضع گوناگونی که مصادر ما با ضبط مؤلّف علاّمه هماهنگ نبود، در ارجاع خود از واژه «بسنجید» استفاده کردیم. [۱]: ۲- بنگرید به ذیل شرح فقره «والسفرة الکرام البررة». ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ش اصفهان - حامد ناجی اصفهانی 📚✍شرح بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
بچه محل امام رضا: محبت قلبی سخنی عربی که مانند مَثَل شده است این است: قلب خود را به من بده، هرکجا خواستی مرا بنداز، با این مَثَل می‌خواهند بگویند: دوستی با محبت خالص محقق می‌شود نه با دیدار زیاد. مکر خدا کسی از مرحوم ابن جنید پرسید: چگونه مکر از خدا نیک است و از دیگران قبیح؟ گفت: نمی دانم چه می‌گویی ولی کسی از طبرانی برای من سروده است که: فدای تو شوم که در طینت من محبت به خود قرار دادی تا نفس من غیر تو را نخواهد. تمام وجود من محبت به توست هرچند عشق به تو حرکت را از من بگیرد. کارهای دیگران نزد من زشت است ولی کاری که تو می‌کنی نزد من نیک است. فدیتک قد جبلت علی هواکا فنفسی لا تطالبنی سواکا احبک لا ببعضی بل بکلی و ان لم یبق حبک لی حراکا و یقبح من سواک الفعل عندی و تفعله فیحسن منک ذاکا آن مرد به ابن جنید گفت: تو را از آیه ای در قرآن می‌پرسم، و تو از شعر طبرانی پاسخم می‌دهی؟ ابن جنید گفت: وای بر تو، تو را پاسخ گفتم اگر دقت کنی. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357