حجت الاسلام تراشیون1400-10-15(tarashion).mp3
زمان:
حجم:
12.76M
🔊 فایل صوتی برنامه سمت خدا
👤 #حجت_الاسلام_تراشیون
📚 موضوع: #هنر_بهتر_زیستن
( تلاش در جهت بهبود روابط خانواده )
🔹 قسمت چهل و یکم
#خانواده
#مهارتهای_زندگی
30.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸سیاست_زندگی
کلاس #قوانین_آرامش_درخانواده
جلسه یازدهم
🌹ارسال فایل بخاطر مهربانی به دیگران مجاز است
┈••✾•🌿🌸🌿•✾••┈
3.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ 🎬 #استاد_شجاعی
✖️ من شوهرم و دوست ندارم!
✖️ من زنم و دوست ندارم!
💥 نمیتونم بهش محبت کنم! مگه زوره؟
منبع : ارتباط موفق
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#خانواده_آسمانی ۵۸ #استاد_شجاعی #استاد_میرباقری چرا بعضی، محبت اهل بیت علیهمالسلام، و توسل را شرک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@Ostad_Shojae4_5821303517997959902.mp3
زمان:
حجم:
12.61M
#خانواده_آسمانی ۵۹
#استاد_حسین_انصاریان
#استاد_شجاعی
⁉️چرا بعضیا هم خیلی عبادت میکنند،
هم کارهای خیر زیادی انجام میدهند،
هم زیاد اهل زیارت و هیئت و روضهاند؛
✘امــــا نتوانستند ارتباط قلبی با اهل بیت علیهمالسلام برقرار کنند!
#من_و_خانواده_آسمانی
#قرب_به_اهل_بیت علیهمالسلام
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💥 #فیلم_آموزشی #جلسه_ششم آموزش حرف "ف" #مفردات #مقدماتی_نستعلیق #آموزش_خوشنویسی_با_خودکار _____
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠تحریر حرف "ن"
در حرکت اول به اندازه یک نقطه روی خط زاویه دار و کمی قوس دار شروع میشود و تا یک نقطه زیر خط ادامه دارد
در حرکت دوم با زاویه ی بیشتر به سمت چپ، ارتفاع یک نقطه پس از حرکت اول در زیر خط، گودی در قسمت چپ و ادامه رو به بالا و کمی به داخل تحریر می شود
🔺نکته: انتها به اندازه نیم نقطه کوتاهتر از ابتدا قرار می گیرد
#مفردات
#مقدماتی_نسخ
#آموزش_خوشنویسی_با_خودکار
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#بهائیت #فرقه_شناسی #فرقه 📜 احکام فرقه بهائیت 📄 روزه 🔖 وجوب روزه براي بهائيان در اسفند ماه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝📝📝
#فرقه_شناسی
#بهائیت
#بابیت
☠ بهائیت، فرقه ای است که در اواسط دو قرن پیش ، از بطن بابیت، زاده شد. بابیت، محصول اندیشههای ساختار شکن و البته بسیار بیبنیادِ جواني از علاقهمندان نحله نوبنياد شيخيه بود که او را علي محمد باب ميخواندند.
او در شب پنجم جمادي الاولي 1260قمري در شيراز در مقابل چشمان بهتزده يكي از شاگردان كاظم رشتي به نام ملا حسين بشرويهاي، مدعي امري شد كه هم زندگي دنيوي و حيات اخروي خود را به تباهي كشيد و هم جمعيتي از مردم مظلوم ايران را كه فريفته او شدند به نكبت كلمات دروغين و سخنان سراسر واهي خود گرفتار كرد.
او ابتدا خود را باب ( رکن رابع ) #امام_زمان عج خواند و بعد با ادعاي قائميت و مهدویت ، خود را مهدي موعود معرفي كرده، سپس با نگارش کتاب «بیان» که شریعتنامه وي بود، خود را از انبيا دانست و پس از كوتاه زمانی، نعرة «انا ربكم الاعلي» زد.
9 سال پس از اين تاريخ و دو سال پس از آنکه باب به جوخه اعدام سپرده شد، رندی از يارانش به نام ميرزا حسينعلي مازندراني نوري مطرح شد كه خود را بهاءالله ناميده بود. وي آن گاه که در زندان تهران به جرم مشارکت در ترور ناصرالدينشاه زنداني بود، از لا به لاي كلمات مفهوم و نامفهوم باب عباراتي يافته، سپس به مرور با حذف برادر خویش ميرزا يحيي نوري كه سمت جانشيني باب را داشت خود را همان موعودي خواند كه باب، وعده آمدن او را پس از دو هزار و يكسال يا هزار و پانصد و يازده سال پس از ظهور باب داده بود.
او هيچكدام از نشانههاي آن موعود را نداشت؛ امّا به كوشش استعمارگران، دروغش مانند آيينی حقیقی به باور جمعي گمراه سادهلوح نشست و بهائیت در پس آيینِ نیمبندِ بابیه خلق شد تا اربابانش به مرادشان - که از بابیه داشتند و نرسیده بودند - دست یابند. و البته به گواهي مدارك و اسناد تاريخي، كمكهاي بيدريغ و البته هدفدار روسها و انگليسیها به باب و بهاء، سهم اصلي را در ترويج اين تفكرات پوشالي ايفا كرد.
با آنكه بهائیان، هر اثری را که طریقت شبه دینی آنها را به نقد و چالش بکشد، ردیه مینامند و گوینده آن را به بیدانشی، ناشکیبايی و بهائی ستیزی و... متهم میکنند؛ باید دانست : تاریخ این فرقه ضاله ، مملو از تاریکی و وابستگی است . آموزههایش سراسر سفسطه و مغالطه آشکار است. آموزههايی التقاتی از اندیشهها و ادیان حق و باطل که ادعای حقیقت گویی دارد اما گوشها را کر و چشمها را کور میخواهد . از تساوی حقوق زن و مرد میگوید اما آثار بازمانده از بنیانگذارش ثابت میکند که او هرگز به این ادعا اعتقادی نداشته است . از وحدت عالم انسانی میگوید اما در پس این شعار ، تنها به منافع خود میاندیشد.
مروری بر تاریخ فرقه نشان میدهد که وي هرگز در پي ایجاد این وحدت، حتی میان پیروان خویش نبوده است و همواره میانشان ، نزاع، در گیری و انشعاب برقرار بوده و هست.
احکام و حدودش، تقلیدی از احکام و حدود ادیان قبل است که از ارزش حقوقی آنها کاسته و به گونهای باور ناپذير، متضاد و نارسا است.
بنا داریم این دو فرقه را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم
⬇️⬇️⬇️