eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
34.6هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥محمد حسینی هستند پیش بینی کردن جنگ جهانی سوم شروع میشه تنها کسی که ایران را میتونه نجات بده این دلقک هستش گفته من میتونم افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، باکو دوباره برگردونم😊 https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥احمد ایراندوست یاهمون غول برره استاد رائفی پور را به مناظره دعوت کرد😊شهر که شلوغ میشه قورباغه هفت تیرکش میشه https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آقای رئیسی: می‌خواهیم هزینه بستری را از دوش بیماران برداریم🔸با این کار هرکس به بیمارستان مراجعه کند ناراحتی برای هزینه‌ها نخواهد داشت🔸تا اردیبهشت و خرداد با فعال کردن پزشک خانواده و نظام ارجاع این کار در مراکز استان‌ها عملیاتی می‌شود. https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آغاز‌ دهه فجر مبارک باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
__فجر.mp3
2.3M
🔹روز دوازدهم به یک معنا، روز شروع قدرت اسلام است... ورود قدرتمندانه‌ی امام بزرگوار، همه چیز را معنا کرد. امام وارد شد؛ شهر تهران، بلکه ایران از آن بزرگوار استقبال کردند. ▪️بیانات در خطبه‌های نماز جمعه تهران ۱۳۷۵/۱۱/۱۲ https://eitaa.com/zandahlm1357 ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
13891112_2812_24k.mp3
1.44M
🎙 بشنوید | خاطره حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از روز بازگشت امام خمینی(ره) به ایران 🌹 https://eitaa.com/zandahlm1357
سفارشی تاریخی از رهبر معظم انقلاب: در دهه فجر بر سر در خانه ها 🇮🇷پرچم جمهوری اسلامی بزنید "در هفته انقلاب 🍭جشن بگیرید و 🎈آذین‌بندی کنید. اگر می‌خواهید برق مصرف نکنید و چراغ روشن نکنید - که کار خوبی هم هست - از هنر استفاده کنید. 🎊کاغذها، پرچم‌ها 🇮🇷، بر سردر هر خانه‌ای پرچم بزنید. پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر سطح شهرها و روستاها به اهتزاز دربیاورید." https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: پيام به مناسبت رحلت حجةالاسلام حاج سيدمحمد احمدى امام جمعه خمينى شهر پيام به مناسبت رحلت حجةالاسلام حاج سيدمحمد احمدي امام جمعه خميني شهر بسم اللَّه الرّحمن الرّحيم رحلت عالم مجاهد مرحوم حجةالاسلام والمسلمين آقاي حاج سيدمحمد احمدي امام جمعه ي فقيد خميني شهر را به عموم مردم مؤمن و انقلابي آن شهر و بخصوص جامعه ي روحانيت و به همه ي ارادتمندان آن مرحوم و بالاخص به خاندان و بازماندگان محترم ايشان تسليت مي‌گوييم. مجاهدات و بيانات روشنگر ايشان در ادوار مختلف انقلاب و خدمات ارزنده در دوران نمايندگي مردم و حوادث روزگار دفاع مقدس و پس از آن در موقعيت‌هاي گوناگون از مفاخر فراموش نشدني آن مرحوم است. از خداوند متعال علوّ درجات و رحمت واسعه ي الهي را براي آن سيد بزرگوار مسئلت مي‌كنم. سيد علي خامنه اي سال ۱۳۸۲ .......: مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: ۳۹- اولویتهای سیاسی - فرهنگی برای دانشگاه و دانشجویان لطف فرموده اولویتهای سیاسی - فرهنگی را در دانشگاهها و راهکارهای صحیح حرکتهای دانشجویان مسلمان انقلابی در رسیدن به آنها را بیان فرمائید. فکر میکنم اولویتهای سیاسی را گفتم. به نظر من اولویتهای سیاسی، امروز موضوعات را نباید مشخّص کند؛ روشها را باید مشخّص کند؛ موضوعات خیلی تفاوتی نمیکند. به نظر من بحثهای سیاسی دانشجویان خوب است، بحث کنند؛ منتها بحثهای جستجوگر، کاوشگر، نه بحثهای فرمایشی. ما مثلاً اعتراض میکنیم به بعضی از شخصیتها یا افراد یا مقاماتی که همه چیز را فرمایشی بیان میکنند؛ بعد ناگهان می‌بینیم فلان دانشجو مثلاً در یک گردهمایی، در یک اجتماع کوچک یا بزرگ، یک فرمایش صادر میکند! خب، فرمایش اگر بد است، همه جا بد است. بحث دانشجویی باید باز، قابل کشش، قابل انعطاف، قابل کم و زیاد شدن باشد تا در نتیجه، قدرت تحلیل سیاسی دانشجو بالا برود. هدف بحثهای سیاسیِ دانشجویی باید همین باشد که دانشجو بتواند قدرت تحلیل سیاسی پیدا کند. در مورد اولویتهای فرهنگی هم همین جور است؛ که حالا اگر وارد این بحث شویم، خیلی طول میکشد؛ اینها بحثهای طولانی است. پرسشهای دانشجویان ✍مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🌸امام خمینی(ره): ما باید از همه طبقات ملت تشکر کنیم که این پیروزی تا اینجا به واسطه وحدت کلمه بوده است، وحدت کلمه رمز پیروزی است... 📅 دهه فجر انقلاب اسلامی خجسته باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تلاوتی زیبا و کمیاب از استاد عبدالباسط در کشور کویــت 💫🌹_____________💫🌹 https://eitaa.com/zandahlm1357
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
.......: نامهاي خداوند متن حديث أسماء الله ۱- الكلينى عن أحمد بن إدريس عن الحسين بن عبدالله عن محمّد بن عبدالله و موسي بن عمر و الحسن بن علىّ بن عثمان عن ابن سنان قال: سألت أبا الحسن الرضا عليه السلام هل كان الله عزّوجلّ عارفاً بنفسه قبل أن يخلق الخلق؟ قال: نعم، قلت: يراها و يسمعها؟ قال: ما كان محتاجاً إلي ذلك لأنّه لم يكن يسألها و لايطلب منها، هو نفسه و نفسه هو قدرته نافذة فليس يحتاج أن يسمّى نفسه و لكنّه اختار لنفسه أسماء لغيره يدعوه بها لأنّه إذا لم يُدْعَ باسمه لم يُعرَف، فأوّل ما اختار لنفسه: العلىّ العظيم؛ لأنّه أعلي الأشياء كلّها، فمعناه الله و اسمه العلىّ العظيم هو أوّل أسمائه، علا علي كلّ شى ء. ۲- الكلينى عن علىّ بن محمّد مرسلاً عن أبى الحسن الرضا عليه السلام قال: قال: اعلم علّمك الله الخير إنّ الله تبارك و تعالي قديم و القدم صفته الّتى دلّت العاقل علي أنّه لاشى ء قبله ولاشى ء معه فى ديموميّته، فقد بان لنا بإقرار العامّة معجزة الصفة إنّه لاشى ء قبل الله و لاشى ء مع الله فى بقائه و بطل قول من زعم أنّه كان قبله أو كان معه شى ء و ذلك أنّه لوكان معه شى ء فى بقائه لم يجز أن يكون خالقاً له، لأنّه لم يزل معه فكيف يكون خالقاً لمن لم يزل معه، و لوكان قبله شى ء، كان الأوّل ذلك الشى ء لاهذا، و كان الأوّل أولى بأن يكون خالقاً للأوّل ثمّ وصف نفسه تبارك و تعالي بأسماء دعا الخلق إذ خلقهم و تعبّدهم و ابتلاهم إلي أن يدعوه بها فسمّي نفسه سميعاً، بصيراً، قادراً، قائماً، ناطقاً، ظاهراً، باطناً، لطيفاً، خبيراً، قويّاً، عزيزاً، حكيماً، عليماً و ما أشبه هذه الأسماء، فلمّا رأي ذلك من أسمائه القالون المكذّبون و قدسمعونا نحدّث عن الله أنّه لاشى ء مثله و لاشى ء من الخلق فى حاله قالوا: أخبرونا - إذا زعمتمّ أنّه لامثل للّه و لاشبه له - كيف شاركتموه فى أسمائه الحُسني فتسمّيتم بجميعها؟ فإنّ فى ذلك دليلاً علي أنّكم مثله فى حالاته كلّها أو فى بعضها دون بعض إذ جمعتم الأسماء الطيّبة. قيل لهم: إنّ الله تبارك و تعالي ألزم العباد أسماء من أسمائه علي اختلاف المعانِ، و ذلك كما يجمع الاسم الواحد معنيين مختلفين و الدّليل علي ذلك قول الناس الجائز عندهم الشائع و هو الّذى خاطب الله به الخلق فكلّمهم بما يعقلون ليكون عليهم حجّة فى تضييع ما ضيّعوا، فقد يقال للرجل: كلب، و حمار، و ثور و سكّرة و علقمة و أسد كلّ ذلك علي خلافه و حالاته لم تقع الأسامى علي معانيها الّتى كانت بنيت عليه لأنّ الإنسان ليس بأسد و لاكلب فافهم ذلك رحمك الله. و إنّما سمّى الله تعالي "بالعالم" بغير علم حادث علم به الأشياء، استعان به علي حفظ ما يستقبل من أمره و الروية فيما يخلق من خلقه و يفسد ما مضى ممّا أفنى من خلقه ممّا لو لم يحضره ذلك العلم و يغيبه كان جاهلاً ضعيفاً كما أنّا لو رأينا علماء الخلق إنّما سمّوا بالعلم لعلم حادث، إذ كانوا فيه جهلة، و ربّما فارقهم العلم بالأشياء فعادوا إلي الجهل، و إنّما سمّى الله عالماً لأنّه لايجهل شيئاً، فقد جمع الخالق و المخلوق إسم العالم و اختلف المعنى علي ما رأيت. و سمّى ربّنا "سميعاً" لابخرتٍ يسمع به الصوت و لايبصر به، كما أنّ خرتنا الّذى به نسمع لانقوى به علي البصر و لكنّه أخبر أنّه لايخفى عليه شى ء من الأصوات ليس علي حدّ ما سمّينا نحن، فقدجمعنا الاسم بالسمع و اختلف المعنى، و هكذا البصر لابخرت منه أبصر، كما أنّا نبصر بخرت منّا لاننتفع به فى غيره و لكنّ الله بصير لايحتمل شخصاً منظوراً إليه فقدجمعنا الإسم و اختلف المعنى، و هو قائم ليس علي معنى انتصاب و قيام علي ساق فى كبد قامت الأشياء و لكن قائم يخبر أنّه حافظ كقول الرجل: القائم بأمرنا فلان، و الله هو القائم علي كلّ نفس بما كسبت، و القائم أيضاً فى كلام الناس: الباقى، و القائم أيضاً يخبر عن الكفاية كقولك للرجل: قم بأمر بنى فلان أى اكفهم، و القائم منّا قائم علي ساق فقدجمعنا الاسم و لم نجمع المعنى. و أمّا "اللّطيف" فليس علي قلّة و قضافة و صغر، و لكن ذلك علي النفاذ فى الأشياء و الامتناع من أن يدرك، كقولك للرجل: لطف عنّى هذا الأمر و لطف فلان فى مذهبه و قوله: يخبرك أنّه غمض فيه العقل وفات الطلب و عاد متعمّقاً متلطّفاً لايدركه الوهم فكذلك لطف الله تبارك و تعالي عن أن يدرك بحدّ أو يحدّ بوصف و اللّطافة منّا الصغر و القّله، فقد جمعنا الاسم و اختلف المعنى. و أمّا "الخبير" فالّذى لايعزب عنه شى ء و لايفوته، ليس للتجربة و لا للاعتبار بالأشياء، فعند التجربة و الاعتبار علمان و لولاهما ما علم، لانّ من كان كذلك كان جاهلاً و الله لم يزل خبيراً بما يخلق، و الخبير من الناس المستخبر عن جهل المتعلّم فقدجمعنا الإسم و اختلف المعنى. و أما "الظاهر" فليس من أجل أنّه علا الأشياء بركوبٍ فوقها و قعود عليها و تسنّم لذراها، و لكن ذلك لقهره و لغلبته الأشياء و قدرته عليها، كقول الرجل: ظهرتُ علي أعدائى و أظهرنى الله علي خصمى، يخبر عن ال