eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.8هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سلسله کلیپهای 10 ✅ بررسی نقاط قوت و ضعف دولت و آسیب شناسی رفتار برخی انقلابی ها در نقدهای تخریب گونه و حمله به 🎬 جلسه دهم 🔟 👈 ما هم به دولت در برخی انتصابات و مسئولین نقد داریم ، اما چه شده که یک باره همه به اسم انقلابی در حال هجوم به دولت هستند⁉️ 👈 سخنی دوستانه و محترمانه با طرفداران آقای جلیلی و دیگر افراد انقلابی که مدام در حال نقد دولت آقای هستند و از خوبی ها نمی گویند ‼️ ‼️ حداقل دوستان در بحث مذاکرات هسته ای ، به جای این همه انتقاد ، به حرف رهبری گوش می دادند که فرمود... 🎤 🌀 دیدن همه کلیپهای با کیفیت های بالاتر در 👈 اینجا 🔰انقلابی باید قوی شود🔰
شعار مهدوی برای مدارس.docx
13.2K
🔰 شعارها و جملات مهدوی برای مدارس جهت نصب در دیوارها یا درب کلاسها
سری دوم شعار های مهدوی اماکن عمومی.docx
14.4K
🔰سری دوم جملات و شعارهای مهدوی برای نصب در اماکن عمومی و فرهنگی مذهبی و همچنین زیرنویس صدا و سیما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
📻📻 📚 کتاب صوتی 📻 📚 از طولانی‌‌‌ترین رمان‌‌‌های دفاع مقدس است که به قلم «نعمت‌الله سلیمانی» نگاشته شده‌‌است. این کتاب در هفتمین جشنواره‌‌ کتاب دفاع مقدس عنوان برگزیده شد. 📚 «سمیر» و «هانیه» دخترعمو و پسرعموی یکدیگر هستند که از بچگی پا به‌‌ پای هم بزرگ شده و درصدد ازدواجند. سمیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد سپاه می‌‌شود و این بهانه‌‌‌ای است برای مخالفت «زارخدر»،‌ پدر هانیه، با ازدواج آنها. با آغاز جنگ زندگی نیز غیرعادی می‌شود و مهاجرت خانواده‌‌ سمیر و عمویش را در پی دارد. در این اثنا «زارخدر» از مخالفت خود کوتاه آمده ، تن به ازدواج سمیر و هانیه می‌‌‌‌دهد. سمیر و هانیه به آبادان برمی‌‌‌گردند تا یکی در خط مقدم و دیگری در بیمارستان، زندگی جنگی خود را شروع کنند. سمیر پا‌به‌پای دوستانش می‌‌جنگد.... 📝 یادداشت : هر گلوله دو نفر را از پا در می‌آورد ؛ سرباز و دختری که در سینه‌اش می‌تپد ‼️ 🔉 داستان نخلها و آدمها در ۱۱ صوت تقدیم می‌گردد . ⏯⏯⏯⏯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📻📻📻 📚 ✍ نعمت الله سلیمانی 1⃣ فصل اول (۱) 📝 یادداشت : هر گلوله دو نفر را از پا در می‌آورد ؛ سرباز و دختری را که در سینه‌اش می‌تپد . 📚 از رمانهای بلند دفاع مقدسی که در سال ۸٠ برنده جایزه بهترین کتاب شد .
.......: صحیفه اعمال یا قبر و حسنه در آن قوله علیه السلام: وَ امْلاَءْ لَنَا مِنْ حَسَنَاتِنَا صَحَائِفَنَا. یعنی: پُر و مملّو نما از اعمال حسنات و اخلاق مرضیات صحایف قلوب ما را، قبل از آن که مملوّ شود از سیئات و اخلاق رذایل. بعد بدان که: مراد به صحیفه انسان دل او است، که اولاً چون مرآت صافیه خالی از تمام نقوش است و به هر چه رو آرد رنگ آن پذیرد، و از برای او دو صفحه است، روئی به باطن که جانب به یمین و نشأه ملکوت و عالم آخرت است، و روئی به ظاهر که جهت شمال و عالم دنیا و ملک باشد. و از باب انقلاب او به این دو جهت که گاهی متوجّه به این جهت و گاهی به آن جهت است او را « قلب » نامیده اند. کما فی الحدیث: « یا مقلّب القلوب والأبصار، ثبّت قلبی علی دینک » [۱]، و هو واقع بین أصابع الملک و أصابع الشیطان، یعنی در تحت تصرّف دو قوه است، شهویه و عقلانیه، و به حسب قوه شهویه نایل شود لذّات بدنیه را از جذب اغذیه و اشربه و لذت مرکوب و منکوح و غیره، و به قوّه عقلانیه نائل شود علوم و معارف حقّه یقینیه را. و اگر مسخّر و منقاد نمود جنود شیطان را که شهوت و غضب است در تحت غلبه عقل حزب اللّه و جنود ملائکه است به آن که مملوّ نماید صفحه قلب خود را به اخلاق و صفات حسنه و ملکه حمیده صار ملکاً مسدّد الی الصواب. و اگر غلبه نمود شهوت او بر عقل یعنی عقل جزئی را در تصرّفات شیطان، صرف در طریقه حیل در اکتساب و تحصیل وسایل و تهیه شهوات قرار داد لابد غلبه جنود شیطان مملوّ شود صفحه قلب او از صفات بهیمیه و سبعیه و شیطانیه، و معرکه دل او محلّ تردّد کلب غضب و خنزیر شهوت گردیده، ملک از آنجا اعراض نماید، از این جهت عرض می‌نماید که مملوّ نما قلب ما را اوّلاً از حسنات که اخلاق ملائکه است. ---------- [۱]: ۴ - مصباح المتهجد، ص ۳۶۵ ؛ بحارالأنوار، ج ۵۲، ص ۱۴۹. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: اعتقاد به علی علیه السلام اسماعیل بن عباد معروف به صاحب بن عباد گوید: ای اباالحسن اگر علاقمندی به تو موجب رفتن من به دوزخ شود، مطمئن هستم که رستگاری من به رفتن در دوزخ است. چگونه از آتش بهراسد مؤمن و حال آن که امیرالمؤمنین تقسیم کننده بهشت و جهنم است. اباالحسن لو کان حبک مدخلی جحیماً فان الفوز عندی جحیمها فکیف یخاف النار من هو مؤمن بان امیرالمؤمنین قسیمها .......: شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: .......: ۳۹- سوره توحید پرتوی از اسرار نماز » سوره توحید بِسْمِ اللَّه الرَّحْمنِ الرَّحِیِمْ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ، اللَّهُ الصَّمَدُ، لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُواً أَحَدُ گرچه در نماز، پس از سوره حمد، هر سوره ای می‌توان خواند، امّا این سوره فضیلت بیشتری دارد. برای امام جماعت نیز بهتر است که برای رعایت حال دیگران، سوره کوتاه انتخاب کند. شروع سوره با نام خداوند است. بسم اللّه، غیر از سوره توبه در ابتدا تمام سوره‌ها آمده و یکی از آیه‌های همان سوره به حساب می‌آید. سوره توبه، نیز چون محتوی انتقاد و برائت از کفّار و مشرکان است، بدون بسم الله است، زیرا برائت و بیزاری، با صفت رحمان و رحیم، ناسازگار است. شروع با نام خدا، برای رنگ خدایی جهت خدایی و انگیزه الهی دادن به کارها و برنامه هاست و این از نکات فرهنگ تربیتی اسلام بشمار می‌رود. شروع و پایان هر کار، باید با توجّه به خداوند باشد، حتی ذبح حیوانات! کار بی «بسم الله» ناقص است، و گاهی بخاطر بی توجّهی به خدا، حادثه ناگوار پیش می‌آید. برای کسی این حادثه پیش آمد که هنگام نشستن، پایه تخت لغزید و واژگون شد و سر اوپ نمازگزار، ضمن بیزاری از چنین گروه ها، از خدا می‌خواهد که رهرو راه آنان نباشد، و نیز راه گمراهان را نپوید: «ولاالضّالین». آنانکه در فکر و عمل گمراهند، در پی عقاید نابجای نیاکان و گرفتار افکار شرک آلودند و در این گمراهی، تعصّب می‌ورزند، مصداق «ضالین»اند. نگاهی به سوره حمد، در اینجا پایان می‌یابد. سوره ای که با «حمد» شروع شد و با استمداد و «دعا» پایان یافت. سوره ای که شفا بخش است و دیباچه کتاب الهی قرار گرفته است. شکست. حضرت علی علیه السلام فرمود: این ناگواری بخاطر آنست که بسم الله نگفتی. (۳۴۱) سوره توحید، در معرفی یکتایی خدای بی همتاست. خداوند، از هر جهت یکتا و بی همتاست، چون وجود و صفاتش نامحدود است و وجود نامحدود، جز یکی نمی تواند باشد. مثل خانه ای که اگر بخواهد از جهت مساحت، نامحدود و بی نهایت باشد، زمین و مکانی برای خانه دیگر باقی نمی ماند و این خانه، یکی بیشتر نمی شود. خداوند، یکتاست، در همه چیز: در آفرینش، یکتاست: «اللَّهُ خَلِقُ کُلِّ شَیْ ءٍ» (۳۴۲) در پرورش، یکتاست: «هُوَ رَبُّ کُلِّ شَیْ ءٍ» (۳۴۳) در مالکیّت، یکتاست: «وَلِلَّهِ مُلْکُ السَّمَوَتِ وَالْأَرْضِ» (۳۴۴) در حاکمیّت یکتاست: «إِن الْحُکْمُ إِلَّا لِلَّهِ» (۳۴۵) در فریادرسی یکتاست: «أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ» (۳۴۶) و... در همه اوصاف و ویژگیها بی نظیر است. او «صمد» است. وجودی بی نیاز، که همه نیازمند اویند و به او توجّه می‌کنند. صمد است، یعنی از خوراک، خواب، تغییر، تحوّل، شریک، فساد، غفلت، خستگی، زاد و ولد و ترس... دور است. (۳۴۷) علی علیه السلام فرمود: صمد، یعنی نه جسم است، نه مثال، نه صورت؛ و نه شبیه ومکان وزمان ومرز وحدّ وشکل دارد، نه خالی است، نه پر... (۳۴۸) «لم یلد و لم یولد» زاد و ولدی ندارد، از چیزی گرفته نشده و چیزی از ذات مقدّسش گرفته نمی شود. مثل میوه نیست که از درختان جدا شود، یا اشکی که از چشم بجوشد، یا جرقّه ای که از سنگی بجهد. این جمله، نفی عقاید کسانی مثل مسیحیان و یهودیان است که «عیسی» و «عُزیر» را فرزند خدا می‌دانستند، یا مشرکین، که فرشتگان را دختران خدا می‌پنداشتند. «و لم یکن له کفواً احد» او بی مانند است، شبیهی در ذات و صفات و افعال ندارد. «لیس کمثله شی ء» (۳۴۹) آرامش در حال قرائت .......: خواندن حمد و سوره، باید در حال آرامش بدن باشد، و قرائت صحیح انجام گیرد و تلفظ این کلمات، که به زبان بین المللی اسلام (عربی) است، بی غلط باشد. البته فرا گرفتن قرائت صحیح، چندان مشکل هم نیست، اندکی همّت و پشتکار می‌خواند. عربی، زبان اسلام و قرآن است. همچنان که هر خلبانی، در هر جای دنیا، هنگام تماس با برج فرودگاه، به انگلیسی صحبت می‌کند، نماز که یک پرواز روحی ومعراج معنوی برای مؤمنان است، جملاتش که گویای ارتباط با آفریدگار است، باید به عربی صحیح ادا شود. هنگام نماز، باید حضور قلب و تمرکز فکر داشت. خوبست نگاه انسان به جای سجده باشد و با خشوع قلبی ادا شود. قرآن، مؤمنانی را رستگار می‌داند که در نمازشان «خاشع» باشند، [۱] یعنی به خدا و عظمت او متوجّه و آگاه باشند و متناسب با آن احساس عظمت، حالت روحی و جسمی داشته باشند. رسولخدا صلی الله علیه وآله شخصی را دید که در نماز، با ریش خود بازی می‌کند: فرمود: اگر توجّهش به نماز بود، و خشوع قلبی داشت، چنین نماز نمی خواند. [۲] البته در درستی نماز، خشوع و حضور قلب، یک گوشه کار است، رعایت امانت نسبت به حقوق دیگران هم، جای خود دارد. علی علیه السلام به کمیل فرمود: ---------- [۱]: ۳۵۰) مؤمنون، آیه ۱ و ۲. [۲]: ۳۵۱) بحارالانوار، ج ۸۴، ص ۲۲۸ (به نقل
از میزان الحکمه). دقت کن که در چه لباسی و مکانی نماز می‌خوانی. اگر لباس و مکان تو از درآمدهای حلال نباشد، نمازت قبول نیست. [۳] ---------- [۳]: ۳۵۲) بحارالانوار، ج ۸۱، ص ۲۳۰. از نماز ✍محسن قرائتی https://eitaa.com/zandahlm1357
📸 نماز خواندن شهروند ترکیه ای روی ویرانه خانه و دعا برای زنده‌ ماندن خانواده‌اش زیر آوار https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸شوخی جنسی نکنید🔸 نکنید ... شوخی های جنسی را نه گوش بگیرید و نه به زبان بیاورید! اینها مجلس را تاریک می‌کند. اینها بیماری می‌آورد. اینها دل را سیاه می‌کند. به هیچکس نگاه معنادار نکنید؛ چه مرد، چه زن. خودتان را کنترل کنید. این چشم اگر پاک شد؛ زبان پاک شد؛ گوش پاک شد؛ دست پاک شد، انسان می شود نسبت به خدا. نمی خواهد یک کاری بکنی که خدا را دوست بداری. نمی توانی دوستش نداری. چون او پاک‌رُبا است. قدوس است. اگر پاک شدی، مجذوب او می شوی. جاذبه او می گیردت. تو نگران نباش که او دوستت بدارد. تقوایت را حفظ کن، دوستت خواهد داشت. تو مواظب تقوایت باش. محبت، کار تو نیست. کار خودش است. محبت خودش می آید. آثارش هم این است که از نماز خوشت می آید. اولین آثار محبت خدا، در جلوه می کند. از وضو لذت می‌بری. از غسل لذت می‌بری. بعد، از یک قسمت‌هایی از نماز لذت می بری. گاهی از سجده لذت می‌بری. گاهی از فکر. فکر هم یک نوع عبادت است. از فکر لذت می بری. 🌺🍀💐🌷🍀🌺