eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.2هزار عکس
35.9هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
8.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥چرا با وجود مشکلات اقتصادی هنوز مسئله مهمی است؟🎙دکتر غلامی ✅ https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مسئولین ببینند ما برای اجرا شدن احکام اسلامی چه هزینه ای دادیم؟! برخی از اقلیتی که حتی با تذکر، را رعایت نمی‌کنند هروقت این هزینه را دادند آن وقت مسئولین طرف آنها را بگیرند! https://eitaa.com/zandahlm1357
قبر های دارای تصاویر کم حجاب و بی حجاب ▫️https://eitaa.com/zandahlm1357
سفارش پيامبر اعظم (صلى الله عليه و آله) به رعايت حجاب رسول خدا (صلى الله عليه و آله) به «حولاء»، همسر «عطاره» فرمود: «اى حولاء! زينت و زيبايى خود را براى غير شوهرت آشكار نكن. براى زن جايز نيست مچ و پايش را براى مرد نامحرم آشكار سازد و اگر مرتكب چنين عملى شود [و به طور كامل بدنش را نپوشاند]، خداوند سبحان هميشه او را لعنت مى كند؛ به خشم و غضب خداوند بزرگ گرفتار مى شود؛ فرشتگان الهى او را لعنت مى كنند و به عذاب دردناكى در روز قيامت دچار مى شود». آن گاه حضرت افزود: «اى حولاء! هر زنى كه به خداوند سبحان و روز قيامت ايمان دارد، زينتش را براى غير شوهرش آشكار نمى كند و همچنين موى سر و بدن خود را نمايان نمى سازد و هر زنى كه اين كارها را براى غير شوهرش انجام دهد، دين خود را فاسد كرده و خداوند را نسبت به خود خشمگين كرده است». [۱] اين احاديث، هشدارى است براى زنان مسلمانى كه حجابشان كامل نيست و به عمد يا از روى بى توجهى قسمتى از موى سر خود را نمى پوشانند و از اينكه با بدحجابى در معرض نگاه نامحرم قرار بگيرند، ابايى ندارند. ---------- [۱]: مستدرك الوسائل، ج١۴، صص٢۴٢ و ٢۴۴. https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: ذكر سجده آخر حجة الاسلام و المسلمين ناصرى از اعضاء دفتر امام خمينى (رض) در نجف اشرف و امام جمعه فعلى شهركرد مى گويد: امام (رض) در سجده آخر نمازشان ذكرى را بطورى آهسته مى خواندند كه هر قدر من دقّت مى كردم نمى شنيدم كه چه ذكرى است. تا اينكه يك روز كه با امام (رض) پس از زيارت حرم آقا امام اميرالمؤ منين عليه السلام در حال بازگشت بوديم در مسير راه از ايشان سؤ ال كردم: آقا! در سجده آخر نمازتان، ذكرى را آهسته مى گوييد. اين ذكر چيست؟ آقا فرمودند: اَللّهُمَّ ارزُقنى التَّجافى عَن دارِ الغرُورِ وَ الاِنابَةِ اِلى دارِ الخُلود وَ الاِستِعداد لِلمَوتقَبلَ حُلول الفَوت. دعا بفرمائيد مرحوم آقاى محدّث قمى براى فرزندش نقل كرده است: وقتى كتاب منازل الآخره را تاءليف و چاپ كردم يك نسخه از آن به دست شيخ عبدالرّزّاق مسئله گو كه هميشه قبل از ظهر در صحن مطهّر حضرت معصومه عليها السلام مسئله مى گفت رسيد. مرحوم پدرم كربلايى محمّدرضا از علاقمندان شيخ عبدالرّزّاق بود و هر روز در مجلس او حاضر مى شد. شيخ عبدالرّزّاق روزها كتاب منازل الآخره را براى مستمعين مى خواند. يك روز پدرم به خانه آمد و گفت: شيخ عبّاس! كاش مثل اين شيخ عبدالرّزّاق مسئله گو مى شدى و مى توانستى اين كتاب را كه امروز براى ما خواند بخوانى! چند بار خواستم بگويم: آن كتاب از آثار و تاءليفات من است. امّا خوددارى كردم. چيزى نگفتم. فقط گفتم: دعا بفرماييد خداوند توفيقى عنايت فرمايد. (! [pagebreak] ( صفحه ۹) ۵) 📚 از علماء ✍محمدتقی صرفی پور https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: اشکال در ایمان علی چون طفل بوده و جواب آن حافظ- این مطلب ثابت است و احدی انکار این معنی را ننموده که علی کرم اللّه وجهه اسبق از همه امّت در اسلام بوده ولی نکتۀ قابل اسبق از همه امّت در اسلام بوده ولی نکتۀ قابل توجه آنست که این سبقت دلیل بر فضیلت و شرافت علی کرم اللّه وجهه بر دیگران از صحابه نمی باشد. گرچه صحیح است که خلفای معظّم أبو بکر و عمر و عثمان رضی اللّه عنهم مدتی بعد از علی کرم اللّه وجهه ایمان آوردند ولی ایمان آنها با ایمان علی فرق داشت و قطعا ایمان آنها از ایمان علی افضل بوده بدلیل آنکه علی طفلی نابالغ و آنها شیخی کبیر و با عقل کامل بودند. بدیهی است ایمان پیر ورزیده و جهان دیده و صاحب عقل کامل از ایمان طفلی نو رسیده و نابالغ افضل و بالاتر است بعلاوه ایمان علی تقلیدی و از آنها تحقیقی بوده قطعا ایمان تحقیقی از ایمان تقلیدی افضل است چون قطعا بچۀ نابالغ و غیر مکلّف ایمان نمی آورد مگر روی تقلید و علی بچۀ دوازده سیزده ساله تکلیفی بر او نبوده و حتما تقلیدا ایمان آورده است. داعی- باعث تعجب است این نوع مذاکرات از مثل شما دانشمندان قوم متحیرم این نوع گفتار شما را حمل بر چه بنمایم بگویم عنادا لجاجت می‌فرمائید که قلبم راضی نمی شود بعالمی چنین نسبتی بدهم مگر بگویم بدون فکر و تأمل تبعا للاسلاف صحبت می‌فرمائید یعنی شما تقلیدا (از خوارج و نواصب بتحریک امویها) حرف می‌زنید و تحقیقی در گفتار ندارید. از شما سؤال می‌نمایم که آیا ایمان علی علیه السّلام در عالم طفولیت بمیل و اراده خودش بوده یا بدعوت رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بوده. حافظ اولا جنابعالی از طرز صحبت چرا متأثر می‌شوید شبهه و اشکال در دل خلجان می‌کند باید مورد مذاکره قرار گیرد تا کشف حقایق شود. و أمّا ثانیا جواب شما مسلّم است که بدعوت رسول خدا علی ایمان آورد نه بمیل و ارادۀ خود. داعی- آیا رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که علی علیه السّلام را دعوت باسلام نمود می‌دانست که تکلیفی بر طفل قبل از بلوغ نیست یا نمی دانست اگر بگوئید نمی دانست نسبت جهل بآن حضرت داده اید و اگر می‌دانست طفل صبی را تکلیفی در دین نمی باشد مع ذلک او را دعوت کرد کار لغو و عبث و بی جائی کرده بدیهی است نسبت لغو و عبث برسول اللّه محققا کفر است. چه آنکه پیغمبر معرّا و مبرّای از لغو و عبث است خصوصا خاتم الانبیاء صلّی اللّه علیه و آله و سلّم زیرا که خداوند در آیه ۳ سورۀ ۵۳ (النجم) دربارۀ آن حضرت می‌فرماید وَ مٰا یَنْطِقُ عَنِ الْهَویٰ إِنْ هُوَ إِلاّٰ وَحْیٌ یُوحیٰ [۱] ---------- [۱]: ۱) رسول خدا بهوای نفس سخن نمی گوید آنچه می‌گوید از روی وحی است که باو رسیده پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا